Fitness Seller

Sticky Roelly Winklaar

Dat heb ik maar een keer iemand eerder zien doen op deze legpress. En dat was een reus van een Kaapverdiaan, die in Portugaal woonde. Peter (de man die als extra gewicht dient) moet maar meer gaan eten ;-)

kan jij dit niet? Wat ben jij voor sterksteman :mad:

Volgens oma haar facebook een fan van Roelly uit Zweden.

mischien is dat houtje om zijn kaak te ontlasten

Nog zoveel power op een paar komkommertjes.

Welke kritiek dan?

Dat er in amerika meer publiciteit is (dat is zo) en dat er betere begeleiding zou zijn voor hem omdat ie steeds niet spot on op het podium stond de laatste tijd, en algeheel beter zou zijn oma te dumpen en in de usa te gaan wonen en trainen enz, maar dat werd gelijk heel duidelijk en resoluut tegengesproken, vond ik mooi om te lezen :)

Dat er in amerika meer publiciteit is (dat is zo) en dat er betere begeleiding zou zijn voor hem omdat ie steeds niet spot on op het podium stond de laatste tijd, en algeheel beter zou zijn oma te dumpen en in de usa te gaan wonen en trainen enz, maar dat werd gelijk heel duidelijk en resoluut tegengesproken, vond ik mooi om te lezen :)

Is zeker ook mooi om te lezen en terrecht! De keren dat hij niet spot on was haf niet met de strategie volgens mij te maken maar juist met die van Roelly vorig jaar als ik me niet vergis. Misschien dat Kevin daar meer over weet. Denk niet dat ik er ver vanaf zit want gezien het "verdedigen" van Roelly zal hij de oorzaken dus ook bij zichzelf zoeken/hebben gezocht.

Roelly wilde toch zelf eens wat nieuws proberen? En dat ging fout, zoals ik het had begrepen.

Verhaal is wat groter dan alleen maar iets anders proberen.

Het komt neer op dit, Roelly wilde graag naar de AC op een andere manier van voorbereiden. Wil je wat, moet je wat, sibil had er andere gedachtes bij maar wilde Roelly steunen. Het is een wisselwerking, soms moet je als atleet wat laten, soms als coach.

NY deed sibil waar ze goed in is, sliced en diced, gewoon kneiterhard zoals alleen sibil dat kan brengen. En ik kan uit eigen hand vertellen dat ik prima begrijp waarom je als atleet daar soms niet echt blij van word. Ze wringt je uit als een washandje, tot de laatste drup. Maar het resultaat was daar.

Wat ik even wil zeggen voor men weer roept dat het daarna ruk was, check je feiten, Engeland? Duitsland (fibo)? Top spots in zware line ups. Roelly in shape is top contender.

De problemen rondom zn kaak is niet veel over te zeggen, als je pijn in je smoel hebt, train je fijn, eten is ook niet prettig en je lichaam heeft het al druk genoeg om te herstellen van zo'n prbleem.

Kaak is gefixed, roelly is in for the win en zie hier, topshape.

Vrijdag sprak ik hem nog ff, en hij gaat weer diep, ik hoop ny pro diep

Verhaal is wat groter dan alleen maar iets anders proberen.

Het komt neer op dit, Roelly wilde graag naar de AC op een andere manier van voorbereiden. Wil je wat, moet je wat, sibil had er andere gedachtes bij maar wilde Roelly steunen. Het is een wisselwerking, soms moet je als atleet wat laten, soms als coach.

NY deed sibil waar ze goed in is, sliced en diced, gewoon kneiterhard zoals alleen sibil dat kan brengen. En ik kan uit eigen hand vertellen dat ik prima begrijp waarom je als atleet daar soms niet echt blij van word. Ze wringt je uit als een washandje, tot de laatste drup. Maar het resultaat was daar.

Wat ik even wil zeggen voor men weer roept dat het daarna ruk was, check je feiten, Engeland? Duitsland (fibo)? Top spots in zware line ups. Roelly in shape is top contender.

De problemen rondom zn kaak is niet veel over te zeggen, als je pijn in je smoel hebt, train je fijn, eten is ook niet prettig en je lichaam heeft het al druk genoeg om te herstellen van zo'n prbleem.

Kaak is gefixed, roelly is in for the win en zie hier, topshape.

Vrijdag sprak ik hem nog ff, en hij gaat weer diep, ik hoop ny pro diep

Klopt Kevin

Als je als een team werkt moet er na elkaar geluisterd worden
Roelly zit in zijn hoofd dat hij groter moet ,ik daar tegen meer in balance en hard
En daarna groter.(jury in Amerika was het hier volledig mee eens)
Roelly heeft een physic die alles kan verslaan als die maar in zich zelf gelooft en keihard komt zodat ze gewoon niet om hem heen kunnen

Ik heb in zin de tampa, is er een live stream dat iemand weet?

Sibil, in het geval dat ze het niet live streamen verwachten we wel dat je je laptop meeneemt.

Live skype stream, Haha.

Ik neem mijn laptop altijd en overal mee na buitenland

nog 2,5 week voor de Tampa toch?

nog recente foto's? stats? :D

Terug
Naar boven