AndroidHealthClinic

Sticky Roelly Winklaar

precies! OT blijven sletjes!! anders ga ik met kaarten strooien!:mad:

nieuwe pic , got fore-arms? hehe :D

ao95yo.jpg

Zijn armen zijn wel flink aan het groeien en ze waren al zo huge!

Waarom traint hij eigenlijk altijd met straps?
Iemand die dit weet?
In één van de vorige filmpjes deed hij ook curls met straps

Doe ik ook soms.
Complete focus op je biceps

veel betere grip heb je dan , ik gebruik ze ook bijna bij iedere oefening . Bij de borstoefeningen gebruik ik ze ook altijd, zeker bij de dumbbell presses is het handig ,en zeker als de gewichten zwaar zijn .

veel betere grip heb je dan , ik gebruik ze ook bijna bij iedere oefening . Bij de borstoefeningen gebruik ik ze ook altijd, zeker bij de dumbbell presses is het handig ,en zeker als de gewichten zwaar zijn .

:roflol: zeker man, stel je voor dat je grip het begeeft bij een press

Bij pull-oefeningen snap ik het, maar bij push-oefeningen? Explain!

Sibil postte hem op facebook omdat iemand op een flex filmpje had gereageerd dat Roelly niet zo'n grote onderarmen had :p.

Sibil postte hem op facebook omdat iemand op een flex filmpje had gereageerd dat Roelly niet zo'n grote onderarmen had :p.

Oma kan dat echt niet hebben als mensen dingen zeggen op het internet.
Pracht om af en toe die reacties van haar te horen :roflol:

gewoon elke keer iets posten om haar uit te lokken zodat zij iets nieuws post dan

wat een zielige reacties weer hier, kinderniveau ten top .

Wat is daar aan om mee te lachen , ik heb altijd vreselijke zweethanden en me grip is dan heel slecht , en daarom gebruik ik bij bijna alle oefeningen mijn straps . En zo heb ik een veel betere controle over de dumbbell.

Waarom denk je dat Roelly die sponsjes gebruitk altijd ,precies om dezelfde reden,is dat ook lachwekkend dan ??

Terug
Naar boven