MuscleMeat

Sticky Roelly Winklaar

wat ben jij wel voor een triest figuur zeg,je post de pics met de vermelding "nog effe wat nieuwe pics" , net of jij ze gevonden hebt.Je weet nog niet eens waar ze vandaan komen en waar ze genomen zijn .

Heb trouwens al meerdere triestige posts van jouw hier opt forum gelezen.
Je zou beter s wat aan je mentaliteit gaan werken ipv zoveel opt internet de stoere macho uit te hangen.
Denk je dat je wat meer bent dan een ander,omdat je een beetje spieren hebt?Wel ,laat me je uit je dromen helpen en vertellen dat je helemaal niet zo indrukwekkend eruitziet en dat je helemaal niet zo breed bent hoor.
Mannetjes als jouw lach ik altijd s goed mee....

Gast? onder welke steen kom jij vandaan? niet dat ik zo'n fan ben van hcbuilder, maar jij bent nog vreemder van sniperX en joranR bij elkaar.
Hij post gewoon een update van foto's die hij ergens vandaan heeft gehaald. Wat is daar mis mee? Hij zegt niet "Ik heb wat nieuwe foto's geschoten; hier zijn ze".

NEE, gewoon een algemene update. Ben blij dat er iemand aandacht besteed aan dit soort topics.

mafkees.

en dan nog iets;

zegt dit topic je iets? pak je moutainbike en ga racen man, kijk de tijd van je post.

Kan niet wachten tot tampa!
Zag hem gister borst triceps doen, dammmm die triceps + pomp zijn echt bizar groot :eek:

Dik filmpje!!!

Thx flex, nice filmpje.

Weet niet of ik daar vrienden mee ga maken als ik stiekem pics ga maken en ga posten op het internet :p

Weet niet of ik daar vrienden mee ga maken als ik stiekem pics ga maken en ga posten op het internet :p
Je moet het ook niet stiekem doen. Vraag gewoon: Roelly wil je eens flexen??
Dan trek je een foto en zeg je: die is voor mijn vriendjes op DBB :D

Ik had roelly eig nog groter verwacht toen ik hem zag
Blijft natuurlijk nog steeds erg groot natuurlijk

Yesss :)

wat ben jij wel voor een triest figuur zeg,je post de pics met de vermelding "nog effe wat nieuwe pics" , net of jij ze gevonden hebt.Je weet nog niet eens waar ze vandaan komen en waar ze genomen zijn .

Heb trouwens al meerdere triestige posts van jouw hier opt forum gelezen.
Je zou beter s wat aan je mentaliteit gaan werken ipv zoveel opt internet de stoere macho uit te hangen.
Denk je dat je wat meer bent dan een ander,omdat je een beetje spieren hebt?Wel ,laat me je uit je dromen helpen en vertellen dat je helemaal niet zo indrukwekkend eruitziet en dat je helemaal niet zo breed bent hoor.
Mannetjes als jouw lach ik altijd s goed mee....

Umad brah, nee echt ga ergens anders zeuren

ter jullie informatie Baksteen en Daniel, ik ben degene die die pics gevonden had , Harcorebuilder zou die nooit kunnen hebben vinden ,internethero's .
Ik kreeg de kans nog niet om ze te verplaatsen ,zo snel had hij ze hier gepost, gewoon omdat hij zo karma-geil is .

En nog iets ,als ik niet zoveel updates deed hier op t forum, zouden jullie veel foto's helemaal nooit te zien krijgen.

En ja ,het heeft enige moeite gekost om ze hier te posten . Maar blijkbaar wordt dat niet echt gewaardeerd....En nee ik vraag nog niet eens achter karma, ik doe het uit plezier.

stoer mannekes...

Laatst bewerkt:
ter jullie informatie, ik ben degene die die pics gevonden had , Harcorebuilder zou die nooit kunnen hebben vinden ,internethero's .
Ik kreeg de kans nog niet om ze te verplaatsen ,zo snel had hij ze hier gepost, gewoon omdat hij zo karma-geil is .
Stoer mannetjes...

Waar is DBB toch zonder jou... ;)

En nog iets ,als ik niet zoveel updates deed hier op t forum, zouden jullie veel foto's helemaal nooit te zien krijgen.

Klopt! :D

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: brwa
ter jullie informatie Baksteen en Daniel, ik ben degene die die pics gevonden had , Harcorebuilder zou die nooit kunnen hebben vinden ,internethero's .

En ja ,het heeft enige moeite gekost om ze hier te posten . Maar blijkbaar wordt dat niet echt gewaardeerd....En nee ik vraag nog niet eens achter karma, ik doe het uit plezier.

stoer mannekes...

als het echt zo is neem ik mijn woorden trug, bedankt voor het updaten van nieuwe foto's

stoer mannekes...

:roflol: wat moeten we toch zonder jou.

ot: druk eens op "postcounts/reacties (rechts)" bij RW topic! :)

Beetje jammer hoe vaak men elkaar hier negatief benadert. D8 dat we hier juist kwamen omdat we van hetzelfde houden, namelijk BBing. Laten we ons hier dan ook op focussen ipv topic na topic te rellen ipv inhoudelijk te blijven...

Roelly!!!! :hedbang:

Terug
Naar boven