AndroidHealthClinic

Sticky Roelly Winklaar

Roelly wordt steeds vaker afgemaakt in wrap-ups & MD forum comments. Net of internet anti Roelly geworden is.

Denk dat nu ze Roelly op en top hebben gezien hij daar standaard mee vergeleken zal blijven worden.

Op en top was roelly op de new york die hij ook won. Daarna heeft hij er niet meer zo bij gestaan. Dit is ook wat ze in amerika vinden en de jury zal hem constant vergelijken met de roelly van de ny pro.

Weet iemand al de uitslag?

ClVcV.jpg

1. Rhoden
2. Wolf
3. Roelly
4. Piotrkowicz
5. Freeman

Voor de mensen die geen pics zien:
Inloggen op MD. username: dutchbodybuilding pass: hetijzer

DSC_1704_FPIYVGIZWG.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

hij wordt compleet afgezeken op de MD - niet alleen vanwege deze uitslag trouwens

Zonder inloggen zie je ze ook. Top arnodsi :thumbup:

Geen zin om al die onzin op MD te lezen, maar wat voor uitslag hadden ze dan verwacht? Deze top 3 lijkt me volkomen terecht.

sicke foto's.. nice

Gaaf dit!

3e! Nice :D

Go Roelly

Freeman zal wel mad as hell zijn hahaha

Als ik Roelly was zou ik lekker gaan trainen en een tijd minder wedstrijden doen, kijken hoe ze reageren als hij dan weer huge en spot on op het podium komt. Heb een beetje het gevoel dat hij net naast de pot piest telkens en daardoor kostbare tijd om te groeien mist.

Ben ik de enige die gebaseerd op de geposte pics, de belichting daar nogal slecht vindt? Als je bv ziet hoeveel er van Roelly's fysiek in de schaduw zit tijdens de most muscular.

Terug
Naar boven