Fitness Seller

Sticky Roelly Winklaar

alle usa forums praten over hype dat is weggewaaid maybe true maybe wrong time will tell

---------- Toegevoegd om 17:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:46 ----------

check lionel is die was nog een amateur naast roelly binnen 1 jaar transformatie en ziet er beter uit dan roelly

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

kikkert

Komt gewoon omdat hij te veel shows heeft gedaan en dat weet iedereen eigenlijk wel. Oma en Roelly ook. Ik denk dat BSN hem gewoon dit heeft laten doen. Veel shows draaien veel je gezicht laten zien zodat mensen kopen en dan nu hopelijk een tijd off of in ieder geval snel een dikke off season houden.

Komt gewoon omdat hij te veel shows heeft gedaan en dat weet iedereen eigenlijk wel. Oma en Roelly ook. Ik denk dat BSN hem gewoon dit heeft laten doen. Veel shows draaien veel je gezicht laten zien zodat mensen kopen en dan nu hopelijk een tijd off of in ieder geval snel een dikke off season houden.

Kan goed, ik had gekozen voor een off na de vorige NY pro, dan hou je iedereen geïnteresseerd tot aan de O van dit jaar.

maar dat is mu makkelijk praten achter af.

Kan goed, ik had gekozen voor een off na de vorige NY pro, dan hou je iedereen geïnteresseerd tot aan de O van dit jaar.

maar dat is mu makkelijk praten achter af.
Dat had zeker een betere beslissing geweest maar ik denk dat Roelly weinig te beslissen heeft op dit moment. BSN heeft gewoon een contract met hem en plaatsing interesseert hun niet heel veel. Verkoop cijfers wel. Oma is een van de betere trainers en ziet heus wel dat dit niet goed is voor Roelly, Maar ik denk in overleg met Roelly dat ze onder het motto het doel heiligt alle middelen erg ver gaan om vervolgens een dikke off season te nemen en daarna hopelijk goed te presteren. Lijkt me sterk dat heel de bb wereld ziet hoe slecht het gaat behalve Roelly en oma.

Dat moeten ze snel beslissen, en dan off gaan tot de O 2012. er zijn wel meer bbers die dat gedaan hebben.

Dat moeten ze snel beslissen, en dan off gaan tot de O 2012. er zijn wel meer bbers die dat gedaan hebben.

Moet zich wel kwalificeren voor de O 2012, hij zal waarschijnlijk dit jaar de O spijtig genoeg ook doen.

Beste voor hem zou zijn volgend jaar nog eens een gooi te doen naar de NY pro of een andere latere show want hij blijft onderuitgaan tijdens zijn laatste wedstrijden...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Had hij zijn invitatie al niet voor de O dit jaar?

Van dit jaar? Ja.

interview met Oma:

"Sibil I think Roelly needs a break ?
[Sibil Peeters]
yes we now
[Dir]
What you will do ?
[Sibil Peeters]
let me tell me why we did the ny
when a pro signs in for contest
he can not pull out of it
other wise he have to pay
roelly has to go for surgery
and that he does after the ny
so that why he did the ny
friday he goed to the hospital for surgery
[Dir]
Hmm, Ok
What happened?
that he had to go to the hospital?
[Sibil Peeters]
that was before the ny
his jaw has trouble for almost a half year
now is time when we going back to holland for the surgery
[Dir]
Hmm, that sounds bad
Will he do the Olympia?
[Sibil Peeters]
they have to cut in the bone
no
we go out for a year
and come back in sept nex year
[Dir]
Ohh, I hop Roelly gets well soon
So he will skip all the shows
[Sibil Peeters]
yes
[Dir]
and will do the Olympia next year?
[Sibil Peeters]
first operation
than bild for one year
[Dir]
yeah ok
[Sibil Peeters]
and try to come in 1contest for the o next year
[Dir]
in order to qualify?
[Sibil Peeters]
yes
[Dir]
Hmm, Ok, is Roelly angry or sad now?
[Sibil Peeters]
not angry
we did go out we different pro
and we had a good time
and he smiles again
[Dir]

Ok
[Sibil Peeters]
its the game
[Dir]
I really like Roelly, i hope he will be full of energy again
[Sibil Peeters]
your win or your loose
yes he will be
[Dir]
Yeah life is hard
especially in the Bodybuilding Business
Is BSN agreed with his choice
to rest?
[Sibil Peeters]
yes they are
healthy before everything
they are different from other sponsers"

netjes netjes, afwachten hoe hij terug komt dus.

Goeie beslissing, kan niet wachten om te zien hoe hij eruit ziet next year!

Fijn om te horen. Hele opluchting! :)

Nu vraag ik me alleen af hoelang de operatie het trainen ook onmogelijk/moeilijk maakt. Klinkt namelijk toch als een aardige operatie en als je weinig voor naar binnen kan schuiven is de nood om te trainen ook een stuk lager...

slimme beslissing, ze zal mijn advies gevolgd hebbe :D

Nu vraag ik me alleen af hoelang de operatie het trainen ook onmogelijk/moeilijk maakt. Klinkt namelijk toch als een aardige operatie en als je weinig voor naar binnen kan schuiven is de nood om te trainen ook een stuk lager...

Een paar baxters voeding eraan hangen en dan zal hij wel niet zo fel krimpen als hij n weekje of 2 niet full power kan eten. Denk eraan dat Coleman na de MrO 3 maanden alleen at en niet trainde om te recupereren. Dus even niet trainen zal Roelly ook wel goed doen na deze fysiek en mentale zware periode

Indd gelijk heb je RustyZipper, Kevin Levrone deed dit ook altijd buiten z'n wedstrijden. Als er een wedstrijd aankwam 9maanden dedicated eten/trainen daar buiten 3maanden alleen eten en bezig zijn met z'n muziek en andere dingen.

Hopen dat zn energy level en plezier dan ook weer terug komt!

Terug
Naar boven