MuscleMeat

Sticky Roelly Winklaar

Een foto van 10cm afstand vertekent ook nogal natuurlijk.

srsly.. rofl.

Vorig jaar lopen te mieren over zn rug, en nu is het allemaal in orde ? Dit zijn foto's van vorig jaar. Allemaal rond dezelfde periode. Sibil loopt gewoon te ****en met al die ehero's die altijd alleen maar commentaar leveren.

neemt niet weg dat zijn rug niet goed genoeg was in die periode kan ze 100 foto's sturen van een jaar geleden met een vertekend beeld maar volgens mij kan ze haar tijd beter in andere dingen steken.

neemt niet weg dat zijn rug niet goed genoeg was in die periode kan ze 100 foto's sturen van een jaar geleden met een vertekend beeld maar volgens mij kan ze haar tijd beter in andere dingen steken.

Dit dus..

Kan je iedereen die commentaar heeft wel een ehero noemen maar zonder die zogenaamde eheroes en mensen die ook trainen en contributie leveren aan de sport, is er geen sport. Zeker niet een sport als deze..
Dus mag het? Juist ja.:rolleyes:

KevinF

welke wedstrijd gaat roelly nou draaien om zich te kwalificeren voor de O?

De AC is een logische keuze, en een goede keuze gezien het aantal afmeldingen dat steeds verder toeneemt.

sport wonder

welke wedstrijd gaat roelly nou draaien om zich te kwalificeren voor de O?

Als ik het me goed herinner weer de New York Pro.

Alleen wanneer krijg je via de Arnold een ticket voor de O?
Want met het wegvallen van Victor en Kai gaat het er ineens heel anders uitzien...

Wait what? Kai wegvallen? Wat is daarmee dan??

Dacht dat laatst voorbij kwam dat hij zich volledig op de O wilde focussen.
Geen blessure oid dus mocht je daar bang voor zijn :)

Ah thank you! :) hehe, nou ben niet een super Kai Fan maar altijd klote als een pro injuries heeft, hoe erg ik die dan ook niet mag misschien :)
Kai is wel altijd een aardige vent, dus vandaar!

Amai, staat er geweldig bij daar !

lol dat mensen niet zien dat die fotos niet nieuw zijn. Eerste foto was nog van dat filmpje waar ophef over kwam omdat sibil in dat fimpje ''synthol borst'' zei.

Ben benieuwd hoe ie er nou recent bijstaat..

Terug
Naar boven