XXL Nutrition

Sticky Roelly Winklaar

Ben ik de enige die gebaseerd op de geposte pics, de belichting daar nogal slecht vindt? Als je bv ziet hoeveel er van Roelly's fysiek in de schaduw zit tijdens de most muscular.

Ik vond de belichting ook afschuwelijk.
Op het bodybuilding.com forum vinden sommige de belichting de beste van het hele jaar omdat iedereen droog lijkt.
Ik vind ze afschuwelijk, veel te veel schaduw..

Toch was Roelly op de Nordic Pro beter als ik zo af ga op de foto's. En hij maakt zich weer klein. Erg zonde. Nu loopt half VS te b**chen dat Sibil politiek bedrijft om dr zak te vullen. Terwijl dat dikke Bullshit is.

Wellicht moet Roelly na einde van de maand eens half jaar als monnik door het leven gaan en hard werken aan een fysiek dat de nummer 1 of 2 spot in ohio kan pakken. Dan zijn we gelijk van dit gezeik af.

Toch was Roelly op de Nordic Pro beter als ik zo af ga op de foto's. En hij maakt zich weer klein. Erg zonde. Nu loopt half VS te b**chen dat Sibil politiek bedrijft om dr zak te vullen. Terwijl dat dikke Bullshit is.

Wellicht moet Roelly na einde van de maand eens half jaar als monnik door het leven gaan en hard werken aan een fysiek dat de nummer 1 of 2 spot in ohio kan pakken. Dan zijn we gelijk van dit gezeik af.

Precies wat ik dacht

Eigenlijk best wel lachwekkend al die mensen die roelly afkraken. Hij behoord tot de top 12 van de beste bodybuilders ter wereld. Echt een ongelofelijke prestatie van roelly en zijn trainster. Wat hebben al die mensen op de diverse forums in nederland en in het buitenland bereikt op bodybuildinggebied? Al hoog gescoord bij wedstrijden? Al jullie prof licentie behaald? Hoe zouden deze mensen eruit zien als ze naast roelly staan op een wedstrijd? 12de worden op de belangrijkste bodybuilding wedstrijd ter wereld blijft een ongelofelijke prestatie. Iets waar de meeste bodybuilders alleen maar van kunnen dromen.

Waarom quote je mij :(
Ik geef.nog ineens kritiek :(

Eigenlijk best wel lachwekkend al die mensen die roelly afkraken. Hij behoord tot de top 12 van de beste bodybuilders ter wereld. Echt een ongelofelijke prestatie van roelly en zijn trainster. Wat hebben al die mensen op de diverse forums in nederland en in het buitenland bereikt op bodybuildinggebied? Al hoog gescoord bij wedstrijden? Al jullie prof licentie behaald? Hoe zouden deze mensen eruit zien als ze naast roelly staan op een wedstrijd? 12de worden op de belangrijkste bodybuilding wedstrijd ter wereld blijft een ongelofelijke prestatie. Iets waar de meeste bodybuilders alleen maar van kunnen dromen.

Je mag een voetbalwedstrijd niet slecht gespeeld vinden als je zelf geen prof voetballer bent? Je mag een film geen k*tfilm vinden als je zelf geen regisseur bent?

Laatst bewerkt door een moderator:
Oke.

Maar hij verdiende de derde plaats niet gisteravond. En ik ben echt een Roelly fan, maar het was toch overduidelijk een foute plaatsing. Verkeerde plaatsing wekt haat op bij de fans, kijk maar naar Branch! Nu is Roelly nog niet in zo'n stadium, maar heb wel begrip dat de meeste de 'judging' belachelijk vonden; met alle respect voor Roelly natuurlijk.

Laatst bewerkt door een moderator:
vind het bizar dat er zo weinig gezegd wordt over het feit dat dit al zijn 6e wedstrijd is in één jaar

vind het bizar dat er zo weinig gezegd wordt over het feit dat dit al zijn 6e wedstrijd is in één jaar

Idd, waar veel profs zich beperken tot max 3 wedstrijden in een jaar knalt hij achter elkaar door. Zegt veel over zijn spierconditie en verdient niets anders dan respect!!

Idd, waar veel profs zich beperken tot max 3 wedstrijden in een jaar knalt hij achter elkaar door. Zegt veel over zijn spierconditie en verdient niets anders dan respect!!

Ik snap alleen niet waarom hij 6 wedstrijden doet. Tuurlijk ervaring doen is belangrijk. maar 6 wedstrijden vergt wel veel van een lichaam denk ik en kost waarschijnlijk ook tijd die gebruikt kan worden voor groei?

Ik snap alleen niet waarom hij 6 wedstrijden doet. Tuurlijk ervaring doen is belangrijk. maar 6 wedstrijden vergt wel veel van een lichaam denk ik en kost waarschijnlijk ook tijd die gebruikt kan worden voor groei?

Omdat de sport dit soort jongens nodig heeft ? Als iedereen alleen maar de AC en O deden dan is er geen reet meer aan?

Zeker de O is een groot gekocht sponsor event.

Dus hij doet het omdat de sport hem nodig heeft? Leg uit, wat is het voordeel voor hem? En zijn de nadelen het waard voor deze voordelen?

Vergeet niet dat hij ook ergens van moet leven, alleen 1 of 2 wedstrijden doen in een jaar is alleen voor top O bodybuilders weggelegd. Sponsers blijven niet betalen voor mensen die 1 of 2 keer per jaar net de top 10 niet halen bij grote wedstrijden ;)

Dus hij doet het omdat de sport hem nodig heeft? Leg uit, wat is het voordeel voor hem? En zijn de nadelen het waard voor deze voordelen?

Ik denk dat ze het voornamelijk doen om de ervaring en wellicht om de druk goed aan te kunnen? Poses onder de knie te krijgen.. Ben geen expert natuurlijk..

Sommige poses maakt hij zich Indd wat klein.
Maar terechte nummer 3

hoe kan je nou terecht 3e zeggen? heb je de pics wel gezien tony crusht roelly gewoon in elke pose nou weten we dat we roelly fans zijn maar we moeten wel reeel blijven guys

Ik vroeg me al af of mack een andere show heeft zitten kijken haha

Terug
Naar boven