AndroidHealthClinic

Sticky Roelly Winklaar

Off-season. ???

wat is dat?

No idea..

Roelly relativeert wel even lekker alles wat betreft voeding zeg. Kilo zoetstoffen, suikers en voorverpakte e-nummer shizzel.. :D
Haha, alleen de Bambix zag er 100% clean uit, verder is het gewoon allemaal lekker genieten. :)
Die Optimel kwark is inderdaad lekker hoor. Ik neem het niet standaard, maar alleen als cheat wanneer ik wat ruimte in mijn schema heb voor genieten. Nu ik weet dat Roelly het heel veel eet kan ik er met minder schuldgevoel van genieten. :roflol:

Roelly's triceps say: LOOK AT ME, YOUR ARGUMENT IS INVALID.

Wat heeft dat er mee te maken kerel?

---------- Post toegevoegd Sat 27 Aug 2011 om 16:11 ----------

Nee hoor, check de verpakking maar.
Eiwit/kh ratio is wel iets slechter dan magere kwark maar het valt best mee.

valt mee; 15,5 gram suikers per bak van 500 gram, succes!
Kijk voor roelly met zijn mass/verbranding en GH/insuline shit is t een ander verhaal, maar ik hoop voor de jongens hier dat ze geen 15.5 gram suikers naar binnen stoppen voor het slapen gaan...

15,5 gram suiker, jongens waren hebben we het over, 62 kcal, hij is off season en wie zegt dat ie ze voor het slapen neemt en wat dan nog

Vreten wat je vreten kan.

geen kwark zo afschuwelijk als optimel kwark

dat meisje achter de kassa denk waarschijnlijk iets van

"Waar ben ik nou weer in beland"

Of van: zou alles zo groot zijn? MMMMM

gastt is 1000xx buffer dan paar hier en nog steeds zeiken ze over suikers hahaha

gastt is 1000xx buffer dan paar hier en nog steeds zeiken ze over suikers hahaha

Idd.. Plus.. zelfs voor Roelly is het misschien niet goed zoveel suikers, maar dat kan je dan ook zeggen over het vele eten, trainen en zijn formaat :P

Niet zeiken xD gewoon doen! :)
++

lol sommige mensen doen echt alsof je dood gaat aan wat simpele carbs

ik at vanacht 2 broodjes mexicano broodje kaasoufle en 2 bapao en ben niet dikker geworden hoor:O

gezond eten = overrated

valt mee; 15,5 gram suikers per bak van 500 gram, succes!
Kijk voor roelly met zijn mass/verbranding en GH/insuline shit is t een ander verhaal, maar ik hoop voor de jongens hier dat ze geen 15.5 gram suikers naar binnen stoppen voor het slapen gaan...

Denk dat heel veel jongens hier daar schuldig aan zijn hoor, zie in bijna alle schema's wel kwark voor het slapen terugkomen. Ben er zelf ook schuldig aan. :cool: 15 gr zit er in mijn bak kwark van de AH, net geen 15.5 dus hehe.

Wat een gejank om niks.

Roelly+Winklaar+Wallpaper.jpg

in alle kwark zit 3 gram+ kh(suikers) per 100 gram dus kom je alsnog op 15 gram idd

wat een gespam hier zeg, jezus. Wat boeit het nou wat voor kwark met kh/suikers hij neemt, hij dwarft iedereen hier en toch nog klagen..

Gewoon bulken offseason, hij heeft nog 1 jaar te gaan.

Sommigen doen hier alsof je van een paar carbs dood gaat of zo, zo te zien eet iedereen hier zo clean maar of dat ook terug te zien in hun fysiek betwijfel ik.
Zolang je niet in een wedstrijd dieet zit mag je gerust af en toe wat carbs/suikers eten hoor,,jezus man!!

Terug
Naar boven