AndroidHealthClinic

Stelling Roelly Winklaar - Australian Pro 13 maart 2010

Peiling Peiling Roelly eindigt bij de top 3 en pakt dit weekend zijn Olympia ticket

• Totaal stemmers
    167
Lijkt wel of hij is op deze foto's groter is geworden dan op de eerdere van Arnold???

Deelnemerslijst
1. Abbew, Eddie United Kingdom (15th Phoenix Pro)
2. Anthony, Melvin Jr USA (1st Phoenix Pro, 9e AC)
3. Atoyan, Grigori USA (4th Phoenix Pro)
4. Bannout, Moe Lebanon (10th Phoenix Pro)
5. Cherry, Adorthus USA (DNP Phoenix Pro)
6. Greene, Kai USA (1st Arnold Classic)
7. Hill, Daniel Germany (DNP Phoenix Pro)
8. Wong Hong Maylasia (8th Australian Grandprix 2007)
9. Jackson, Dexter USA (4th Arnold Classic)
10. Jeffers, Rusty USA (DNP Phoenix Pro)
11. Kefalianos, Michael Australia (4th Australian Grandprix 2009)
12. Kingsnorth, Michael New Zealand (12th Australian Grandprix 2008)
13. Pieterse, Grant New Zealand (9th Australian Grandprix 2009)
14. Sadek, Ivan Australia (5th Australian Grandprix 2009)
15. Winklaar, Roelly Netherlands (7th Arnold Classic)
16. ZaaZaa, Fadi Lebanon (DNPTampaBay Pro 2009)

waarom doet kai weer hier aan mee :fuu:
en hoe doet jeffers het tegenwoordig? :) wel coole gast

Denk dat Kai gewoon zoveel mogelijk geld binnen wilt halen, geef hem eens ongelijk ;)

Roelly oogt trouwens een stuk voller als op de Arnold als je het mij vraagt. Conditie is wel iets minder maar het is natuurlijk nog 2 dagen voor de wedstrijd. Ben benieuwd!

Lijkt wel of hij is op deze foto's groter is geworden dan op de eerdere van Arnold???

Zoals je kan lezen had ik hetzelfde idee, hij oogt gewoon veel voller (doorgetrokken carb load oid?). Hoop echt dat hij daar wat van over houdt zonder op zijn conditie van de Arnold te hoeven inleveren.

---------- Toegevoegd om 16:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:22 ----------

**** yeah
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:hedbang:

roelly for the win!!!!!!

Waarom is ie eigenlijk niet gewoon voor de phoenix pro gegaan, had ie daar niet makkelijker zn Olympia ticket kunnen pakken? Hij is op de Arnold classic tenslotte hoger geeindigd dan Melvin Anthony, die 1e werd bij de phoenix...
Ik zie een derde plaats wel gebeuren, alhoewel met enig voorbehoud omdat ik een aantal deelnemers niet ken.

Omdat hij zijn pro debut op de AC wilde maken

Ik stem ''ja'', Roelly verslaat Melvin, net als bij de Arnold Classic.

Dus een ticket voor hem :D

ze zijn wel positief over hem gelukkig.

Much of the hype surrounding the 2010 Arnold Classic concerned the likely impact 2009 Arnold amateur champion Roelly Winklaar would make. He did not disappoint as he took an impressive seventh at his pro debut. With more thickness than a physique of his stature should rightly handle and probably the best triceps and abs in the business today, Roelly, with a little more muscle refinement and work on his posing skills, will be a veritable force in future pro events. If Melvin Anthony comes in even slightly off - something he is known to do, his conditioning being hit or miss - at this year's Australian Pro then look for Roelly to place third in only his second pro event.

Na kai en dex is roelly the man to beat, al verschijnt hij in shape dan is 3e plek gewoon voor hem.

Vind Roelly zijn benen altijd dik en groot, echter lijken ze nu wat kleiner dan dat ik gewend ben.
Zijn bovenlichaam is zo freaky groot aan het worden:D

hij zal wel net borst getraind hebben ofzo..

Kai doet toch niet mee daar?

Ik ken veel namen niet.. geen idee hoe die erbij staan.

laaste dag even wat vochtafdrijven en hij is weer messcherp!

Laatst bewerkt:
Wanneer is dit te zien?

Terug
Naar boven