- Waardering
- 158
Volgens mij wilde Roelly het vorig jaar op zijn eigen manier doen en had sibil gezegd oke we proberen jouw manier en als het niet lukt gaan we weer terug op mijne (not sure)
Klopt!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens mij wilde Roelly het vorig jaar op zijn eigen manier doen en had sibil gezegd oke we proberen jouw manier en als het niet lukt gaan we weer terug op mijne (not sure)
ja idd slaat nergens op zo kan hij nooit goed de rug pakkenRoelly trekt teveel uit de armen. Bent over rows slaan ook nergens op. Haal er maar een schijf af en misschien dat je dan wel de contractie met je rug kan maken.
en de nieuwe trainer is geborenRoelly trekt teveel uit de armen. Bent over rows slaan ook nergens op. Haal er maar een schijf af en misschien dat je dan wel de contractie met je rug kan maken.

Ik weet alles beter dan profs.... Ik heb wat dingen gelezen op google!!!!

OKNatuurlijk weten ze wat ze doen. Dorian Yates wist ook wat hij deed maar zou achteraf willen dat hij anders had getrained zodat hij niet zoveel blessures had gehad.
Dat het voor Roelly werkt staat buiten kijf. Alleen als we puur naar de theorie kijken bereikt hij hiermee niet de maximale contractie en daarmee maximale spierschade. Zoals kai greene mooi zegt: i'm not a weightlifter, i am a bodybuilder. Enige doel is het knijpen van de gewichten en dat maakt niet uit of die zwaar of licht zijn.
Maar goed we gaan het zien. Hoop dat zijn rug serieus bij trekt. Kerel heeft de meeste potentie van alle pro's die op het podium rond lopen qua lichaamsstructuur.