XXL Nutrition

Sticky Roelly Winklaar

Roelly for Mr. O in 2014/15!

Nu ik Roelly ff gesproken en gezien heb op FIBO en Phil in close up heb gezien denk ik dat het toch wel eens een spannende comparison kan worden tussen die twee! Roelly oogde echt HUGE en ik heb em die side tricep ff laten doen , FACK ! ongekende massa op die armen, gaat echt nergens over!

Wat roelly zo speciaal maakt is dat hij net als Phil die cartoonish muscles heeft. alles lijkt getekend,bol en vol , ook in rust ! Als hij dit jaar iets betere onderrug heeft en de New York pro rippedness fixt word het echt BRUUT !!

Zo! Roelly is terug!

Die side Tri blijft gwn belachelijk ...

Roelly is gewoon een beest, jammer dat hij zoveel massa verliest in zijn cut.

Als hij meer massa kan pakken op zijn onderrug, benen en borst, plus betere posing en zijn NY Pro conditie dan is het zowiezo top 5 Mr.O materiaal

Volgens mij zijn roelly zijn onderarmen even breed als de bovenbenen van een gemiddelde 20 jarige man :p

wat is deze

wanneer komt dat filmpje nou waarvan die trailer was

En ineens was daar de veelbesproken rug. En ik moet zeggen, dat ziet er goed uit :D

image2flex.jpg

oh lawdy
insane

Wel grappig als je dit vergelijkt met de eerste foto's in deze topic... wereld van verschil, vooral in zijn guns.... :D

Wil hem graag naast een andere pro zien staan, en op gebied van armen naast phil!

Staat er belachelijk biggie bij en vol ook. t is alleen afwachten hoeveel die kwijtraakt bij het cutten. is niet zijn sterkste punt zagen we ook vorig jaar.

Staat er belachelijk biggie bij en vol ook. t is alleen afwachten hoeveel die kwijtraakt bij het cutten. is niet zijn sterkste punt zagen we ook vorig jaar.

Volgens mij wilde Roelly het vorig jaar op zijn eigen manier doen en had sibil gezegd oke we proberen jouw manier en als het niet lukt gaan we weer terug op mijne (not sure)

Volgens mij wilde Roelly het vorig jaar op zijn eigen manier doen en had sibil gezegd oke we proberen jouw manier en als het niet lukt gaan we weer terug op mijne (not sure)

Dat was voor de arnold classic.
Toen wilde Roelly groot op het podium zijn. Wat ten koste ging van zijn hardheid. Was niet goed uitgedraaid en alle andere wedstrijden was terug op oma's wijze.

Hij is veel massa verloren, maar hij heeft ook heel veel wedstrijden gedraaid en hij had een blessure aan zijn kaak

Terug
Naar boven