XXL Nutrition

Sticky Roelly Winklaar

Thnx brah, die O gaat die niet meer pakken in z'n carriere denk ik... Hij moet blij zijn dat die top 5 gaat halen als ik 'm zo zie.

Thnx brah, die O gaat die niet meer pakken in z'n carriere denk ik... Hij moet blij zijn dat die top 5 gaat halen als ik 'm zo zie.

Wat zijn we toch dankbaar dat een dergelijke expert als u zelf de moeite neemt om ons een stukje van de toekomst te voorspellen.

Kun je ook aangeven wanneer de goud prijs nu precies piekt ? Lijkt mij wel ook wel handig om te weten.

Wat zijn we toch dankbaar dat een dergelijke expert als u zelf de moeite neemt om ons een stukje van de toekomst te voorspellen.

Kun je ook aangeven wanneer de goud prijs nu precies piekt ? Lijkt mij wel ook wel handig om te weten.

Doe maar gewoon heel rustig hoor hij geeft niets meer dan zijn mening.

Redelijk wat gedoe om die supps die Roelly moet aanprijzen. Maar BSN pompt ook weer geld terug in wedstrijden en wedstrijdatleten die daardoor de kans krijgen om alleen voor bodybuilding te leven. Dat een paar gastjes nu 1 keer voor 150,- potten koopt en er achter komt dat het niet een wondermiddel is, kan ik niet wakker van liggen.

Redelijk wat gedoe om die supps die Roelly moet aanprijzen. Maar BSN pompt ook weer geld terug in wedstrijden en wedstrijdatleten die daardoor de kans krijgen om alleen voor bodybuilding te leven. Dat een paar gastjes nu 1 keer voor 150,- potten koopt en er achter komt dat het niet een wondermiddel is, kan ik niet wakker van liggen.
Inderdaad we kunnen Roelly er niet op aanspreken. Hij leeft gewoon voor de sport en bb is een kleine sport dus sponsors moeten op de een of andere manier hun geld terug krijgen.

Helaas, dit gaat me boven de pet. En als ik het zou kunnen weten dan zou ik het alleen met me dierbaren delen. Net enige wat piekt is me lul.

iets zegt me dat het nog heel lang gaat duren voordat hij mr o word.

Zou mooi zijn, zeker voor NL. Maar heb er een hard hoofd in, zeker met deze concurrentie

Ik zou em nog niet zo onderschatten.. Denk dat ie met best een verrassing komt als hij eenmaal gaat beginnen weer!

Ben het wel met Rijstwafel eens, en zoals Roelly opkwam had ie ook best wel een kans.. laten we hopen dat ie nog ergens komt :)

Maar buiten dat vind ik dat Phil em wel een keer verdient hoor!

Denk wel dat Roelly nog ver gaat komen hoor. Hij heeft al zo'n gigantische progressie geboek in de afgelopen jaren. Van amateur tot IFBB pro die de New York pro wint. Uiteraard is de competitie nu anders dan toen, maar desalniettemin is het een bijzondere prestatie. Ik zet me geld er niet op in, maar het zou me niks verbazen als hij die titel volgend jaar heroverd, en de O stage bewandeld in 2012. Hoewel ik me wel afvraag of hij er misschien niet meer uit kan halen met een andere coach.. anyhow, ik word langzaam maar zeker steeds meer fan van Roelly.

Waar gaat dat nou over?? Die man heeft nog 10 jaar te gaan, hoe lang heeft bijvoorbeeld Jay erover gedaan om zijn piek te bereiken?

Ben het wel eens dat Roelly in nieuw vaarwater terecht moet zien te komen. Oma is een prima trainer maar tevens een echte mama voor Roelly.. die man moet leren zijn eigen pad te bewandelen en nieuwe ervaringen opdoen.

Waar gaat dat nou over?? Die man heeft nog 10 jaar te gaan, hoe lang heeft bijvoorbeeld Jay erover gedaan om zijn piek te bereiken?

Ben het wel eens dat Roelly in nieuw vaarwater terecht moet zien te komen. Oma is een prima trainer maar tevens een echte mama voor Roelly.. die man moet leren zijn eigen pad te bewandelen en nieuwe ervaringen opdoen.

yesss sirrrrrr, vindt zeker nette prestatie maar hij is ERG veel massa verloren afgelopen jaar. Nu volgens mij op de way-back maar om de favoriet te worden hmmmm.... we zullen het zien over een kleine 2 weken @ de O.

Dat massa verliezen was volgens mij puur omdat hij zovaak shows deed om zichzelf te promoten en zekerder op het podium te staan, toch?

Terug
Naar boven