MuscleMeat

Sticky Roelly Winklaar

Met alle respect, maar als je hier toch al niet meer om kunt lachen - of je er anders gewoon niks van aan kunt trekken - dan moet je misschien toch eens even wat aan zelfreflectie gaan doen.
Ik snap dat er veel vervelende dingen worden gezegd op zo'n forum, maar je bent toch een professional of niet? Waar maak je je druk om dan?

De plaatjes vind ik erg grappig, het topic op MD niet.
Amerikanen hebben ook nogal de neiging sowieso de kant te kiezen van degene die het best Engels gebruikt in zijn reacties. Ik vind het overigens niet kunnen dat die Simon op een openbaar forum Sibil afbrandt. Dan MOET je haast wel reageren, heel vervelend. En Shawn Ray moet zich er lekker buiten laten, die weet ook niet wat er wel en niet afgesproken was tussen beide partijen.

Het grappigste vind ik nog dat sibil overal altijd zo fel op in gaat. Haters blijf je toch altijd houden. Het beste wat je kunt doen is ze gewoon negeren want als je boos wordt vinden ze het alleen nog maar leuker ;)

Met alle respect, maar als je hier toch al niet meer om kunt lachen - of je er anders gewoon niks van aan kunt trekken - dan moet je misschien toch eens even wat aan zelfreflectie gaan doen.
Ik snap dat er veel vervelende dingen worden gezegd op zo'n forum, maar je bent toch een professional of niet? Waar maak je je druk om dan?

Verdet lezen/verdiepen dan je neus lang is. Een bb moet "bekritiseerd" worden op zijn prestaties/shape etc. Dit wordt persoonlijk gemaakt....lees MD. Beetje spot is niets mis mee maar dit is disrespect op de persoon. MD heeft sowieso een bloedhekel aan Roelly ivm overstap naar Flex destijds......valt op he?;)

link naar topic MD?

Echt jammer om een top atleet zo door de slijk te halen zoals ik al zij pak dan de bond aan die zo dom is om niks te regelen. Maar dat durfen de helden niet. Wel een atleet pakken die er niks aan kan doen dat mensen nog te stom zijn om iets voor elkaar te krijgen. Maar dat weten de mensen die langer meedraaien wel dat je soms echt kunt lachen met hoe de bond iets regelt haha.

Verdet lezen/verdiepen dan je neus lang is. Een bb moet "bekritiseerd" worden op zijn prestaties/shape etc. Dit wordt persoonlijk gemaakt....lees MD. Beetje spot is niets mis mee maar dit is disrespect op de persoon. MD heeft sowieso een bloedhekel aan Roelly ivm overstap naar Flex destijds......valt op he?;)

Ok, jij zit er dichter op dan de meesten hier natuurlijk en ik ben niet erg bekend met dat forum, maar als relatieve leek zou ik toch onderstaand commentaar adviseren.

Het grappigste vind ik nog dat sibil overal altijd zo fel op in gaat. Haters blijf je toch altijd houden. Het beste wat je kunt doen is ze gewoon negeren want als je boos wordt vinden ze het alleen nog maar leuker ;)

Als je toch elke keer wanneer er negatief over een pro wordt gepraat op internet moet gaan reageren als coach/atleet dan krijg je het wel erg druk.

tja als ik de thread zo lees was het ook wel een deel hun eigen schuld dat ze geen accomodatie hadden voor de show.. again dat is enkel wat ik uit de verhalen van die simon & shawn ray kan uitmaken.

de foto's tja, 1 of 2 kan nog grappig zijn maar trop is trop , te veel is te veel en dan begint het wel oneerbiedig te worden

Vind het echt schandalig hoe Roelly en Oma daar afgeschilderd worden, de plaatjes zijn tot daar aan toe maar dat zelfs Shawn Ray zo agressief zijn mening loopt te verkondigen..

denk trouwens ook gewoon dat het door het gebrek aan engels van sibil en roelly komt dat dit soort misverstanden ontstaan.

er is ze meerdere keren gevraagd of ze de wedstrijd gingen draaien.

Als ik het zo lees op md zal de waarheid zoals altijd weer gewoon in het midden liggen, goed recht ook van s Ray om z'n promotor te verdedigen
Mss ietwat fel, maarja, daar houden Amerikanen van gezien het presidentsdebat

Sibil, the Contest Venue, Host Hotel & City are all listed on the Web Site and have been for nearly 6months!

If you always Book your own Room, it begs the question "Why the hell would you travel to a foreign Country with an Athlete on a Diet and not have your Room BOOKED before you fly?" There are a million hotels in manchester yet you throw Simon under the Bus after he busted his ass to Give Away Prize Money to Athletes who appreciate him even giving them a chance to win prize money?

Ask yourself why you were the ONLY one Complaining and Bitching about your Weekend?

One has to wonder if Roelly Placed better would you have even openend your mouth about YOU NOT Booking a Room in Advance?

Next time, show the promoter some "RESPECT" as I know you realize these shows are not Profitable for them yet they gladly enrich Athletes who show up in Shape and Reward them with Money for there efforts!

Your attacking one of the NICEST Promoters in our Sport and yet you never stepped the onstage?
This was Pro Mens Event, let Roelly Speak for himself.

This was a Pro Contest for the Athletes, remember that next time you attend a show and know your place as a Fan/Supporter or you may not be welcome at shows with the Track Record your making for yourself for talking shit on these hard working guys.

Next time do us all a favor, If Roelly has an Issue or something to say, Let us hear from him!!!!

No one wants to hear from a disgruntled Trainer/ Supporter as the Fans come out to see the Athletes not hear from their Trainers!

Your welcome for the advice and best wishes in Prague if you go, do us all a favor and either support the show or stop going to them.

Its Disrespectful for someone in your position to talk shit when so many people are working their asses off to make this sport a pleasurable and memorable experience!

Reactie van Shawn op dat forum

Dat zijn dan 'profesionelen'. Beetje kinderlijk ruziën op een internetforum.
Dan mag Sibil nog gelijk hebben, dit ondermijnt Roelly's reputatie.

Shawn gaat anders ook als een olifant te keer in een porseleinkast

Ik krijg gewoon hoofdpijn als ik dat Engels lees van sibil :roflol:

---------- Post toegevoegd Thu 25 Oct 2012 om 13:57 ----------

Inderdaad een beetje raar om dat zo via zo'n forum te doen..

Vind die tekst van Shawn al lastig lezen, dus aan de rest ga ik niet eens beginnen.
Heel amateuristisch allemaal.

Hij zal wel opkomen voor Simon (organisator), dus waarheid zal inderdaad ergens in het midden liggen.

denk trouwens ook gewoon dat het door het gebrek aan engels van sibil en roelly komt dat dit soort misverstanden ontstaan.

er is ze meerdere keren gevraagd of ze de wedstrijd gingen draaien.

Ik denk dat Engels er niks mee te maken heeft
Roelly heeft bekend gemaakt en wel op 29 sept dat die mee doet
Denk dat ik de Emils en fb berichten maar eens moet plaatsen,waar Simon bevestigd een hotel te te boeken en waar Neil bevestigd dat Simon niet thuis geeft en tel uit heef staan
En pas vrijdag bericht geeft waar we zijn

---------- Post toegevoegd Thu 25 Oct 2012 om 14:20 ----------

Ik ook zeker als ik pissig ben dan komt er allemaal shit geschreven berichten

Terug
Naar boven