AndroidHealthClinic

Sticky Roelly Winklaar

zijn er nog wedstrijden om zich te plaatsen voor de O?
en ik ben wel benieuwd wat de reactie v Roelly zelf is, en wat oma ervan vindt...

hadden jullie verwacht dat hij zich makkelijker zou plaatsen of was er rekening mee gehouden dat hij dit jaar niet op de O zou staan?

zijn er nog wedstrijden om zich te plaatsen voor de O?
en ik ben wel benieuwd wat de reactie v Roelly zelf is, en wat oma ervan vindt...

hadden jullie verwacht dat hij zich makkelijker zou plaatsen of was er rekening mee gehouden dat hij dit jaar niet op de O zou staan?

Ik heb ze verder nog niet gesproken. De klus ivm nieuwe regelgeving is voor een ieder groter geworden. Over 2 weken heb je nog een wedstrijd in Finland. Hide is nu geplaatst door het aantal behaalde punten. Hoorde dat Freeman geen zin heeft om daar helemaal heen te vliegen.....voor wat het waard is natuurlijk. Rhoden, Hide en Freeman dan niet? Ik zeg ongeacht wel of niet meedoen van hen.....GO ROELLY!!!!!!!!

Roelly had de nr 2 spot, hij moet niet de kans krijgen om een relaxed te gaan staan op podium. Daar straffen ze hem op af krijg ik het idee.

Maar ja, gaspari is de sponsor bij de europa show.. En hide is onder contract bij rich.. Dus ja.. Rich wilt graag dat zn merk ook het O podium ziet.

Ondanks dat hide in shape is, en een goede comeback maakt, had hij hier nooit van roelly kunnen winnen. Hij mist de freak factor.

fokking BS

;)

Laatst bewerkt:
Shawn, Hide and Freeman.....

Laatst bewerkt:
had ik indd ook gezien;)

Roelly!

Laatst bewerkt:
:cool:

Laatst bewerkt:
Uitslag gaan ze niet meer aanpassen Reus ;)

Ik hoop dat ie naar Finland gaat, daar eerste worden. En anders denk ik wel dat ie daar genoeg punten verdient om naar de O te gaan.

---------- Post toegevoegd Sun 19 Aug 2012 om 15:29 ----------

Meeste poses wint ie van iedereen, heb alleen het idee dat ie wat wegvalt als ie ontspannen staat, niet dat dat iets uit hoort te maken

Roelly stond een stuk harder en voller nu, die uitslag snap ik niet helemaal..

UB is Roelly duidelijk de winnaar. LB verliest Roelly wat punten vanuit bepaalde hoeken.
Had #1 of 2 moeten zijn imo.

Denk dat het te maken heeft met Rhoden, die had niet zo hoog moeten eindigen maar als je net een show hebt gewonnen plaatsen je niet zo snel lager dan de eerste plek :(

voor elk van de fotos waarin roelly er goed uitziet tegenover zijn tegenstanders zijn er 2 waarbij het omgekeerd is .. terechte uitslag als je het mij vraagt.

dat roelly niet gekwalificeerd zou zijn voor de O is niet echt zo een ramp, omdat hij volgens mij er niet veel voordeel uit kan halen, tenzij ervaring.

Die Rhoden is echt een meesterlijk mooie bodybuilder!

Roelly weer 4e gaat niet goed zo.Zal veel moeten veranderen wil die nog gaan scoren.

Iets in de jury ja

Terug
Naar boven