- Waardering
- 1.009
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 59kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bsntoney is gewoon een stuk groter en beter dan roelly. En snap dus ook niet dat roelly boven hem is geplaatst. Daar tegenover staat dat de jury dit jaar wel gekkere dingen heeft gedaan.
Waarom onterecht dan? Duidelijk beter dan de nummer vier. Freeman had misschien plekje hoger gekunnen, maar vergelijk zijn rug eens met die van Roelly.
Volgens mij eerste pic die faalde en toen ik hem postte faalde hij nog niet. Was directe kopie van BB.com. Nja heeft iemand anders pics?Ik zal je even een tip geven want je pics falen elke keer
als je via imgur hotlink moet je img.imgur in de url zetten
October 31st (Horror Night) came early with Roelly Winklaar being placed third? Are you shitting me? The 2010 Roelly, yes. But tonight he looked like a pair of arms in search of a torso. His impact probably best summed up by Flex Wheeler’s sparse play-by-play comment, “I like his music.”
Ik ben geen Roelly fan, maar zijn fysiek is toch wel beter dan die van Dennis Wolf...