MuscleMeat

Sticky Roelly Winklaar

+1 reus

Er zullen vast pro's zijn die het doen maar weet wel dat dit door de jury zwaar word afgestraft zelfs een verdenking kost je veel punten.Kijk naar Ernie taylor die heeft veel punten in moeten leveren Nasser El Sonbaty werd ervan verdacht kosten hem punten en zijn loopbaan als pro

Maar kai green wint wel de AC en werd 3e op de O? die biceps ruikt ook aardig naar synthol maar zonder bewijs blijft het nog steeds een meester piek

Een paar zwaar bewerkte foto's van Roelly:

Roelly+Winklaar-MD-Aug12-Per+Bernal-854.jpg

Roelly+Winklaar-MD-Aug12-Per+Bernal-855.jpg

Roelly+Winklaar-MD-Aug12-Per+Bernal-856.jpg

Roelly+Winklaar-MD-Aug12-Per+Bernal-857.jpg

Roelly+Winklaar-MD-Aug12-Per+Bernal-858JJ.jpg

Roelly+Winklaar-MD-Aug12-Per+Bernal-861JJ.jpg

Roelly+Winklaar-MD-Aug12-Per+Bernal-864.jpg

Gruwelijk.
Ben heel benieuwd hoe hij naast de top staat

Jeeeeej 2 paginas van roelly in de amerikaanse flex q & a

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ook in de md trouwens een groot stuk met commentaar van flex wheeler, kevin levrone en shawn ray

Die foto's! Gruwelijk!

Er zullen vast pro's zijn die het doen maar weet wel dat dit door de jury zwaar word afgestraft zelfs een verdenking kost je veel punten.Kijk naar Ernie taylor die heeft veel punten in moeten leveren Nasser El Sonbaty werd ervan verdacht kosten hem punten en zijn loopbaan als pro

Ernie en Nasser hebben dan ook synthol gebruikt om hun symmetrie om zeep te helpen i.p.v. te verbeteren.

Ik hoor het al, maar ff de nieuwe md gaan halen dan.
En toffe pic met die leg press!

Die legpress pic:eek: Echt een brute foto :)

:roflol: en met een tandenstoker in zijn mond! Ik zou er in stikken als ik nog maar onder die gewichten ga liggen, laat staan dat ik ze moet wegduwen :D

Is niet echt een tandenstoker, het is een staafje om zijn tanden te beschermen.

---------- Post toegevoegd Sat 21 Jul 2012 om 15:34 ----------

Wat een (onder)armen !!!!!!!!!!

Winklaar genen......

Dat heb ik maar een keer iemand eerder zien doen op deze legpress. En dat was een reus van een Kaapverdiaan, die in Portugaal woonde. Peter (de man die als extra gewicht dient) moet maar meer gaan eten ;-)

Terug
Naar boven