XXL Nutrition

Sticky Roelly Winklaar

Lijkt me een goed excuus voor een lichte burn-out ja

Roelly is toch al heel ver gekomen en inderdaad dit jaar is hij wat achteruit gegaan maar dit kan hem ook helpen om er beter en sterker uit te komen. Ik ben alvast grote fan van hem.

yesss sirrrrrr, vindt zeker nette prestatie maar hij is ERG veel massa verloren afgelopen jaar. Nu volgens mij op de way-back maar om de favoriet te worden hmmmm.... we zullen het zien over een kleine 2 weken @ de O.

wachttt...doet hij nou wel mee aan de O of niet ?

nee.

Als goed is dit jaar niet in de planning.. Weet niet of hij ondertussen van gedachte is veranderd..

Waar gaat dat nou over?? Die man heeft nog 10 jaar te gaan, hoe lang heeft bijvoorbeeld Jay erover gedaan om zijn piek te bereiken?

Ben het wel eens dat Roelly in nieuw vaarwater terecht moet zien te komen. Oma is een prima trainer maar tevens een echte mama voor Roelly.. die man moet leren zijn eigen pad te bewandelen en nieuwe ervaringen opdoen.

heeft nog 10 jaar te gaan?? hij is ouder dan bijvoorbeeld een Heath...en daarbij heb je ook nog evan die nog jonger is en dus ook alle tijd heeft zich te ontwikkelen...

ik zie roelly echt deze mannen niet zomaar verslaan en met zijn 34 jaar is hij ook niet de jongste meer...zijn top moet toch wel vrij snel komen

Ndee hoe deed niet mee exuses, had vooro die reactie Dennis Wolf zitten kijken dus kwam in de war. Maar mss kan die genoeg massa bouwen, wat minder wedstrijden pakken en volgend jaar top 5 @ de O

Die eerste oefening heb ik nog nooit eerder gezien, maar het lijkt me qua stimulatie niet veel verschillen van de staande variant. Lekker kreunen doet hij er ook bij. :D

Monster triceps..

Dat massa verliezen was volgens mij puur omdat hij zovaak shows deed om zichzelf te promoten en zekerder op het podium te staan, toch?

Roelly zat flink aan de medicijnen ivm zn kaak. Een probleem waar hij al jaren mee liep maar (waarschijnlijk) door de training/dieet stress ineens weer op kan zetten midden in de contest prep.

heeft nog 10 jaar te gaan?? hij is ouder dan bijvoorbeeld een Heath...en daarbij heb je ook nog evan die nog jonger is en dus ook alle tijd heeft zich te ontwikkelen...

ik zie roelly echt deze mannen niet zomaar verslaan en met zijn 34 jaar is hij ook niet de jongste meer...zijn top moet toch wel vrij snel komen

Ed Nunn is ook al de jongste niet meer en piekt nu pas. Leeftijd hoeft niet alles te zeggen. Ben het zeker met je eens dat de jongens die al veel jonger gestart zijn en langer als pro mee draaien zeker hun kansen vergroten.

yesss sirrrrrr, vindt zeker nette prestatie maar hij is ERG veel massa verloren afgelopen jaar. Nu volgens mij op de way-back maar om de favoriet te worden hmmmm.... we zullen het zien over een kleine 2 weken @ de O.

srs?

+ nice filmpjes man, flinke guns :)

Definitely worth a try, thnx!

Wat een onzin een burn out! hij had een zware kaakontsteking, waar hij heel lang mee heeft gelopen!!!!!
Hij had een aantal wedstrijden staan maar door zijn kaak werden zijn prestaties minder hij neemt nu een jaar rust om verder te kunnen bouwen! om daarna weer lekker mee te doen! zijn kaak is weer over!

Wat een onzin een burn out! hij had een zware kaakontsteking, waar hij heel lang mee heeft gelopen!!!!!
Hij had een aantal wedstrijden staan maar door zijn kaak werden zijn prestaties minder hij neemt nu een jaar rust om verder te kunnen bouwen! om daarna weer lekker mee te doen! zijn kaak is weer over!

Nou.. Niet zo agressief :P

Een burn-out is ook zo'n gekke gedachte nog niet aangezien ze zelf ook hebben aangegeven dat ie zo vaak moe was omdat ie overal aanwezig wilde zijn voor publiciteit en zijn bekendheid en ervaring op wilden schroeven..

Zijn kaak is inderdaad DE grote reden dat ie er even tussenuit moest, maar dat wil niet zeggen dat hij compleet fit was..
Op dit moment is hij een stuk beter in conditie en zijn kaak is over ja..
Dus toch allebei een kern van waarheid hoor!

dju.. wat een pech man.. had hem er graag terug zien staan..

Denk je dat er een update is... :mad:

Qua massa en symmetrie op de armen en benen hoeft hij in principe voor niemand onder te doen, zijn rug heeft nog wel het eea nodig. Vorig jaar ging er veel fout in de voorbereiding naar de O toe, vandaar ook zijn teleurstellende plaatsing. Ondermeer is Sibil er altijd backstage bij, dit was nu niet het geval.

zn benen niet?

die pic die sibil deze week op haar fb posten, waren dat roelly zijn benen?

Terug
Naar boven