XXL Nutrition

Sticky Roelly Winklaar

zijn gewoon 2 aparte vragen...

[Link niet meer beschikbaar]
vanaf 22.00 wat posing

Ziet er toch wel scherp uit hoor! Ook leuk dat Dennis de posing doet in een heel verveelde manier en er geen zin in heeft, en roelly met een grote smile en het leuk vind om te doen

thanks baksteen

That dare Cellmass !!

Stuk beter dan Wolf als je het mij vraagt.

[Link niet meer beschikbaar]
vanaf 22.00 wat posing

Ziet er toch wel scherp uit hoor! Ook leuk dat Dennis de posing doet in een heel verveelde manier en er geen zin in heeft, en roelly met een grote smile en het leuk vind om te doen

wat een mong**l is die roelly toch ook :roflol:
Laat hem aub eerst engels leren voordat ie zulke dingen gaat doen .. dit is debiel voor woorden gewoon... me buurjongen van 15 kan nog beter engels dan hem

Wat betreft massa wordt Roelly wel gedwarft door Wolf.

wat een mong**l is die roelly toch ook :roflol:
Laat hem aub eerst engels leren voordat ie zulke dingen gaat doen .. dit is debiel voor woorden gewoon... me buurjongen van 15 kan nog beter engels dan hem

Onder welke steen heb jij gezeten afgelopen jaar? Haha, zijn Engels is nog veel slechter geweest dan dit. Eigenlijk valt het me reuze mee in dit filmpje! :p

---------- Toegevoegd om 13:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:31 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=aR7pS_AZLmg&feature=player_embedded

http://www.youtube.com/watch?v=vB-EBHZ-FRM&feature=player_embedded

http://www.youtube.com/watch?v=icwMM6P9CxA&feature=player_embedded

Man man man, wat een volk er om heen in dat 1e filmpje. Lijkt me echt niks an.

wil niet haten ofzo roelly is al 35 en ken bijna geen engels dit is gewoon triest voor woorden, ja ja ik weet het is bbing en gaat om hoe je op podium eruitziet maar je moet je zelf ook kunnen presenteren en hij komt echt als een kind over zonder hersens sorry fox

wil niet haten ofzo roelly is al 35 en ken bijna geen engels dit is gewoon triest voor woorden, ja ja ik weet het is bbing en gaat om hoe je op podium eruitziet maar je moet je zelf ook kunnen presenteren en hij komt echt als een kind over zonder hersens sorry fox

Hij is pas net pro, voorheen heeft hij het nog niet nodig gehad. En als je er sowieso geen aanleg voor hebt, kan engels leren een heel karwei zijn.

Zijn engels is in ieder geval stukken beter dan dat het eerst was.

kijk naar ruhl die praat ook geen zak engels en is toch een zeer geliefd bb'er

genoeg over die taal man, die triceps shot van roelly was sick

"If you want to be beauty, you got to be hurt"

ging strijk

Dat hij soms overkomt als een kip zonder kop, dat kost hem zeker weten waardering vanuit de USA! Dat proef je ook aan de discussies op de fora's daar.

fora's lol

Terug
Naar boven