AndroidHealthClinic

Sticky Roelly Winklaar

Beest!

Ben benieuwd naar de Tampa Pro. Roelly vs Hide:D

Roelly trekt teveel uit de armen. Bent over rows slaan ook nergens op. Haal er maar een schijf af en misschien dat je dan wel de contractie met je rug kan maken.

Roelly trekt teveel uit de armen. Bent over rows slaan ook nergens op. Haal er maar een schijf af en misschien dat je dan wel de contractie met je rug kan maken.
ja idd slaat nergens op zo kan hij nooit goed de rug pakken
waitwut
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
nuff said

rows waren niet echt zo goed, hij gooit het meer om hoog , maar het blijft een beest!

Ja hoeveel blijft daar van over als hij op wedstrijd vetpercentage staat. Juist zijn armen overpoweren zijn rug gigantisch. Roelly heeft alle potentie maar wordt niet voor niks de Gym Mr Olympia genoemd.

Hij maakt een jerk beweging met die bent over row. chin oefening gaat nog net. Dat Roelly sterk is weten we ook wel, maar hij kan zich beter op contractie focussen.

Daarnaast een cursusje Engels zou ook niet verkeerd zijn. Kun je tenminste uitleggen wat je aan het doen bent. Bodybuilding draait voor 70% om de business en het jezelf kunnen vertegenwoordigen in de sport.

zo ga ik me lat pull downs ook eens proberen :D

Lol @ alle nuthuggers hier. Als Kai of Branch hier hetzelfde filmpje zou plaatsen zou hij geflamed worden. Maar nee het is Roelly dus het is allemaal geweldig.

Ben super fan van Roelly maar dit viel me gewoon op.

Better hop back on that d*ck!

altijd die onzin met pro's hebben k*tform, denk je nou echt dat zijn conditioning ligt aan zijn uitvoering van bors etc.? zij weten echt wel wat ze doen hoor, ze zijn niet voor niets pro

Natuurlijk weten ze wat ze doen. Dorian Yates wist ook wat hij deed maar zou achteraf willen dat hij anders had getrained zodat hij niet zoveel blessures had gehad.

Dat het voor Roelly werkt staat buiten kijf. Alleen als we puur naar de theorie kijken bereikt hij hiermee niet de maximale contractie en daarmee maximale spierschade. Zoals kai greene mooi zegt: i'm not a weightlifter, i am a bodybuilder. Enige doel is het knijpen van de gewichten en dat maakt niet uit of die zwaar of licht zijn.

Maar goed we gaan het zien. Hoop dat zijn rug serieus bij trekt. Kerel heeft de meeste potentie van alle pro's die op het podium rond lopen qua lichaamsstructuur.

nice video. thanks

Mensen die een hele wedstrijd voorbereiding beoordelen op een filmpje hier en daar... oh brother..

Ik weet alles beter dan profs.... Ik heb wat dingen gelezen op google!!!!

Natuurlijk weten ze wat ze doen. Dorian Yates wist ook wat hij deed maar zou achteraf willen dat hij anders had getrained zodat hij niet zoveel blessures had gehad.

Dat het voor Roelly werkt staat buiten kijf. Alleen als we puur naar de theorie kijken bereikt hij hiermee niet de maximale contractie en daarmee maximale spierschade. Zoals kai greene mooi zegt: i'm not a weightlifter, i am a bodybuilder. Enige doel is het knijpen van de gewichten en dat maakt niet uit of die zwaar of licht zijn.

Maar goed we gaan het zien. Hoop dat zijn rug serieus bij trekt. Kerel heeft de meeste potentie van alle pro's die op het podium rond lopen qua lichaamsstructuur.
OK

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven