MuscleMeat

Sticky Roelly Winklaar

dat roelly niet gekwalificeerd zou zijn voor de O is niet echt zo een ramp, omdat hij volgens mij er niet veel voordeel uit kan halen, tenzij ervaring.

Sponsorinkomsten dan idd?
En daarnaast lijkt het me wel dat elke pro erg graag op die Olympia stage wil staan..

Uitslag gaan ze niet meer aanpassen Reus ;)

I know! Ben trots op hem hoe hij erbij stond. Samen doen ze het maar mooi! Dat ze nu ook weer naar Finland gaan is veelzeggend. De foto's zijn dan ook naast het verschil aan te geven de credits die ze verdienen. Wat anderen vinden mbt dit is hun mening eo ding. Ik maak ze van dichtbij mee en ben trots op hun prestaties. Dat sommigen hem vinden tegenvallen dat kan...aanvallen tja.....afkraken tja.....ik steek hem een veer tussen zn gestreepte billetjes en zeg.....get your ticket in Finland;)

Tis net voetbal, genoeg bondscoaches thuis op de bank..

Hij is van Nederlandse bodem, een aantal kennen hem persoonlijk of kennen oma persoonlijk. Hoe hoger de verwachtingen hoe groter de teleurstelling. Natuurlijk kun je discussie voeren over de uitslag, het is zeker dat hij er voller en scherper bij stond dan sommige anderen. Maakt de uitslag hem een mindere BBer? Nee. Maakt zijn afkomst of bekendheid hem vrij van kritiek? Nee.

Dit is en blijft een discussie forum en ik ben van mening dat het monddood maken van anderen omdat je hun mening niet deelt daarbij niet past. BB is nu eenmaal een momentopname. Laten we eens zien wat hij in Finland doet, dan heeft hij nog wel even tot de O.

Even tot de O?

Hij zal zn shape door moeten trekken tot aan de O die is nog maar paar weken weg. Hij zal iets meer in de show groeien maar hij zal in die paar weken geen enorme verandering brengen. Het is iig aan de afgelopen wedstrijden maar moeilijk te zien dat de jury durft te kiezen voor andere fysieken dan wat ze de afgelopen jaren hebben gekozen.

Ik vind de nieuwe generatie iig betere fysieken brengen dan de afgelopen jaren er zijn geweest, helaas komt de jury nog niet echt mee.

Ik kan er ook niet helemaal over uit waarom Roelly steeds zo 'laag' eindigt. Er wordt inderdaad nog steeds te veel gekozen voor de massa monsters die al jaren de top beheersen. Roelly brengt genoeg massa met enorme armen en schouders, diepe cuts, super ripped en een mooie platte buik voor iemand met zo'n massa. Ik vind die verhoudingen veel esthetischer dan zeg eens een Branch Warren of Kai Green. Hopelijk gaat de waardering van de jury de komende jaren wat meer de kant van de nieuwe fysieken op.

Even tot de O?

Hij zal zn shape door moeten trekken tot aan de O die is nog maar paar weken weg. Hij zal iets meer in de show groeien maar hij zal in die paar weken geen enorme verandering brengen. Het is iig aan de afgelopen wedstrijden maar moeilijk te zien dat de jury durft te kiezen voor andere fysieken dan wat ze de afgelopen jaren hebben gekozen.

Ik vind de nieuwe generatie iig betere fysieken brengen dan de afgelopen jaren er zijn geweest, helaas komt de jury nog niet echt mee.

Vraag me niet waarom, bij de O denk ik altijd aan december :P

Verder volledig eens met je laatste zin, er wordt een meer esthetische lijn ingezet :)

Even tot de O?

Hoezo niet Kevin? Kijk naar Rhoden die nu terecht goed scoort, smal middel, mooie lijnen en verhoudingen.

Omdat de afgelopen wedstrijden weinig anders te kiezen was, daarbij mist rhoden nog te veel definitie ten opzichte van roelly bijvoorbeeld. Dat men toch weer kies voor grote over conditionering. Dat was vroeger wel anders

die mm van roelly! super

Moelijk ook hoor voor de jury met al die klasbakken. Ik probeer ook niet bevooroordeeld te zijn maar zet Roelly toch ook hoger weg dan ie geplaats wordt. Hij is echt onverslaan baar op de borst-biceps pose imo.

Omdat de afgelopen wedstrijden weinig anders te kiezen was, daarbij mist rhoden nog te veel definitie ten opzichte van roelly bijvoorbeeld. Dat men toch weer kies voor grote over conditionering. Dat was vroeger wel anders

Ja ik weet dat je Roelly support en natuurlijk doen we dat allemaal, maar we moeten ook objectief blijven. Ik ben bv van mening dat zijn armen te groot worden en de rest overpoweren, op zijn benen met name hams levert hij te veel in op een of andere manier. Ik vind wel dat hij boven Hide had moeten eindigen, maar freeman heeft bv nog niet vaak zo hard gestaan daar moet je ook geluk mee hebben...toen hij van wolf won op de ny pro, was wolf lang niet in topconditie. Ik bedoel te zeggen dat ze allemaal van elkaar kunnen winnen en verliezen het ligt dicht bij elkaar.

Ik zeg niet wie er beter is, ik zeg / hoop dat men conditionering en vorm meer gaan warderen. Bb is al te lang mass over form. Imo

Ja dat doen ze al Phill Heath is mister O perfecte combi van massa en mooie lijnen.Roelly heeft gewoon zijn massa nodig om echt er goed bij te staan.Zeker voor zijn grote ronden spieren die zie je alleen goed door zijn massa.En die was de laatste 2 wedstrijden niet optimaal.

jury sport = vriendjes politiek

Waarom doet Roelly side tri pose niet zoals iedereen? heb hem nog nooit 'normaal' zien doen, iemand ook toevallig een pic van ofzo?

aub7o6.jpg

971yyd.jpg

???

Terug
Naar boven