We bevinden ons momenteel in de alleen-lezenmodus vanwege een update. Kom later nog eens terug.
MuscleMeat

Sticky Roelly Winklaar

Roelly looks great but beating phil..? Not this year. Ik denk over 2 jaar eerlijk gezegd. Als hij zo doorgaat met groeien.

Roelly looks great but beating phil..? Not this year. Ik denk over 2 jaar eerlijk gezegd. Als hij zo doorgaat met groeien.
phil groeit ook nog :p en ik denk persoonlijk dat ze ook kijken of diegene de sport goed kan representen, kijk naar jay. Roelly moet zn engels ook echt verbeteren.

zelf is het daar 1 pot nat, dikke samenspel,weet het zeker:rolleyes:

are we talking english here now of hoe zit that?

phil groeit ook nog :p en ik denk persoonlijk dat ze ook kijken of diegene de sport goed kan representen, kijk naar jay. Roelly moet zn engels ook echt verbeteren.

zelf is het daar 1 pot nat, dikke samenspel,weet het zeker:rolleyes:

Jammer genoeg voor roelly wel ja!

Ja we praten een beetje engels zodat als roelly dit ooit leest(en ik denk dat hij dat doet) dat we hem ook meteen een beetje engelse taal bijbrengen.:D

Ik hoop echt dat roelly een goede prestatie op de O gaat zetten(mits hij ticket pakt wat ik wel verwacht), t*ring wat een beest. Alles ziet er gewoon goed uit, nu wachten op idd de conditionering

dan te bedenken,

2005 IFBB World Championship:

Dennis Heavyweight and Overall Winner
Roelly Light-Heavyweight-Did not place
Quincy Winklaar Light-Middleweight 14th

rw.jpg

Great progress!

Echt lelijke borst aanhechtingen beide.

Heb echt zin in Tampa Pro kijken hoeveel vooruitgang hij geboekt heeft.

Vergeet niet dat de EK en WK op doping gecontroleerd worden ;) dus daar niet geplaatst en nu een topper

natuurlijk niet, die zijn allemaal clean.

Nou van Rutte weet ik dat zo net nog niet.. volgens mij verdwijnt er nog wel eens een lijntje in zn snufferd

Terug
Naar boven