Fitness Seller

Sticky Roelly Winklaar

Waarom onterecht dan? Duidelijk beter dan de nummer vier. Freeman had misschien plekje hoger gekunnen, maar vergelijk zijn rug eens met die van Roelly.

Toney is gewoon een stuk groter en beter dan Roelly. En snap dus ook niet dat Roelly boven hem is geplaatst. Daar tegenover staat dat de jury dit jaar wel gekkere dingen heeft gedaan.

Waarom onterecht dan? Duidelijk beter dan de nummer vier. Freeman had misschien plekje hoger gekunnen, maar vergelijk zijn rug eens met die van Roelly.
ySqSH.jpg

Terechte nummer 3 in mijn ogen. Roelly lijkt alweer massa ingelevert te hebben maar staat tegen over de rest harder en scherper.

knappe prestatie , maar Tony was iets beter...

Haters gonna hate. Douchebags die lopen te mekkeren. Gast staat er mokerhard bij.

Ik zal je even een tip geven want je pics falen elke keer

als je via imgur hotlink moet je img.imgur in de url zetten
Volgens mij eerste pic die faalde en toen ik hem postte faalde hij nog niet. Was directe kopie van BB.com. Nja heeft iemand anders pics?

Beest.

Ja en dan hebben ze niks gelogen hij mist gewoon veel te veel massa

Roelly doet het goed, respect

Weet naast Phil, Kai en Freeman niet wie er verder meededen, maar snap het commentaar op Roelly wel als ik het filmpje zie

Snap het commentaar wel gedeeltelijk maar hij staat er toch maar weer.
Toch dikke respect voor deze man, blijft een boegbeeld voor Nederland :D

Ik ben geen Roelly fan, maar zijn fysiek is toch wel beter dan die van Dennis Wolf...

Ik ben geen Roelly fan, maar zijn fysiek is toch wel beter dan die van Dennis Wolf...

Jij ziet hopelijk de zelfde roelly als ik zie ?. Roelly heeft veel massa ingeleverd en Dennis heeft het in overvloed maar piekt slecht. Roelly's conditie is goed maar massa is er niet veel meer over check zijn benen

Terug
Naar boven