MuscleMeat

Sticky Roelly Winklaar

Ik dacht misschien ook rotator cuff oid. Bedankt voor de snelle replys. Het is idd wel vet dat Roelly zoveel oefeningen doet die je niet vaak ziet, oma :rolleyes:

rotatorcuff is vooral veel abductie en exorotatie maar ook beetje endo door de subscapularis. zoek gewoon de functies van de desbetreffende spieren op..rotator cuff training is meestal nooit zo zwaar zoals roelly doet dus lykt me sterk dat dat zn doel is.

OT: roelly is een monsterrrrrrr

check dan hoe diep die lijnen zijn

Wat is het nut van die oefening anyways, zie alleen roelly em doen, verder nog nooit gezien.

flex lewis en rich gaspari hebben die oefening uitgevonden . Is vooral voor de voorkant van de delts.

---------- Post toegevoegd Thu 12 Jul 2012 om 19:51 ----------

Heftige shit!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

damn ,nice gedaan Dunk , dit is wat ik wou zien !! :thumbup:

Hij ziet er hier echt beter uit dan Phil of eender wie.Borst en alles is perfect , mr.o waardig.

Ik denk dat hij iedereen sterk gaat verassen binnen een paar weken, dat olympia-ticket wint hij zowiezo bij de Tampa-pro met deze fysiek.

---------- Post toegevoegd Thu 12 Jul 2012 om 19:54 ----------

Roelly wordt gewoon echt een beest!

lol,worden?? Dat is hij zowiezo al lang.Hij is een prof bodybuilder hoor moest je het nog niet weten. Wat is in jouw ogen een beest dan?

wacht nog maar ff tot die naast anderen staat, ik zet me hoop nog niet te hoog in

20jqrr.jpg

Wat is zijn gewicht nu eigelijk? Iemand enig idee?

uit dit filmpje kan je onmogelijk afleiden hoe roelly naast phill zou staan.. plus zijn muscles staan met die oefening constant onder spanning wat al een vertekend beeld geeft

Sibil had diy topic OP haar Facebook gezet

You guys are ****ed

ik heb nog ergens een goeie foto om te vergelijken, ene waar Phil in voorbereiding was op de olympia.... Effe zoeken....

ik heb nog ergens een goeie foto om te vergelijken, ene waar Phil in voorbereiding was op de olympia.... Effe zoeken....
topic van roelly, dus heb het in een spoiler gezet. Het is niet alleen phil

jay.jpg

heb hem gevonden ,check dit maar eens dan hehe :cool:

33dvb78.png

Hahahahha ze lopen hier gelijk van stapel! Beter dan Phil zou ik maar even afwachten..

hahaha jah ofniet wacht even tot roelly in wedstrijdshape is als je hem wilt vergelijken met phil, was die vorig jaar of 2 jaar geleden niet 12 op mr olympia?

Roelly > Phil IMO

Roelly > Arnold IMO

Phil en jay staan altijd mes scherp op een wedstrijd, als je het commentaar hoort tijdens de webcast hoor je ze elke keer zeggen dat de meesten vocht hebben(voor al rug), althans meer dan jay en phil. Als Phil in dezelfde conditie komt als afgelopen jaar pakt Phil hem gewoon. Roelly maakt alleen kans op de O top 6 als hij in NY pro shape komt met zijn progressie die hij nu geboekt moet hebben. Verder hangt het ook af van anderen hoe ze er bij staan, niet alleen Roelly doet zijn best. We gaan het zien

Die foto van Cutler blijft zo sick!

Terug
Naar boven