XXL Nutrition

Sticky Roelly Winklaar

Goede separatie zo te zien, alleen jammer dat bij zijn back dubbel biceps zijn lats in het niets vallen. K hoop dat hij zaterdag spankdroog staat.

Goede separatie zo te zien, alleen jammer dat bij zijn back dubbel biceps zijn lats in het niets vallen. K hoop dat hij zaterdag spankdroog staat.

Separatie viel mij idd ook al op. Hoop dat hij toch voor een verassing gaat zorgen al heb ik zo mijn twijfels na de afgelopen shows, zijn energie niveau etc.

Ik denk dat hij wel ripped op het podium staat dadelijk, gezien zijn progressie in stijgende lijn, van de afgelopen jaar (/jaren)

armen zijn idd echt insane vergeleken met lats
hij zal er hopelijk idd goed bijstaan :)

Hij lijkt helemaal uitgeput... Ik hoop dat hij piekt op de NY pro

Toch is een energieke uitstraling wel pluspunten waard op een wedstrijd. Ik snap dat hij veel wedstrijden draait, maar als ik hem zo zie is het misschien net iets téveel..

haha kappen met BB, danser worden!

Haha, je zou 'm maar in een kroeg tegenkomen met een strak shirt aan, dansend tussen allemaal "normale" mensen. Lachen toch. :D

Laatst bewerkt:
Mooi om hem nog eens wat vrolijker in z'n video's te zien! Net zoals in z'n amateur dagen nog

ziet er goed uit.
is de uitslag al bekend?

Links op afbeelding Roelly in 2010 .. Rechts Roelly van vandaag (een jaar later). .. .. . . . . Roelly moet echt stoppen met wedstrijden.

roelly 10-11.jpg

Vorig jaar zag hij er echt beter uit en was zijn FDB pose mooier uitgevoerd. Hij en oma gaan toch enkele dingen moeten aanpassen.

Terug
Naar boven