AndroidHealthClinic

Sticky Roelly Winklaar

dat dere nitrix tabs?

Draai niks om. Denk niet dat Roelly verantwoordelijk is voor mensen die hem kopieren. Genoeg mensen die zijn trainings routines kopieren.. als ze nu een blessure oplopen, is hij dan ook verantwoordelijk ? lijkt mij niet.

Nergens zul je hem horen zeggen dat hij zo groot is geworden door supplementen. Het zal vast een beetje helpen.

Vind zelf overigens niks mis met no xplode (behalve de prijs dan).

Neemt niet weg dat hij de gemiddelde leek wel deze indruk geeft, dit is vrijwel hetzelfde, net zoals Ronnie coleman die in "the relentless" een voedingsschema laat zien waar bij elke maaltijd meer bsn product staat dan echte voeding.
Dit is toch de misleiding waardoor bsn wil verkopen.

Dat heet marketing Einstein ;) Hoort er nu eenmaal bij.

Dat hoort er nu eenmaal bij inderdaad, maar dat neemt niet weg dat hij de consumenten misleid.

maargoed.. geen wel of niettus discussie hier man, admins zijn streng tegenswoordigs

Dat heet marketing Einstein ;) Hoort er nu eenmaal bij.

In die dvd van Coleman trekt hij zo'n vies gezicht als hij 6 scoops BSN meuk met een kopje water er in hakt:roflol: Hij kwam er ook te laat achter dat hij er teveel in had gegooid volgens mij. Elke dag, rite.

Doet Roelly nou mee aan de Olympia, omdat hij wel op mrolympia.com staat als deelnemer?

← Older posts
Supplements
Posted on August 30, 2011 by rwblog
I’m getting a lot of questions about my diets and supplements. Today I’ll tell you about the supplements I use and when i take them.

In the morning I start with Epozine, I use 3 – 4 tabs before (20 – 30 minutes) my breakfast.

With my breakfast I’ll have a syntha-6 shake or a Truemass shake (depending on the size of my breakfast)

Pre workout I use NO Xplode. This gives me a energy boost and massive pumps.

After the workout i take Cellmass. 20 minutes later I’ll have my post workout meal with a syntha-6 shake.

During the day I’ll have another Syntha-6 shake or a Truemass shake. It all depends on how much i’m eating during the day. Also before two of my meals I’ll have some Epozine. This helps in keeping my muscle pumped and making sure the nutrients get in the right places.

Before going to bed (30 minutes before) i’ll have another Cellmass serving and right before going to bed I’ll have another Syntha-6 or Truemass shake.

[Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]

inb4 boardsponsers.. ze gaan het druk krijgen vandaag met BSN.

Even serieus als iemand gelooft dat roelly dit zelf geschreven heeft..
dat zijn gewoon de BSN mensen die dat schrijven, ze promoten het gewoon via roelly..
je ziet een foto dat hij een schepje no xplode in een beker gooit, maar wie zegt dat ie dat op drinkt? ik zie vaak genoeg filmpjes van pros dat ze zon pre workout shake maken, maar er word al geknipt voor ze het opgedronken hebben en staan ze opeens in de gym te trainen.. er zijn genoeg supplementen net als syntha-6 die ze ook wel degelijk toepassen, maar die hoeveelheden aan AAS die ze al gebruiken is noxplode dus bij lange na niet nodig..

is dat 200 kilo?

Ik geloof best dat hij die supps gebruikt, zo bizar is het toch allemaal niet?

440lbs = 200 kilo yep..

Nope.. niet zo bizar idd, killy weet het wel.

dus hij was ff aan het opwarmen:cool:

Terug
Naar boven