Ja.
Waarom? Ben je zijn conditionering aan het beoordelen op basis van overbelichte foto's waar je enkel zijn armen ziet?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
waarom insinueer je dat hij dat bedoelt? hij stelt gewoon een vraagJa.
Waarom? Ben je zijn conditionering aan het beoordelen op basis van overbelichte foto's waar je enkel zijn armen ziet?
[Link niet meer beschikbaar]
vanaf 22.00 wat posing
Ziet er toch wel scherp uit hoor! Ook leuk dat Dennis de posing doet in een heel verveelde manier en er geen zin in heeft, en roelly met een grote smile en het leuk vind om te doen
wat een mong**l is die roelly toch ook![]()
Laat hem aub eerst engels leren voordat ie zulke dingen gaat doen .. dit is debiel voor woorden gewoon... me buurjongen van 15 kan nog beter engels dan hem

wil niet haten ofzo roelly is al 35 en ken bijna geen engels dit is gewoon triest voor woorden, ja ja ik weet het is bbing en gaat om hoe je op podium eruitziet maar je moet je zelf ook kunnen presenteren en hij komt echt als een kind over zonder hersens sorry fox
kijk naar ruhl die praat ook geen zak engels en is toch een zeer geliefd bb'er
wil niet haten ofzo roelly is al 35 en ken bijna geen engels dit is gewoon triest voor woorden, ja ja ik weet het is bbing en gaat om hoe je op podium eruitziet maar je moet je zelf ook kunnen presenteren en hij komt echt als een kind over zonder hersens sorry fox