Fitness Seller

Sticky Roelly Winklaar

da dere HGH , greentops is suggest

zou mooi zijn als die zijn gut beperkt kan houden

kzit nog ff te kijken maar volgens mij zijn die 1e en die laatste echt niet nieuw hoor

kzit nog ff te kijken maar volgens mij zijn die 1e en die laatste echt niet nieuw hoor

Jawel, zijn net gepost op FB door sibil..

Ik snap dat je dat denkt bij die rugfoto, omdat hij er eerder ook al zo 1 had gemaakt, maar toen stond hij echt onder de cable cross, nu staat hij er een stuk voor.

En de eerste, waarbij hij die shoulder press doet, is wel iets ouder idd, maar ook vrij recent :)
Wel nieuw :D

Gruwelijk

OUD:
33uv1p0.jpg

NIEUW:
1fbv4h.jpg

Geen dank:P

Rofl

Vind die back double bilspleet nog steeds bruut, die onderrug van hem! :eek:

Wtf die oud is al super bruut.

Got back?

Rug was toch z'n zwakke punt?
Zie der niks van!
Is het dan toch zo vertekend?

naast andere pro's is het idd zijn zwakke punt

Je ziet het inderdaad pas goed naast andere pro's. Vooral bij de bdb heeft hij moeite de rug open te zetten.

Volgens mij WAS het zijn zwakste punt, hij deed toch met de olympia 2011 niet mee omdat hij het in 2010 zo hard had verdoet ivm teveel wedstrijden gedraaid.

Nu is dit wel een opgepompte rug, maar volgens mij is het niet meer zijn zwakste punt, kan echt niet wachten op olympia 2012, roelly heeft echt een compleet fysiek.

srsly.. rofl.

Vorig jaar lopen te mieren over zn rug, en nu is het allemaal in orde ? Dit zijn foto's van vorig jaar. Allemaal rond dezelfde periode. Sibil loopt gewoon te ****en met al die ehero's die altijd alleen maar commentaar leveren.

Terug
Naar boven