Fitness Seller

Sticky Roelly Winklaar

Ik ben echt benieuwd hoe hij er bij staat als hij is opgeladen!

Wanneer begint de show

Denk 18u prejudging en 23u de finals.

Haha dat gezicht van hem helemaal ingezakt, lijkt wel een heel ander persoon als ie depleted is. Hopelijk gaat de carbload goed en komt ie knetterhard on stage

---------- Post toegevoegd Sat 11 Aug 2012 om 15:40 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=YMyuL07d5d4

snap niet wtf jullie bedoelen met 'smal', serieus man..
die gasten zijn breder dan wij op DBB ooit zullen worden. de verschillen op stage zijn onderling ook nog eens minimaal. en dan kijken we ook nog naar een foto van iemand die compleet depleted is.. smal me reet ja ;)

ja,idd,hier wordt me soms toch wel wat onzin verteld...

zo moet je er uit zien als het wedstrijddag is ,tis geen offseasondag ,remeber??
ik zeg het niet gauw dat iemand op Kevin Levrone gelijkt maar nu heeft hij toch wel wat weg van hem , en van Phil ook.

hij staat er heel goed bij ,zie je al zo aan zijn gezicht, zijn borst mag mss iets voller maar is moeilijk te beoordelen zo...

2mwilft.jpg

9gdlp4.jpg

o6ihqr.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

hoppa,damn , nice !

gruwelijke delts ook, check die voorkant

Afgaande op de foto's vind ik hem er echt zeer scherp bij staan, met een geweldige aftekening in die BDB-pose. Dankzij de vele foto's die op ieder moment in de voorbereiding worden gedeeld, krijg je een goed beeld over de opbouw naar de wedstrijd voor een pro. Jammer dat dit door sommigen niet helemaal begrepen wordt...

• Like
Waarderingen: kix
Toney Freeman !

Toney Freeman idd

misschien moeten we jou op de tampa pro zetten, zal een stuk breder zijn :rolleyes:

goed argument !

---------- Post toegevoegd Sat 11 Aug 2012 om 17:14 ----------

snap niet wtf jullie bedoelen met 'smal', serieus man..
die gasten zijn breder dan wij op DBB ooit zullen worden. de verschillen op stage zijn onderling ook nog eens minimaal. en dan kijken we ook nog naar een foto van iemand die compleet depleted is.. smal me reet ja ;)

smal in vergelijking met andere competetors .. het feit dat jij een pro met mensen zoals wij vergelijkt zegt genoeg ..

goed argument !

---------- Post toegevoegd Sat 11 Aug 2012 om 17:14 ----------

smal in vergelijking met andere competetors .. het feit dat jij een pro met mensen zoals wij vergelijks zegt genoeg ..

roelly smal vergeleken met andere competitors? ok. :roflol:

Size game zegt wat? Niks. Zeker niet als ze nog 24 uur te gaan hebben...

Damn die onderarmen zijn beefy

---------- Post toegevoegd Sat 11 Aug 2012 om 17:18 ----------

Wie is die vent helemaal rechts in blauw? Zag hem nog op FIBO.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

six days out was dit, maar hij heeft altijd van die sicke badkamer foto's lol

Terug
Naar boven