AndroidHealthClinic

Sticky Roelly Winklaar

Ik vind die daniel020 ook zo'n ongelofelijk kinderachtig ventje. Is je hond recent overleden ofzo? Je kan er toch gewoon overheen lezen als het je niet zint, er zijn wel ergere dingen in het leven, met dat irritante: ik ga je reporten hoor, de hele tijd.
Het is de faalhaas van 2011. Achtduizend k*tposts die het rapporteren waard zijn en hier komt hij bij zijn natte droom in het topic met een vingertje wijzen.

beneden par is niet goed voor je, daar krijg je een te grote kont van

Hij heeft wel gelijk hoor, want dit soort reacties slaan totaal niet op het topic. Deze discussies kunnen ook prima via PM.
Wat ouwehoer jij nou weer? Die Daniel komt hier offtopic wauwelen met dat report gedoe terwijl er daarvoor, onder andere door JOU, mee gedaan werd aan een discussie. Als iemand om de pagina gaat ouwehoeren over reporten kan je een keer de bal terug verwachten. En hij gaf zijn reactie naar aanleiding van de discussie die gaande was waar jij deel van uit maakte.

Wat ouwehoer jij nou weer? Die Daniel komt hier offtopic wauwelen met dat report gedoe terwijl er daarvoor, onder andere door JOU, mee gedaan werd aan een discussie. Als iemand om de pagina gaat ouwehoeren over reporten kan je een keer de bal terug verwachten.

Lees eens goed terug man, ik heb iets informatiefs gepost over het feit dat veel pro's geen full squats doen. Mag dat ook al niet meer, een beetje side information posten om dingen duidelijker te maken? Je kan ook overdrijven in je rage.

Als we een lijstje gaan maken van mensen die vandaag alleen maar off-topic ge-ouwehoert hebben dan kom jij daar ook in voor. Als dat niet zo is wil ik graag een verwijzing naar een on-topic post van jou.

Trek je de opmerking van Daniel niet te persoonlijk aan, wat kan het jou nou schelen? Prima als je hier kwaad tegenin gaat, ik reageer niet meer op dit soort dingen. Zoals je zelf al zei is hier genoeg vervuiling (off-topic-nonsense).

Lees eens goed terug man, ik heb iets informatiefs gepost over het feit dat veel pro's geen full squats doen. Mag dat ook al niet meer, een beetje side information posten om dingen duidelijker te maken?
Dat is mijn punt ik vind dat erbij horen. Punt van Daniel is dat hij vindt dat o.a jij daarmee dit topic verdoet. En met zijn vinger op de rapport knop tikt. Dus jij geeft hem in feite gelijk om jou te rapporten met je vorige post, waar ik op reageerde.

Dus........ pics nog iemand?

roelly is gewoon niet zo slim en heeft een lage iq daar kan die niks aan doen, en over zijn lifts ik heb hem nog geen 1 keer zonder 10 spotters iets zien liften altijd met hulp dat is al helft van de gewicht op rekening van de spotter. En wat die kerel allemaal om de 2 uur in zijn lijf spuit daar word je niet vrolijk van , nee dank je ik blijf liever een software ontwikkelaar.

Wat een bullshit opmerking, ik ben een 3D Game artist en maak 3D models en ben environmental artist (Zoek alleen nog een baan :P Maar wel afgestudeerd etc..) Wil je zeggen dat dat niet samen kan met deze sport en eventueel AAS Gebruik?

En wie zegt dat hij in godsnaam om de 2 uur iets in het lichaam spuit? Je doet jezelf wel erg uit de hoogte voor en denkt dat je enorm slim bent maar ondertussen post je comments waar een 20KG bodyweight crackhoer nog om zou lachen..

Kom op zeg! Doe niet alsof je zo goed of slim bent, want softwareontwikkelaar betekend ook geen ****!

Buiten dat vind ik het erg grappig dat jij iemands IQ baseert op het drukken van gewicht met of zonder spotters.. Goh dan moet IK toch wel ENORM slim zijn vergeleken Roelly omdat ik 10 minder spotters gebruik en nooit hulp wil..

Kom op zeg! iedereen is dom EN slim op zijn/haar eigen manier.. Get over jezelf!
Wat doe jij op een bodybuilding forum...

On topic, want het topic gaat inderdaad niet de goede kant op:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Ff kappen met dat offtopic gezever jongens, ik ga iedereen reporten, en mjn vader werkt bij de brandweer, dus ik zou maar uitkijken!

Het is de faalhaas van 2011. Achtduizend k*tposts die het rapporteren waard zijn en hier komt hij bij zijn natte droom in het topic met een vingertje wijzen.

gerapporteerd!

haters gonna hate
wstfm0.jpg

Oja, en er zijn geen updates, die shit is al gepost

roelly is gewoon niet zo slim en heeft een lage iq daar kan die niks aan doen, en over zijn lifts ik heb hem nog geen 1 keer zonder 10 spotters iets zien liften altijd met hulp dat is al helft van de gewicht op rekening van de spotter. En wat die kerel allemaal om de 2 uur in zijn lijf spuit daar word je niet vrolijk van , nee dank je ik blijf liever een software ontwikkelaar.

Alsof jij kan zien vanuit een filmpje hoe iemand is en zijn levensstijl , probeer niet bijdehand te doen , je komt dan alleen maar over als een arrogante loser ... ;)

Kappen jongens, of er worden een paar (perm)bans gegeven.

Wat een bullshit opmerking, ik ben een 3D Game artist en maak 3D models en ben environmental artist (Zoek alleen nog een baan :P Maar wel afgestudeerd etc..) Wil je zeggen dat dat niet samen kan met deze sport en eventueel AAS Gebruik?
Jonge wat jij bent of doet interesseert mij geen **** dus kom nou niet de held uithangen met ik heb dit afgestuurd en ik doe dat niemand geeft **** om jou.

En wie zegt dat hij in godsnaam om de 2 uur iets in het lichaam spuit? Je doet jezelf wel erg uit de hoogte voor en denkt dat je enorm slim bent maar ondertussen post je comments waar een 20KG bodyweight crackhoer nog om zou lachen..
Is dat zo jo, wist je ook dat bbers geen maaltijd kunnen eten zonder even wat slin in hun reet te douwen. Dit is nog niks vergeleken met al die andere peps ze gebruiken en geloof ik ik ben close met een top amateur bber en dat is geen pretje wat hun erin duwen laat staan een pro bber als deze roelly.

Kom op zeg! Doe niet alsof je zo goed of slim bent, want softwareontwikkelaar betekend ook geen ****!
heb ik dat gezegd dan, ik ben tenminste niet zo dom en spreek vloeiend meerdere talen, spieren hebben is ook niet alles er is meer daar buiten.

Buiten dat vind ik het erg grappig dat jij iemands IQ baseert op het drukken van gewicht met of zonder spotters.. Goh dan moet IK toch wel ENORM slim zijn vergeleken Roelly omdat ik 10 minder spotters gebruik en nooit hulp wil..
Dat roelly een lage iq heeft baseer ik niet aan zijn lifts, als je goed zijn filmpjes bekeek paar weken terug weet je genoeg, en een vent van 35 die geen woord engels spreekt pffff.
Kom op zeg! iedereen is dom EN slim op zijn/haar eigen manier.. Get over jezelf!
Wat doe jij op een bodybuilding forum...
gaat je geen fl**ker aan zit hier om aan mijn lichaam te werken
On topic, want het topic gaat inderdaad niet de goede kant op:
zie hierboven

He sneue vent! Vent?:DSorry tooooooooo much credits!!!!
Je maakt een opmerking over zijn lage iq? Je tekst bovenstaand zegt genoeg over jouw iq........minachtend en zonder enig respect! Sorry maar vind het triest dat je zo over iemand praat zonder hem te kennen als persoon;)

Dit topic wordt echt te gênant voor woorden. Wat een k*t discussie zeg.

zeker weten een abo ! :D

levendig hier , goeie foto's nu en dan van roely :)

beetje humor, dikke ok waha

Roelly had vannacht een aardig schakeltje om ze nek... wist niet dat hardcore bodybuilders ook uit gingen ;)

Terug
Naar boven