XXL Nutrition

Sticky Roelly Winklaar

Sommigen doen hier alsof je van een paar carbs dood gaat of zo, zo te zien eet iedereen hier zo clean maar of dat ook terug te zien in hun fysiek betwijfel ik.
Zolang je niet in een wedstrijd dieet zit mag je gerust af en toe wat carbs/suikers eten hoor,,jezus man!!

Ja tuurlijk, hij zal het vast ergens bij eten ;) lekker voor de afwisseling

sick squat, oud plaatje.

thanks for post.

nette post :D

Die laatste is volgens mij iig wel repost.
Het einde blijft dan wel weer mooi (Hé, Héée!!).
Watch out for oma!

← Older posts
Supplements
Posted on August 30, 2011 by rwblog
I’m getting a lot of questions about my diets and supplements. Today I’ll tell you about the supplements I use and when i take them.

In the morning I start with Epozine, I use 3 – 4 tabs before (20 – 30 minutes) my breakfast.

With my breakfast I’ll have a syntha-6 shake or a Truemass shake (depending on the size of my breakfast)

Pre workout I use NO Xplode. This gives me a energy boost and massive pumps.

After the workout i take Cellmass. 20 minutes later I’ll have my post workout meal with a syntha-6 shake.

During the day I’ll have another Syntha-6 shake or a Truemass shake. It all depends on how much i’m eating during the day. Also before two of my meals I’ll have some Epozine. This helps in keeping my muscle pumped and making sure the nutrients get in the right places.

Before going to bed (30 minutes before) i’ll have another Cellmass serving and right before going to bed I’ll have another Syntha-6 or Truemass shake.

[afbeelding niet meer beschikbaar]
[afbeelding niet meer beschikbaar]

inb4 boardsponsers.. ze gaan het druk krijgen vandaag met BSN.

Vraag me soms af of dat niet allemaal reclame is, in vids van Cutler of de dvd van Dexter lijkt het alsof ze gedwongen zijn de supps op te noemen in hun schema :p

No X plode - This gives me a energy boost and massive pumps. Eerder die gram test :roflol:

Is ook.

Vraag me soms af of dat niet allemaal reclame is, in vids van Cutler of de dvd van Dexter lijkt het alsof ze gedwongen zijn de supps op te noemen in hun schema :p

Pro's die praten over supps moet je niet naar luisteren. Ze doen net alsof dat potje creatine die gains heeft bezorgd, ze liegen de consument net zo hard voor. Mensen die hierin trappen verdienen het overigens om voorgelogen te worden.

Nergens zie je roelly roepen dat je dit moet gebruiken. Dit is gewoon wat hij gebruikt aan supplementen van BSN. En waarom zou hij dat niet doen, hij mag kiezen wat hij wilt bij BSN. Hij beantwoord hier mee wat vragen. Binnenkort gaat Sibil wat schrijven over zn dieeten. Dat is dan vast ook bullshit waar je niet naar moet luisteren.

Nergens zie je roelly roepen dat je dit moet gebruiken. Dit is gewoon wat hij gebruikt aan supplementen van BSN. En waarom zou hij dat niet doen, hij mag kiezen wat hij wilt bij BSN. Hij beantwoord hier mee wat vragen. Binnenkort gaat Sibil wat schrijven over zn dieeten. Dat is dan vast ook bullshit waar je niet naar moet luisteren.
Dat is in ieder geval iets waarbij je het dan in de juiste context moet blijven zien.

Door het zo open te posten wat je allemaal aan supplementen gebruikt op een dag zijn er genoeg mensen die dit als een voorbeeld zien en ook gaan gebruiken, roepen hoeft niet eens.

Edit: een jongen van mij gym is ook lid van Roelly's gym en komt ook zo nu en dan met verhalen dat hij een bsn stack gaat halen omdat Roelly het zo aanraad.

En de supplementen die jij thuis hebt staan zo beter omdat ?? body & fitshop of xxl dat zeggen? of omdat jij vind dat jou PWO fabrikant geen geld er aan verdient?

Get real. Er zijn genoeg mensen die BSN producten wel warderen en deze dan ook gebruiken. Net zo als Gaspari, MuscleTech, B&F, XXL etc.

Lees de blog post op welke manier je wilt, maar verspil toch niet je energie aan een discussie over de motivatie achter de post. Die energie kun je beter kwijt in de gym

En de supplementen die jij thuis hebt staan zo beter omdat ?? body & fitshop of xxl dat zeggen? of omdat jij vind dat jou PWO fabrikant geen geld er aan verdient?

Get real. Er zijn genoeg mensen die BSN producten wel warderen en deze dan ook gebruiken. Net zo als Gaspari, MuscleTech, B&F, XXL etc.
Niet omdraaien. Mij ging het erom dat pro's dingen zeggen en laten zien omdat ze nou eenmaal moeten. Niet per se omdat het werkt. En onwetenden nemen daar vaak een voorbeeld aan omdat ze denken die kerel is bruut dus die zal het weten en vergeten de context.

Niet omdraaien. Mij ging het erom dat pro's dingen zeggen en laten zien omdat ze nou eenmaal moeten. Niet per se omdat het werkt. En onwetenden nemen daar vaak een voorbeeld aan omdat ze denken die kerel is bruut dus die zal het weten en vergeten de context.

Draai niks om. Denk niet dat Roelly verantwoordelijk is voor mensen die hem kopieren. Genoeg mensen die zijn trainings routines kopieren.. als ze nu een blessure oplopen, is hij dan ook verantwoordelijk ? lijkt mij niet.

Nergens zul je hem horen zeggen dat hij zo groot is geworden door supplementen. Het zal vast een beetje helpen.

Vind zelf overigens niks mis met no xplode (behalve de prijs dan).

die shakebeker, do want

geen Celltech?

Terug
Naar boven