Fitness Seller

Sticky Roelly Winklaar

Daar draait pro bodybuilding toch om? Leuk dat phil zich het hele jaar niet op de wedstrijden laat zien.. not. IFBB zou wel met een regel mogen komen welke voorschrijft minimaal 2 of 3 wedstrijden waarvan 1 win of x-aantal punten.

Waarom zou en als pro perse meer wedstrijden moeten draaien? Toch niet erg gebruikelijk in de wedstrijd scene.

Ja dus? Wedstrijden zijn dit jaar al een stuk leuker geworden met de nieuwe regelgeving.

Wat mij betreft mag dat nog wel wat verder gaan. Zo wordt de top5 van de olympia niet echt in beweging gebracht.

Ja dus? Wedstrijden zijn dit jaar al een stuk leuker geworden met de nieuwe regelgeving.

Wat mij betreft mag dat nog wel wat verder gaan. Zo wordt de top5 van de olympia niet echt in beweging gebracht.

Daar ben ik het wel mee eens.
Vooral de logica van de mr.O ontgaat me: 'We geven de winnaar een automatische kwalificatie, zodat hij een voordeel heeft op de rest' :confused:

tja , en als de pro's elk jaar het gehele jaar door wedstrijden draaien zullen er wel gaan doodvallen ook.
ik vind dat je als Mr. Olympia je niet hoeft te bewijzen door het jaar.
Zelfs de nummer 2 en nummer 3 hoeven dit imo niet te doen.

Vooral de logica van de mr.O ontgaat me: 'We geven de winnaar een automatische kwalificatie, zodat hij een voordeel heeft op de rest' :confused:

Eens. Het zou inderdaad niet mogelijk moeten zijn op die manier. Beter zou zijn dat men zich via een andere show moet kwalificeren. Dat zou denk ik ook resulteren in een (ietsje) grotere roulatie van winnaars.

snap niet hoezo hij eigenlijk nu weer zo veel wedstrijden gaat draaien??
geld nodig??

lijkt me tog niet dat je goed kan bouwen als je zoveel wedstrijden doet.

Niet alleen de winnaar! Gehele top 5 mits ik me niet vergis.

---------- Post toegevoegd Thu 20 Sep 2012 om 20:02 ----------

snap niet hoezo hij eigenlijk nu weer zo veel wedstrijden gaat draaien??
geld nodig??

lijkt me tog niet dat je goed kan bouwen als je zoveel wedstrijden doet.

Bouwen doe je ook niet in een aantal weken. Hij heeft bewezen steeds beter te worden. Qua shape alswel volume! Dat is waar bb om gaat!

Lol yep en die 2 spreken zo goed engels..

Respect haha

Wanneer zet die eens die petjes af, ziet dr niet uit

[Link niet meer beschikbaar]

die onderarm terwijl hij aan't dippen was, out of this world !

Snap eigenliik niet waarom bijna alle pro's zo snelle reps maken?

Puur voor alleen pompen?

wordt nooit mr O spijtig genoeg ;s

Terug
Naar boven