XXL Nutrition

Sticky Roelly Winklaar

Hij lijkt wel kneiterhard, ben benieuwd!

Hij staat volgens mij echt knetter hard ja.. KOM ON ROELLY!!!

Zn gezicht vertelt al wat je kunt verwachten.

edit; hij is niks kleiner, hij is helemaal leeg. Dat kun je wel aan oma overlaten.

Laatst bewerkt:
Wellicht dat hij op de foto helemaal depleted is, dan oog je idd wat kleiner. Maar met wat flink wat carbs achter de kiezen, blaast hij zo weer op.

Hoe bedoel je die depleted, niks carbs meer genomen? Nu gaat ie dan carbloaden en blaast die terug helemaal op of heb ik het mis?

Jup precies dat

Hoe bedoel je die depleted, niks carbs meer genomen? Nu gaat ie dan carbloaden en blaast die terug helemaal op of heb ik het mis?

Heeft Oma bij mij ook gedaan. Heb bijna de hele week op carbs gezeten uit alleen groente tussen de wedstrijd in Denemarken en de NK. Scheelde ruim 5 kg. Overdag was ik plat (te laat begonnen met carb loaden, gingen voor safe). Avond show veel ronder en zelfs harder. We hebben het geprobeerd en weten het voor de volgende game! Roelly staat hard....see the face and jaws:)

Heeft Oma bij mij ook gedaan. Heb bijna de hele week op carbs gezeten uit alleen groente tussen de wedstrijd in Denemarken en de NK. Scheelde ruim 5 kg. Overdag was ik plat (te laat begonnen met carb loaden, gingen voor safe). Avond show veel ronder en zelfs harder. We hebben het geprobeerd en weten het voor de volgende game! Roelly staat hard....see the face and jaws:)

Bedankt REUS !
Wat bedoelt men juist met "harder"?

Harder = dat je zeer droog staat, oftewel een papierdunne huidje waarbij alle spierdetail aanwezig. Op het moment dat je dan gaat laden (volvreten met koolhydraten), zijn je spieren net lege sponsen die dan alle voedingsstoffen opzuigen. Dus een combinatie van volle spieren en droge look zorgt er voor dat je HARD staat.
En als je goed kijkt naar zijn gezicht kan je zien dat hij " leeg" staat. Dus het laden zal hopelijk goed uitvallen en zal Roelly op de juiste moment pieken.

Harder is de hardheid die je toont op het podium, de cuts, seperatie, de maximale aftekening tussen spieren en bij de spier zelf. Des te harder je bent gaat vaak ook samen met vasculairiteit.

Thx, duidelijke uitleg van beiden !

In this video interview, IFBB Pro Dennis James reviews Roelly's preparation for this contest and brings in Sibil Peters

[Link niet meer beschikbaar]

Amai, vreselijk gezoem tijdens interview, gewoon doorbijten jongens :p
Vanaf 6 minuten posing !!!!

beest!

hoelaat is nou vandaag de prejudging?

is er al een stream?

als je hem gevonden hebt, laat het me maar weten :)

foto updates van de friday check-in:

IMG_1379.jpg

IMG_1408.jpg

IMG_1501.jpg

IMG_1505.jpg

IMG_3932.jpg

IMG_3947.jpg

IMG_3964.jpg

IMG_3963.jpg

IMG_3982.jpg

IMG_4034.jpg

Laatst bewerkt:
Beetje gezocht maar nog niks gevonden.Heb gehoord dat alleen AC en O wordt gestreamd.

MD doet een play by play. Maar dat zuigt enorm. Zit je de hele tijd je rot te F5-en en krijg je MD propaganda voor je snuffert. Want ze zijn echt niet blij als Roelly de tampa pro mee naar huis neemt.

allemaal vriendjespolitiek ook idd

Lol! Dat gezicht van roelly, hoezo flink depleted :p

Terug
Naar boven