- Waardering
- 2.024
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 120kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kzit nog ff te kijken maar volgens mij zijn die 1e en die laatste echt niet nieuw hoor
srsly.. rofl.
Vorig jaar lopen te mieren over zn rug, en nu is het allemaal in orde ? Dit zijn foto's van vorig jaar. Allemaal rond dezelfde periode. Sibil loopt gewoon te ****en met al die ehero's die altijd alleen maar commentaar leveren.

srsly.. rofl.
Vorig jaar lopen te mieren over zn rug, en nu is het allemaal in orde ? Dit zijn foto's van vorig jaar. Allemaal rond dezelfde periode. Sibil loopt gewoon te ****en met al die ehero's die altijd alleen maar commentaar leveren.
neemt niet weg dat zijn rug niet goed genoeg was in die periode kan ze 100 foto's sturen van een jaar geleden met een vertekend beeld maar volgens mij kan ze haar tijd beter in andere dingen steken.

sport wonder
welke wedstrijd gaat roelly nou draaien om zich te kwalificeren voor de O?

Dacht dat laatst voorbij kwam dat hij zich volledig op de O wilde focussen.
Geen blessure oid dus mocht je daar bang voor zijn![]()
hehe, nou ben niet een super Kai Fan maar altijd klote als een pro injuries heeft, hoe erg ik die dan ook niet mag misschien

Tijd geleden alweer, maar bruut en scherpe beelden van roelly
http://www.youtube.com/watch?v=EXdE...xt=C3206b39UDOEgsToPDskKOIHiV5cIxwatxDdpphcv1
KevinF
welke wedstrijd gaat roelly nou draaien om zich te kwalificeren voor de O?