AndroidHealthClinic

Sticky Roelly Winklaar

is roellie groter geworden vergeleken met vorig jaar???

Package is compleet anders. Groter, completer, beter in balans, armen zijn nog achterlijker, en hij is sterker als ooit te voren. Tis echt een winklaar 2.0

denk 8e plek ofzo voor hem

wanneer begint de wedstrijd? Hij is wel epic depleted, dat gezicht spreekt boekdelen

zo te zien is ze conditionering fenomenaal, ben benieuwt en ik denk dat we een verrassing gaan krijgen van de beste man.

ik wil streammmmmm :( nog paar uur!!

tumblr_m89hcnHDQm1rbt8u4o1_250.gif

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Tampa4.jpg

Tampa2.jpg

Tampa1.png

Tampa3.jpg

Ligt het aan mij of vinden jullie de lat spread ook wat teleurstellend... Hij lijkt niet zo breed niet vind ik.

Tampa1.png

hij ziet er echt smalletjes uit op deze foto, ik vrees dat hij velen zal teleurstellen

Kix, hij zegt toch gewoon zijn mening, maakt toch niet uit.

snap niet wtf jullie bedoelen met 'smal', serieus man..
die gasten zijn breder dan wij op DBB ooit zullen worden. de verschillen op stage zijn onderling ook nog eens minimaal. en dan kijken we ook nog naar een foto van iemand die compleet depleted is.. smal me reet ja ;)

snap niet wtf jullie bedoelen met 'smal', serieus man..
die gasten zijn breder dan wij op DBB ooit zullen worden. de verschillen op stage zijn onderling ook nog eens minimaal. en dan kijken we ook nog naar een foto van iemand die compleet depleted is.. smal me reet ja

Ja, ok misschien moeten we straks maar gewoon judgen !
Maar ik vind gewoon dat hij de lat spread precies niet breed kan trekken... Kijk maar in het filmpje maar we zien straks wel !

Terug
Naar boven