Sport2000
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 29
3e! Nice
Go Roelly
Freeman zal wel mad as hell zijn hahaha
Dit, bij deze show is ook alleen de winnaar verzekerd van een O-ticket right?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
3e! Nice
Go Roelly
Freeman zal wel mad as hell zijn hahaha
Ben ik de enige die gebaseerd op de geposte pics, de belichting daar nogal slecht vindt? Als je bv ziet hoeveel er van Roelly's fysiek in de schaduw zit tijdens de most muscular.

Toch was Roelly op de Nordic Pro beter als ik zo af ga op de foto's. En hij maakt zich weer klein. Erg zonde. Nu loopt half VS te b**chen dat Sibil politiek bedrijft om dr zak te vullen. Terwijl dat dikke Bullshit is.
Wellicht moet Roelly na einde van de maand eens half jaar als monnik door het leven gaan en hard werken aan een fysiek dat de nummer 1 of 2 spot in ohio kan pakken. Dan zijn we gelijk van dit gezeik af.
Eigenlijk best wel lachwekkend al die mensen die roelly afkraken. Hij behoord tot de top 12 van de beste bodybuilders ter wereld. Echt een ongelofelijke prestatie van roelly en zijn trainster. Wat hebben al die mensen op de diverse forums in nederland en in het buitenland bereikt op bodybuildinggebied? Al hoog gescoord bij wedstrijden? Al jullie prof licentie behaald? Hoe zouden deze mensen eruit zien als ze naast roelly staan op een wedstrijd? 12de worden op de belangrijkste bodybuilding wedstrijd ter wereld blijft een ongelofelijke prestatie. Iets waar de meeste bodybuilders alleen maar van kunnen dromen.
Oke.Eigenlijk best wel lachwekkend al die mensen die roelly afkraken. Hij behoord tot de top 12 van de beste bodybuilders ter wereld. Echt een ongelofelijke prestatie van roelly en zijn trainster. Wat hebben al die mensen op de diverse forums in nederland en in het buitenland bereikt op bodybuildinggebied? Al hoog gescoord bij wedstrijden? Al jullie prof licentie behaald? Hoe zouden deze mensen eruit zien als ze naast roelly staan op een wedstrijd? 12de worden op de belangrijkste bodybuilding wedstrijd ter wereld blijft een ongelofelijke prestatie. Iets waar de meeste bodybuilders alleen maar van kunnen dromen.
vind het bizar dat er zo weinig gezegd wordt over het feit dat dit al zijn 6e wedstrijd is in één jaar
Idd, waar veel profs zich beperken tot max 3 wedstrijden in een jaar knalt hij achter elkaar door. Zegt veel over zijn spierconditie en verdient niets anders dan respect!!
Ik snap alleen niet waarom hij 6 wedstrijden doet. Tuurlijk ervaring doen is belangrijk. maar 6 wedstrijden vergt wel veel van een lichaam denk ik en kost waarschijnlijk ook tijd die gebruikt kan worden voor groei?
Dus hij doet het omdat de sport hem nodig heeft? Leg uit, wat is het voordeel voor hem? En zijn de nadelen het waard voor deze voordelen?