The Gift
Cool Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]vriendjespolitiek en lichamelijk net tekort tegenover kai of phil.
de enige succesvolle europeaan op de olympia was dorian.
schwarzenegger vergeten ;p maar roelly zal het zeker niet worden
Je vergeet er nog wel meer. Maargoed laten we het bij Roelly houden.schwarzenegger vergeten ;p maar roelly zal het zeker niet worden
Snap eigenliik niet waarom bijna alle pro's zo snelle reps maken?
Puur voor alleen pompen?
vriendjespolitiek en lichamelijk net tekort tegenover kai of phil.
de enige succesvolle europeaan op de olympia was dorian.

Puur om volume en spanning op de spier te krijgen. Zware gewichten kunnen alleen maar vocht trekken
---------- Post toegevoegd Fri 28 Sep 2012 om 07:19 ----------
Wat dacht je van onze eigen Berry de mey, die 3e werd op de Olympia. Volgens mij was nog maar 21 jaar. Vind ik vrij succesvol![]()

Wat heeft eigenlijk je laatste training voor een wedstrijd voor effect?
en hoe bepaal je welke spiergroep je als laatste gaat trainen?
Wat heeft eigenlijk je laatste training voor een wedstrijd voor effect?
en hoe bepaal je welke spiergroep je als laatste gaat trainen?
Voornamelijk leegtrainen vd de spieren omdat vele depleten. Als je zwaar gaat trainen heb je kan dat je daar vocht vast blijft houden. Dus gewoon de spanning erop houden tijdens je laatste week is het beste. Je begint met grootste spiergroep en eindigd met de kleine.
Yep, zp stop ik 3 weken vantevoren al met benen, werkte goed, omdat die giga veel vocht vasthouden bij mij.

nja nja zeker niet slecht maar terug naar de kwestie ik geloof nog altyd niet dat roelly de top 3 al vindk da wel spijtig ma tga waarschijnlijk zo zijnLee Haney en Rich Gaspari
Hij was daar 26jaar btw, maar ook niet slecht toch
---------- Post toegevoegd Fri 28 Sep 2012 om 07:33 ----------
Ook een hele prestatie is dat Berry als 20 jarige (junior) won bij de senioren zwaargewichten op de EK. Samen met Arnold zijn zij de enige die dit voor elkaar hebben gekregen.
---------- Post toegevoegd Fri 28 Sep 2012 om 07:34 ----------
Ook een hele prestatie is dat Berry als 20 jarige (junior) won bij de senioren zwaargewichten op de EK. Samen met Arnold zijn zij de enige die dit voor elkaar hebben gekregen.
nja nja zeker niet slecht maar terug naar de kwestie ik geloof nog altyd niet dat roelly de top 3 al vindk da wel spijtig ma tga waarschijnlijk zo zijn