Fitness Seller

Sticky Roelly Winklaar

Vandaag nog even staan te lullen met roelly en hij ziet er nu al vol rond en al aardig ripped uit. Dit gaat de goeie kant.

Wat ik eigenlijk echt wil weten.. Praat hij dan vlotjes of niet? Niks tegen Roelly maar komt me soms wat vreemd over.

Wat ik eigenlijk echt wil weten.. Praat hij dan vlotjes of niet? Niks tegen Roelly maar komt me soms wat vreemd over.

Over wat? Wij kennen elkaar al wat jaren en we lullen over van alles en nog wat. Roelly is net zo als jij en ik, hij is gek op trainen, grapt de hele dag door. Hij is gewoon wat verlegen voor de camera, lijkt me niet zo vreemd als ze indenkt dat een paarmjaar geleden niemand wist wie hij was.

Ligt het aan mij dat ik als roelly on stage staat steeds een in de lengte kleinere versie van kevin levrone zie

ziet er gruwelijk uit, maar zoals ze op de US-boards ook zeggen...Roelly is Mr. GymLympia. Deze foto's zijn weer keihard en er is duidelijke progressie, maar nu ook in top shape het podium op!

Over wat? Wij kennen elkaar al wat jaren en we lullen over van alles en nog wat. Roelly is net zo als jij en ik, hij is gek op trainen, grapt de hele dag door. Hij is gewoon wat verlegen voor de camera, lijkt me niet zo vreemd als ze indenkt dat een paarmjaar geleden niemand wist wie hij was.

Het is me gewoon opgevallen dat veel bodybuilders precies wat minder sociale taalvaardigheid hebben, maar bij Roelly viel het me hard op. Lijkt me wel super dat je hem kent, tenslotte toch een grote naam. Heb is gehoord dat hij 30kilo op 3maand gainde ofsoiets?

Minder sociaal taalvaardig valt wel mee, had de gemiddelde DBB'ers wel eens voor een camera willen zien :D

Het is me gewoon opgevallen dat veel bodybuilders precies wat minder sociale taalvaardigheid hebben, maar bij Roelly viel het me hard op. Lijkt me wel super dat je hem kent, tenslotte toch een grote naam. Heb is gehoord dat hij 30kilo op 3maand gainde ofsoiets?

Volgens mij verschillen we niet veel van voetballers, fietsers, etc.
Roelly is juist enorm sociaal, heeft altijd tijd voor een praatje, zeeen van tijd voor de fans. Hij is een van de weinige pro's die zn eten laat schieten voor extra tijd met fans.

Dat van die 30 kilo lijkt me wat overdreven.

Wel gaaf dat je Roelly zo goed kent KevinF :D

Zet een voetballer voor de camera, da's pas lachen. Is volgens mij bij veel topsporters. 't is dat het erbij hoort, maar denk dat van hen niet echt hoeft.

Ik ken kevin!

Ben ik nu ook een beetje gaaf? :(

Wel gaaf dat je Roelly zo goed kent KevinF :D

wat gaaf is, dat Arnold in Madrid ff bij roelly langs kwam om een praatje te maken. Dat is gaaf! Helaas lukte het mij niet een handtekening te scoren :/

Laat staan dat je in de buurt kon komen.

wat gaaf is, dat Arnold in Madrid ff bij roelly langs kwam om een praatje te maken. Dat is gaaf! Helaas lukte het mij niet een handtekening te scoren :/

Laat staan dat je in de buurt kon komen.

Je kon een document vervalsen en het hem laten ondertekenen als gov.

dat was het plan, vrije handel van pharma gerelateerde middelen naar NL toe :/

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

goed bezig die Roelly! Benieuwd naar podium shape op eerste komende wedstrijd

Monster hindabuilding!

Zie ik daar Kevin op de achtergrond staan :D

Terug
Naar boven