- Waardering
- 1.374
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 10%
wat ben jij wel voor een triest figuur zeg,je post de pics met de vermelding "nog effe wat nieuwe pics" , net of jij ze gevonden hebt.Je weet nog niet eens waar ze vandaan komen en waar ze genomen zijn .
Heb trouwens al meerdere triestige posts van jouw hier opt forum gelezen.
Je zou beter s wat aan je mentaliteit gaan werken ipv zoveel opt internet de stoere macho uit te hangen.
Denk je dat je wat meer bent dan een ander,omdat je een beetje spieren hebt?Wel ,laat me je uit je dromen helpen en vertellen dat je helemaal niet zo indrukwekkend eruitziet en dat je helemaal niet zo breed bent hoor.
Mannetjes als jouw lach ik altijd s goed mee....
Gast? onder welke steen kom jij vandaan? niet dat ik zo'n fan ben van hcbuilder, maar jij bent nog vreemder van sniperX en joranR bij elkaar.
Hij post gewoon een update van foto's die hij ergens vandaan heeft gehaald. Wat is daar mis mee? Hij zegt niet "Ik heb wat nieuwe foto's geschoten; hier zijn ze".
NEE, gewoon een algemene update. Ben blij dat er iemand aandacht besteed aan dit soort topics.
mafkees.
en dan nog iets;
zegt dit topic je iets? pak je moutainbike en ga racen man, kijk de tijd van je post.