MuscleMeat

Sticky Roelly Winklaar

Check de grote van zijn biceps tov zijn armen. Die lijken niet, maar zijn gewoon kleiner geworden. Ook de separatie op zijn benen is dit jaar minder. En dat kan met voeding te maken hebben, maar er zit zeker geen spiermassa bij. Ik zeg volgend jaar opnieuw de New York pro proberen en voor die tijd alleen maar bijkomen en opbouwen.

Vind hem op het laatste vid wel tof uitzien :)

benen ogen erg klein en geen sweep jammer

Hij zou beter de Olympia skippen en een Centopani pullen, en zo doorgroeien naar de AC/NY pro 2012. Dan kan hij pas is wat echte verbeteringen maken met een degelijk offseason.

Het zou hem zeker niet schaden om 2 jaar off te nemen, maar ik vermoed dat door zijn verantwoordelijkheden bij BSN het er niet inzit.

Snap niet dat je als atleet jezelf ruimte geeft om te dalen in prestaties ,beetje dom :p

Hij zou beter de Olympia skippen en een Centopani pullen, en zo doorgroeien naar de AC/NY pro 2012. Dan kan hij pas is wat echte verbeteringen maken met een degelijk offseason.

Het zou hem zeker niet schaden om 2 jaar off te nemen, maar ik vermoed dat door zijn verantwoordelijkheden bij BSN het er niet inzit.

+1 !

Als het zo doorgaat wordt de Olympia echt een afgang en dat verdient hij echt niet.

Het zou indd eens leuk zijn als we die foto van nu en vorig jaar roelly en oma eens voorhielden.
Gewoon een uitleg naar de fans waarom deze weg in geslagen is, en hun reactie op het verschil in 1 jaar ( achteruitgaan )
Denk dat ze ook op moeten gaan passen dat Bsn straks niet zeg van "jongens we hebben gelachen maar hier houd het feest op "

Het zou indd eens leuk zijn als we die foto van nu en vorig jaar roelly en oma eens voorhielden.
Gewoon een uitleg naar de fans waarom deze weg in geslagen is, en hun reactie op het verschil in 1 jaar ( achteruitgaan )
Denk dat ze ook op moeten gaan passen dat Bsn straks niet zeg van "jongens we hebben gelachen maar hier houd het feest op "

BSN is pas net sponsor van Roelly, die gaan niet zomaar weg, zolang hun potentie in Roelly zien blijven ze. Ze contracteerden zelfs Wolf na zijn 16e plaats op de Olympia 2009. Als ik mij niet vergis zit Brandon Curry ook nog bij BSN, die heeft nog nooit wat gepresteerd.

Neemt niet weg dat Roelly inderdaad meer vooruitgang had kunnen boeken

Komt door zijn kaak-operatie dat hij zo slecht oogt denk ik. Maar hij kan beter een tijd off-gaan, en in 2012 weer knallen.

die brandon curry/kai greene look a like ziet er ook keihard uit en groot

Jammer, vorig jaar winnen en nu 9e.

Oké Röckel en Greene deden toen niet mee, maar toch een veel betere shape als nu.:(

stop eens met zeiken over roelly, ja hij staat er niet zo goed bij als vorig jaar. maar zo slecht staat hij er ook niet bij.

de grootste verandering is dat het gewoon een zieke line-up is en IEDEREEN is in topconditie. in tegenstelling tot vorig jaar wat eerlijk gezegd een flop was van dennis en toney freeman.

Noem mij 1 ding die hij verbeterd heeft ten opzichte van vorig jaar? Nee dat gaat niet want er zijn geen verbeteringen in zijn fysiek. Daarbij ook nog eens dat die elke wedstrijd out of shape komt. Dus ja hij staat er wel slecht bij

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

als hij dit jaar zijn podiumangst heeft overwonnen door de vele shows en daar ervaring mee heeft opgedaan, is het een nuttig jaar.

nu flink knallen en groeien en dan is hij er echt klaar voor.

stop eens met zeiken over roelly, ja hij staat er niet zo goed bij als vorig jaar. maar zo slecht staat hij er ook niet bij.

de grootste verandering is dat het gewoon een zieke line-up is en IEDEREEN is in topconditie. in tegenstelling tot vorig jaar wat eerlijk gezegd een flop was van dennis en toney freeman.

zkjxh4.jpg

Laten we het is van de positieve kant bekijken. Lats zijn dikker, taille is iets smaller geworden.

hij lijkt er op die foto zelfs achter uit te zijn gegaan

kijk dat verschil in benen dan

wtf

Terug
Naar boven