XXL Nutrition

Sticky Roelly Winklaar

Is Roelly wel gekwalificeerd voor Olympia? Ik zag hem niet op de lijst van ingeschreven staan...

Nee daarom doet ie de tampa?

Met 31 jaar zo'n zinsopbouw. Kan me er echt aan storen... En dan het nog durven hebben over Roelly zijn slechte engels. :p

Maar je hebt wel gelijk. Ik hoop echt een top 10 plek voor 'em. Zou tof zijn. Heb er geld op staan.
Het is een forum man. Ik beheers het ANL perfect, is teven ook nodig voor mijn werk, maar schrijf hier vaak maar snel iets neer vanwege mijn beperkte hoeveelheid tijd.

---------- Post toegevoegd Wed 27 Jun 2012 om 23:57 ----------

Nee daarom doet ie de tampa?
Ja, ben er zeker van dat hij daar zijn spot voor op de O zal verdienen. Niet vergeten dat deze man de NY pro al eerder won :).

Ik denk voornamelijk dat het tactiek is om voor de O in goede shape te komen en dus wat eerder de tampa te pakken om zich te kwalificeren en van uit daar de rest van zijn voorbereiding perfectioneren, zodat hij nog harder op de O komt net als toen ie de NY pro deed na een andere wedstrijd. Denk ik haha

Voor de gene die niet alle wedstrijden volgen,

Roelly staat nu ook op de lijst van deelnemende atleten op de Sheru Classic

Jep, dat wordt ook topwedstrijd

Er valt iig genoeg te verdienen gezien de lijst van deelnemers.

IFBB Tampa Pro Bodybuilding; Aug. 10-11, 2012

Zwaar benieuwd naar Quincy!!! Ik dacht trouwens dat Roelly alleen zo droog was omdat zijn Engels niet goed was. Maar hij is gewoon droog (voor de camera) dus...

http://www.flexonline.com/videos/training/roelly-winklaar-shoulder-workout-weeks-tampa-pro

roelly-winklaar-ready-tampa.jpg

Laatst bewerkt:
oh shit

---------- Post toegevoegd Sat 30 Jun 2012 om 18:13 ----------

die onderarmen :roflol: o lawd

what the hell!!

Deadlift hij wel?? :D

HUGE!

Vandaag nog even staan te lullen met roelly en hij ziet er nu al vol rond en al aardig ripped uit. Dit gaat de goeie kant.

Terug
Naar boven