MuscleMeat

Sticky Roelly Winklaar

Hmmm volgens voelde hij zich wel wat beter/gezonder in 2009. Zo levendig is hij niet meer in vids sinds hij pro is.

Helemaal geen haat, maar voor zijn 2009 fysiek zou ik zo tekenen!

Idd je hebt gelijk, maar ik denk komt door al die wedstrijden en kapot hard trainen.

Ja natuurlijk zeker waar.

Als ik één pro zou moeten noemen die het uiterste vergt van zichzelf, dan is dat Roelly.

Jammer genoeg is dat ook wel zichtbaar aan hem. Ik heb altijd het idee bij filmpjes van hem, dat hij aan het einde van zijn latijn is en hetgeen hem nog voort beweegt pure wilskracht is.

*tuu* euw mai gawd *tuu*, euw euw mai gawd *tuu* :trollface:

Hij draait nu ook wel veel wedstrijden. Misschien dat hij, als hij over twee a drie jaar alleen de grote wedstrijden draait, er fitter bij loopt. Als hij dat volhoudt.

Hij zal op den duur wel een tijdje vrijnemen van de wedstrijden.

Hmmm volgens voelde hij zich wel wat beter/gezonder in 2009. Zo levendig is hij niet meer in vids sinds hij pro is.

Helemaal geen haat, maar voor zijn 2009 fysiek zou ik zo tekenen!

Ik snap je punt echter hij heefd weinig keus als hij hoog wil eindigen zal die groter en groter moeten blijven worden.

he jammer :( dacht nieuwe pics

Ik dacht het nu ook. :(

Hij draait nu ook wel veel wedstrijden. Misschien dat hij, als hij over twee a drie jaar alleen de grote wedstrijden draait, er fitter bij loopt. Als hij dat volhoudt.

er zijn meerdere die dezelfde wedstrijden draaien...rockel volgt volgens mij letterlijk dezelfde planning

er zijn meerdere die dezelfde wedstrijden draaien...rockel volgt volgens mij letterlijk dezelfde planning

En die ziet er niet uitgeblust uit in filmpjes? Rockel zijn hoofd is altijd net zo rood als een aardbei. Hoezo hoge bloeddruk?

Ophouden met topic te vervuilen.
roelly+winklaar25.jpg

roelly+winklaar.jpg

heeft hij eigelijk nog meer wedstrijden in de planning ? of gaat hij eindelijk eens off?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

helden-foto :D

Geschoond, gezeik over spel of grammaticale fouten mag achterwege blijven.

+1 gekneus van irritante kloontjes al helemaal, de ban-knop is erg dichtbij.

Terug
Naar boven