Rijstwafel
Huge Freak
- Waardering
- 1.477
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
yesss sirrrrrr, vindt zeker nette prestatie maar hij is ERG veel massa verloren afgelopen jaar. Nu volgens mij op de way-back maar om de favoriet te worden hmmmm.... we zullen het zien over een kleine 2 weken @ de O.
Waar gaat dat nou over?? Die man heeft nog 10 jaar te gaan, hoe lang heeft bijvoorbeeld Jay erover gedaan om zijn piek te bereiken?
Ben het wel eens dat Roelly in nieuw vaarwater terecht moet zien te komen. Oma is een prima trainer maar tevens een echte mama voor Roelly.. die man moet leren zijn eigen pad te bewandelen en nieuwe ervaringen opdoen.
Dat massa verliezen was volgens mij puur omdat hij zovaak shows deed om zichzelf te promoten en zekerder op het podium te staan, toch?
heeft nog 10 jaar te gaan?? hij is ouder dan bijvoorbeeld een Heath...en daarbij heb je ook nog evan die nog jonger is en dus ook alle tijd heeft zich te ontwikkelen...
ik zie roelly echt deze mannen niet zomaar verslaan en met zijn 34 jaar is hij ook niet de jongste meer...zijn top moet toch wel vrij snel komen
yesss sirrrrrr, vindt zeker nette prestatie maar hij is ERG veel massa verloren afgelopen jaar. Nu volgens mij op de way-back maar om de favoriet te worden hmmmm.... we zullen het zien over een kleine 2 weken @ de O.

Zijn cable kickbacks. Je mag ook eerst een row beweging maken met bovenarm en dan onderarm naar achteren schieten. Kan je meer gewicht aan.Die eerste oefening heb ik nog nooit eerder gezien,
Wat een onzin een burn out! hij had een zware kaakontsteking, waar hij heel lang mee heeft gelopen!!!!!
Hij had een aantal wedstrijden staan maar door zijn kaak werden zijn prestaties minder hij neemt nu een jaar rust om verder te kunnen bouwen! om daarna weer lekker mee te doen! zijn kaak is weer over!