AndroidHealthClinic

Sticky Roelly Winklaar

Ohoh, ik maakte een foute.... :rolleyes:

rvd0z9.gif

Nee je hebt gelijk was erg flauw

Wat ik weet is dat je dan altijd de spieren aanpakt die nog wat achterlopen of spieren die je on stage wat beter wilt hebben pak je nog tijden je laatste training voor een wedstrijd. Zodat die er on stage beter uitkomen.

correct me if im wrong

corrected:)

Hoop toch een top 10 voor Roelly

Hoop ook op een top 10, maar is ie opgewassen tegen Lionel Beyeke en Shawn Rhoden bijvoorbeeld??

Heb geen recente pics van Roelly gezien.

beetje zacht jammer genoeg

Hij is goed vooruit gegaan alleen weer veel moeten inleveren door de vele wedstrijden en de nieuwe jongens op Olympia staan ook allemaal knetter hard

maw gaat nooit top 3 worden als je hem vergelijkt met de anderen, vind zn fysiek wel perfect imo maar tegenwoordig is het alleen maar massa en conditie

Hoe komen jullie erbij dat we 3 weken van te voren met benen trainen stoppen
Een week van te voren wordt gestopt

Hij maakt zich klein bij z'n fdb, erg jammer

Ik hoop dat hij vanavond met meer overtuiging on stage komt. Hij moet zoveel mogelijk posing tijd krijgen, dan wordt hij betr en beter.

Maar eerlijk is eerlijk, bijna iedereen heeft zn huiswerk goed gedaan dit jaar, als ik de foto's mag geloven.

Vind het jammer maar als ik de foto's zo zie.Dan denk ik bij mezelf waar is de goede oude tijd gebleven waar de top 5 ook echt beter waren dan de rest van het veld.Doe mij maar weer de tijd van de jaren 90 mooie fysieken iedereen in de top 10 had potentie om te winnen en het lag niet zo ver uit elkaar als nu.Verder Roelly moet beter gaan poseren als die graag wil scoren.Maakt zich klein in sommige poses spant zijn benen niet goed aan.

Terug
Naar boven