AndroidHealthClinic

Sticky Roelly Winklaar

Nog ff wat nieuwe pics:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat heeft hij eigenlijk op zijn rechter triceps?? Een litteken?

van wanneer zijn die pics?

van dees week

hij moet wel dringend iets aan die rug gaan doen , die is echt niet goed genoeg om mee te draaien met de anderen in het profcircuit.

Zen onderrug is wel al ferm verbeterd , daar heeft ie toch al een deel massa bijgekregen .

hij moet wel dringend iets aan die rug gaan doen , die is echt niet goed genoeg om mee te draaien met de anderen in het profcircuit.

Zen onderrug is wel al ferm verbeterd , daar heeft ie toch al een deel massa bijgekregen .
hij traint nu toch ook 2x per week ze rug dacht ik

Pagina kijken voordat je post "dumbass"
ah gut, zit je nog steeds over in dat ik je dumbass noemde? :roflol:
Wat ben je ook een zielig figuur he :roflol:
Maar je brengt me wel aan het lachen dus please blijf reageren en doe je uiterste best om me uit te schelden :) want dat maakt me dag weer helemaal goed :roflol:

ah gut, zit je nog steeds over in dat ik je dumbass noemde? :roflol:
Wat ben je ook een zielig figuur he :roflol:
Maar je brengt me wel aan het lachen dus please blijf reageren en doe je uiterste best om me uit te schelden :) want dat maakt me dag weer helemaal goed :roflol:

Jou reactie van aardig wat zinnen zegt al voldoende "bro"

Ot: filmpje deel 3 nog niet uit?

Die onderarmen in laatste foto.... shit.

Ziet er bruut uit!

Laatste foto, die rechter onderarm... :eek: net zo'n visnet

nice filmpje, maar **** highlight. ik wil gewoon 15 minuten kijkplezier hebben met een goede samevatting

Nog ff wat nieuwe pics:

wat ben jij wel voor een triest figuur zeg,je post de pics met de vermelding "nog effe wat nieuwe pics" , net of jij ze gevonden hebt.Je weet nog niet eens waar ze vandaan komen en waar ze genomen zijn .

Heb trouwens al meerdere triestige posts van jouw hier opt forum gelezen.
Je zou beter s wat aan je mentaliteit gaan werken ipv zoveel opt internet de stoere macho uit te hangen.
Denk je dat je wat meer bent dan een ander,omdat je een beetje spieren hebt?Wel ,laat me je uit je dromen helpen en vertellen dat je helemaal niet zo indrukwekkend eruitziet en dat je helemaal niet zo breed bent hoor.
Mannetjes als jouw lach ik altijd s goed mee....

haha aan die post te zien heb jij eerder een steekje los. Ga fietsen kneus

Terug
Naar boven