MuscleMeat

Sticky Roelly Winklaar

ging vorige week ff trainen bij ed van amsterdam en wie stond er naast me te trainen??
roelly met zijn coach!

wat een beest is dat zeg,:eek: die armen:eek: niet normaal! maar beseften toen wel even dat ik zo niet wil worden! begrijp me niet verkeerd hoor ik vind het super mooi maar der zat niet veel energie in hem! na elk setje wat hij deed moest ie 10 min bijkomen! alles gaat in slomotion:( schrok daar wel een beetje van! dit was niet gezond helaas!

ging vorige week ff trainen bij ed van amsterdam en wie stond er naast me te trainen??
roelly met zijn coach!

wat een beest is dat zeg,:eek: die armen:eek: niet normaal! maar beseften toen wel even dat ik zo niet wil worden! begrijp me niet verkeerd hoor ik vind het super mooi maar der zat niet veel energie in hem! na elk setje wat hij deed moest ie 10 min bijkomen! alles gaat in slomotion:( schrok daar wel een beetje van! dit was niet gezond helaas!

volgens mij ging hij juist naast jou trainen :)

roelly met zijn coach!

Heeft meer met het met zijn vet% te maken als met zijn omvang (is al erg lang streng aan het dieeten/cardioën. Hopelijk krijgt hij straks weer wat meer fut naar de O toe.

RoellyTris.jpg

http://www.youtube.com/watch?v=vB-EBHZ-FRM&feature=player_embedded

Echt insane triceps.

Haha, ik ga zelf ook af en toe langs bij Erik van VeelBeter. Ben behoorlijk wat gewend maar die naald-behandeling is echt zweten....

fakking vasculariteit op de benen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zijn er mensen die hier knee wraps gebruiken bij bijvoorbeeld squat of leg press?

Lol @ needles, zit erin te prikken alsof het een worst is:p

Ik gebruik deze wel regelmatig (maar enkel vanaf een bepaald gewicht, niet altijd), bescherming van de knieën is wel een must tbh :D

Die benen in dat filmpje op het laatst, verdomme gek. :p

2coiuzq.png

Jack.gif

Ow yes.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven