AndroidHealthClinic

Sticky Roelly Winklaar

vriendjespolitiek en lichamelijk net tekort tegenover kai of phil.
de enige succesvolle europeaan op de olympia was dorian.

schwarzenegger vergeten ;p maar roelly zal het zeker niet worden

ja franco columbo maar hij heeft alleen gewonnen omda the oak ni mee deed.

Iemand die zijn stats weet? Vp lengte en kg

[Link niet meer beschikbaar]

Snap eigenliik niet waarom bijna alle pro's zo snelle reps maken?

Puur voor alleen pompen?

Puur om volume en spanning op de spier te krijgen. Zware gewichten kunnen alleen maar vocht trekken

---------- Post toegevoegd Fri 28 Sep 2012 om 07:19 ----------

vriendjespolitiek en lichamelijk net tekort tegenover kai of phil.
de enige succesvolle europeaan op de olympia was dorian.

Wat dacht je van onze eigen Berry de mey, die 3e werd op de Olympia. Volgens mij was nog maar 21 jaar. Vind ik vrij succesvol :)

Puur om volume en spanning op de spier te krijgen. Zware gewichten kunnen alleen maar vocht trekken

---------- Post toegevoegd Fri 28 Sep 2012 om 07:19 ----------

Wat dacht je van onze eigen Berry de mey, die 3e werd op de Olympia. Volgens mij was nog maar 21 jaar. Vind ik vrij succesvol :)

Ghoja wie stond er naast hem?

Lee Haney en Rich Gaspari ;)

Hij was daar 26jaar btw, maar ook niet slecht toch :P

---------- Post toegevoegd Fri 28 Sep 2012 om 07:33 ----------

Ook een hele prestatie is dat Berry als 20 jarige (junior) won bij de senioren zwaargewichten op de EK. Samen met Arnold zijn zij de enige die dit voor elkaar hebben gekregen.

---------- Post toegevoegd Fri 28 Sep 2012 om 07:34 ----------

Ook een hele prestatie is dat Berry als 20 jarige (junior) won bij de senioren zwaargewichten op de EK. Samen met Arnold zijn zij de enige die dit voor elkaar hebben gekregen.

Wat heeft eigenlijk je laatste training voor een wedstrijd voor effect?
en hoe bepaal je welke spiergroep je als laatste gaat trainen?

Wat ik weet is dat je dan altijd de spieren aanpakt die nog wat achterlopen of spieren die je on stage wat beter wilt hebben pak je nog tijden je laatste training voor een wedstrijd. Zodat die er on stage beter uitkomen.

correct me if im wrong

Roelly is Klaar om te Winnen

:trollface:

Voornamelijk leegtrainen vd de spieren omdat vele depleten. Als je zwaar gaat trainen heb je kan dat je daar vocht vast blijft houden. Dus gewoon de spanning erop houden tijdens je laatste week is het beste. Je begint met grootste spiergroep en eindigd met de kleine.

Voornamelijk leegtrainen vd de spieren omdat vele depleten. Als je zwaar gaat trainen heb je kan dat je daar vocht vast blijft houden. Dus gewoon de spanning erop houden tijdens je laatste week is het beste. Je begint met grootste spiergroep en eindigd met de kleine.

Yep, zp stop ik 3 weken vantevoren al met benen, werkte goed, omdat die giga veel vocht vasthouden bij mij.

Lee Haney en Rich Gaspari ;)

Hij was daar 26jaar btw, maar ook niet slecht toch :P

---------- Post toegevoegd Fri 28 Sep 2012 om 07:33 ----------

---------- Post toegevoegd Fri 28 Sep 2012 om 07:34 ----------

nja nja zeker niet slecht maar terug naar de kwestie ik geloof nog altyd niet dat roelly de top 3 al vindk da wel spijtig ma tga waarschijnlijk zo zijn

Zijn tweede toch, twee jaar geleden eerste

Terug
Naar boven