MuscleMeat

Sticky Roelly Winklaar

Die heet toch Quincy???

:roflol: jongens come on hou het beetje op niveau in dit topic

Hahah kom op zeg, er is bijna geen topic meer waar het normaal blijft xD

ANyway, Roelly zal er vast wel uitkomen ;)

Roelly doet niet mee aan de AC, maar richt zich op de wedstrijd in Finland.

[Link niet meer beschikbaar]

beste schouderkop.

schouderkop groter dan z'n hoofd nice

waarom zou die wedstrijd in finland draaien?

Zullen wel O kaarten worden vergeven. En gezien europese wedstrijden makkelijker te winnen zijn dan Amerikaanse wedstrijden is het antwoord op je vraag wel duidelijk.

waarom zou die wedstrijd in finland draaien?

Alleen de winnaars van wedstrijden sinds 2012 worden tegenwoordig nog maar toegelaten tot de Mr. Olympia. Enigste uitzonderingen zijn de top 3 van de Mr. Olympia en van de Arnold Classic. Als Roelly dan moeilijke wedstrijden gaat pakken word het ook moeilijk om zich te kwalificeren.

Niet meer dan logisch, sowieso doen mensen altijd met wedstrijden mee waarvan ze vinden dat ze goede kansen hebben.. ANders heeft het weinig nut om uberhaupt zonder motivatie naar zo'n wedstrijd te gaan :)

Lijkt me ook een super goede keuze, aangezien hij deze wedstrijd misschien een stuk makkelijker pakt, en zijn inspanning geheel kan richten op de O :) (Note: uiteraard is geen enkele wedstrijd ''Ff gepakt", tenzij je zwaar onder je klasse zit..)

Ik ben benieuwd hoe hij zich gaat ontwikkelen dit jaar. En ik denk dat we bij uitzondering eens een atleet hebben die je vrijwel het gehele jaar door kunt volgen middels foto en video materiaal. Wel tof ondanks al het gezeik over gebrek aan updates. Van anderen zie je ook niets meer.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

die tri is gewoon ongelooflijk

Terug
Naar boven