XXL Nutrition

Sticky Roelly Winklaar

Stiekem denk ik gewoon: DBB bestaat voor het grootste deel uit NLers, jullie vinden Roelly een god omdat hij uit Nederland komt. Mario is 'niets' omdat hij 'maar' een belg. En niet alleen mario, ook andere atleten

Ik kan het natuurlijk helemaal mis hebben, maar dit is een beetje mijn indruk.

Stiekem denk ik gewoon: DBB bestaat voor het grootste deel uit NLers, jullie vinden Roelly een god omdat hij uit Nederland komt. Mario is 'niets' omdat hij 'maar' een belg. En niet alleen mario, ook andere atleten

Ik begrijp heel je indruk heb er eerlijk gezegt nooit bij stil gestaan maar je moet niet vergeten het zijn meestal de toppers die alle aandacht krijgen.Is niet altijd eerlijk maar in 2005 toen kende bijna niemand phil en ook roelly was niet zo bekend.Dus zodra mario in de top 3 van een pro wedstrijd eindigt dan zal hij ook bekend worden

er is wel een topic van die mario dude

Elke pro gebruikt synthol ;)

nah, als we zo zouden denken hadden we gezegd; roelly is antiliaan
maar denk eerder dat het initiatief van de members nooit is gekomen om een topic aan te maken voor mario. zat belgische leden hier, waarom posten die niks dan? ;)
vind overigens dat elk atleet wel een thread verdient

Laatst bewerkt:
@Arnodsi, tuurlijk vinden we roelly vetter omdat hij Nederlands is, aangezien het best wel hard is dat een Nederlander er zo goed bijstaat. Als hij er niet zo goed bij had gestaan was dat echt wel minder.

@Arnodsi, tuurlijk vinden we roelly vetter omdat hij Nederlands is, aangezien het best wel hard is dat een Nederlander er zo goed bijstaat. Als hij er niet zo goed bij had gestaan was dat echt wel minder.

vind je roelly vet !?!? hij is fking r1pp3d

Is dat het excuus van niet complete atleten.

Ik geloof echt niet dat ze allemaal synthol gebruiken. Er zijn ook genoeg pro's met een uitgesproken mening tegen synthol

er zijn ook genoeg pro's met een uitgesproken mening tegen AAS :rolleyes:
zou het allemaal met een korreltje zout nemen KevinF, denk dat meerendeel wel hier en daar wat synthol neemt om de puntjes op de i te zetten (al is t minimaal)

Dat het gebruikt wordt is overduidelijk, maar om nu alle pro's over een kam te scheren gaat mij wat te ver. Ik wil ook graag blijven geloven dat er pro's zijn die het doen voor de liefde van de sport, niet voor het misbruik van

Iedere pro gebruikt synthol, zelfs markus ruhl, srs

In plaats van te huilen in dit topic dat er geen centraal updates-topic is kun je er ook zelf 1 openen schat :cool:

• Like
Waarderingen: kix
als een pro aas gebruikt om groter te worden wees dan maar zeker dat hij ook synthol gebruikt om esthetischer te worden en zijn symmetrie bij te werken

als een pro aas gebruikt om groter te worden wees dan maar zeker dat hij ook synthol gebruikt om esthetischer te worden en zijn symmetrie bij te werken

Pure onzin natuurlijk! Je scheert alles over één kam.....moet je niet doen....is zonde toch?

Terug
Naar boven