- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stiekem denk ik gewoon: DBB bestaat voor het grootste deel uit NLers, jullie vinden Roelly een god omdat hij uit Nederland komt. Mario is 'niets' omdat hij 'maar' een belg. En niet alleen mario, ook andere atleten
Ik kan het natuurlijk helemaal mis hebben, maar dit is een beetje mijn indruk.
Geen centraal topic? Of ik kijk er naast
Het is tenslotte het topic van roellyStiekem denk ik gewoon: DBB bestaat voor het grootste deel uit NLers, jullie vinden Roelly een god omdat hij uit Nederland komt. Mario is 'niets' omdat hij 'maar' een belg. En niet alleen mario, ook andere atleten

vind overigens dat elk atleet wel een thread verdient

Geen centraal fanboy topic! En komt niet geloofwaardig over als zijn eigen atleet die opent![]()

@Arnodsi, tuurlijk vinden we roelly vetter omdat hij Nederlands is, aangezien het best wel hard is dat een Nederlander er zo goed bijstaat. Als hij er niet zo goed bij had gestaan was dat echt wel minder.
Is dat het excuus van niet complete atleten.
Ik geloof echt niet dat ze allemaal synthol gebruiken. Er zijn ook genoeg pro's met een uitgesproken mening tegen synthol

Stiekem denk ik gewoon: DBB bestaat voor het grootste deel uit NLers, jullie vinden Roelly een god omdat hij uit Nederland komt. Mario is 'niets' omdat hij 'maar' een belg. En niet alleen mario, ook andere atleten

is dat het excuus van niet complete atleten.
Ik geloof echt niet dat ze allemaal synthol gebruiken. Er zijn ook genoeg pro's met een uitgesproken mening tegen synthol
als een pro aas gebruikt om groter te worden wees dan maar zeker dat hij ook synthol gebruikt om esthetischer te worden en zijn symmetrie bij te werken