Fitness Seller

Sticky Roelly Winklaar

Dit is van hem maar, hoe weet je hoe groot(cm) de armen van Phil zijn?

Ik voetbal iedere week met phil.

Jongens! Vorige week woensdav het borst gedeelte met hem meegetraind en stukje ondersteund bij de schouders. Hij staat er WOEST bij. Hij is sterk verbeterd. Bijna 6 weeks out en wat een drive/tempo en gewichten waarmee hij speelt. Roelly rocks t he gym!:) En over 6 weken gaat hij rocken op het podium. Zijn shape en massa is werkelijk waar fantastisch. Worden weer prachtige wedstrijden. Smullen geblazen!!!

Nice! Hij is best sterk ja, ben erg benieuwd.

Ben echt benieuwd naar de tampa

srs

met de auto naar tampa?

Jongens! Vorige week woensdav het borst gedeelte met hem meegetraind en stukje ondersteund bij de schouders. Hij staat er WOEST bij. Hij is sterk verbeterd. Bijna 6 weeks out en wat een drive/tempo en gewichten waarmee hij speelt. Roelly rocks t he gym!:) En over 6 weken gaat hij rocken op het podium. Zijn shape en massa is werkelijk waar fantastisch. Worden weer prachtige wedstrijden. Smullen geblazen!!!

zou die zijn droogte wat hij bij de NY pro had weer halen, maar dan met meer massa?

dat zou echt bruut zijn. Roelly is echt nice man(nohomo)

Je kan zn huidige fysiek niet echt meer vergelijken met de NY Pro.
Imo is het echt een winklaar 3.0

Onmogelijk om daar een voorspelling op te doen denk ik.
Het is naar mijn mening onmogelijk dat een branch warren zo hoog weet te eindigen als hij iedere keer doet.

Roelly kan goed de strijd aan met iedereen in de top 10. Maar het hangt allemaal van de dag af en waar de jury naar opzoek is. Ik weet dat Roelly en Sibil veel waarde hechten overall package en niet zomaar voor meer massa gaan omdat het 'moet'.

Zou echt belachelijk zijn als Branch weer super hoog eindigt..

Branch is een held

Veel mooie voorspelling en dan opbotsen tegen de muur van vriendjespolitiek. Zie hem wel mooi eindigen maar never dat hij de vertegenwoordiger van de BB industrie wordt als hij engels spreekt alsof hij net van de bananenboot komt gestapt tenzij hij iedereen letterlijk van het podium zou blazen maar is ook erg onwaarschijnlijk :)

komt er wel een livestream?

Veel mooie voorspelling en dan opbotsen tegen de muur van vriendjespolitiek. Zie hem wel mooi eindigen maar never dat hij de vertegenwoordiger van de BB industrie wordt als hij engels spreekt alsof hij net van de bananenboot komt gestapt tenzij hij iedereen letterlijk van het podium zou blazen maar is ook erg onwaarschijnlijk :)

Met 31 jaar zo'n zinsopbouw. Kan me er echt aan storen... En dan het nog durven hebben over Roelly zijn slechte engels. :p

Maar je hebt wel gelijk. Ik hoop echt een top 10 plek voor 'em. Zou tof zijn. Heb er geld op staan.

Terug
Naar boven