Wat een bullshit opmerking, ik ben een 3D Game artist en maak 3D models en ben environmental artist (Zoek alleen nog een baan

Maar wel afgestudeerd etc..) Wil je zeggen dat dat niet samen kan met deze sport en eventueel AAS Gebruik?
Jonge wat jij bent of doet interesseert mij geen **** dus kom nou niet de held uithangen met ik heb dit afgestuurd en ik doe dat niemand geeft **** om jou.
En wie zegt dat hij in godsnaam om de 2 uur iets in het lichaam spuit? Je doet jezelf wel erg uit de hoogte voor en denkt dat je enorm slim bent maar ondertussen post je comments waar een 20KG bodyweight crackhoer nog om zou lachen..
Is dat zo jo, wist je ook dat bbers geen maaltijd kunnen eten zonder even wat slin in hun reet te douwen. Dit is nog niks vergeleken met al die andere peps ze gebruiken en geloof ik ik ben close met een top amateur bber en dat is geen pretje wat hun erin duwen laat staan een pro bber als deze roelly.
Kom op zeg! Doe niet alsof je zo goed of slim bent, want softwareontwikkelaar betekend ook geen ****!
heb ik dat gezegd dan, ik ben tenminste niet zo dom en spreek vloeiend meerdere talen, spieren hebben is ook niet alles er is meer daar buiten.
Buiten dat vind ik het erg grappig dat jij iemands IQ baseert op het drukken van gewicht met of zonder spotters.. Goh dan moet IK toch wel ENORM slim zijn vergeleken Roelly omdat ik 10 minder spotters gebruik en nooit hulp wil..
Dat roelly een lage iq heeft baseer ik niet aan zijn lifts, als je goed zijn filmpjes bekeek paar weken terug weet je genoeg, en een vent van 35 die geen woord engels spreekt pffff.
Kom op zeg! iedereen is dom EN slim op zijn/haar eigen manier.. Get over jezelf!
Wat doe jij op een bodybuilding forum...
gaat je geen fl**ker aan zit hier om aan mijn lichaam te werken
On topic, want het topic gaat inderdaad niet de goede kant op: