Fitness Seller

Sticky Roelly Winklaar

Idd fout ligt niet bij een andere persoon, als je het doorleest ligt de schuld bij hun zelf.

I would like to put my side of the story as there are always two sides.

First of all I am a great fan of Rolley and have always got on well with Sibil we always give eachother a hug at shows and have a laugh etc

I did ask Sibil several times whether Rolley would do my show and she said "lets see what happens after the Olympia" ok fair enough I thought?!!

I did have a chat with sibil at the Olympia and yes she did say they would come.

Then Neil my business partner asked Rolley backstage at the Olympia if he was gona do our show and he said wasn't sure???

I saw both Sibil and Rolley at the Arnold at Madrid and we said hello etc but no mention of him coming to the British Grand Prix.

Tuesday night at 11pm i get bombared with messages from 2 other parties about whether i had booked Rolley and Sibil an apartment and that they were landing at 8am in the morning.

I emailed Rolley the apartment number as they told me they needed the it for BSN to book it.

I did just that and once they found out that it was fully booked I spent an hour on the internet and talked to John Hodgeson trying to sort out last minute accommodation for them.

I emailed Rolley my mobile number and told him to call me if he had any problems i was even contemplating picking them up and letting them stay with me at my apartment till we went to Manchester bearing in mind i live an hour and half away.

I heard nothing from them till I saw them at the Press conference at Manchester Friday night.

I don't want to be made out as the bad guy in this story as I am not and as a promoter and a fan of bodybuilding I always put athletes first.

I must have drove to Manchester airport 12 times in 24 hours picking up atheletes/judges/officials, not to mention driving Sami and Shawn Roden to be tanned up at 10pm the night before the show.

All i am saying is that if i had 100% confirmation that Rolley was going to compete earlier on rather than the night before he was due to arrive I would have gone out my way to get them sorted one way or another. It is not in my nature to leave someone stranded in a foreign country and the intention was never there.

I apologise to both Rolley and Sibil for any ill feelings this past weekend I did try and shake Sibils hand but she snubbed me so I guess she's still pissed with me.

Regarding Rolleys placing that is the judges decision and fair one i have to say.

Simon Fan UK Pro promoter

Wie er ook de waarheid spreekt, wat er ook is gebeurd, dit is echt triest. Volwassen mensen die zich zo laten kennen, tjonge jonge...

Het gaat er niet eens meer om wie er gelijk heeft, maar puur om de reacties van Sibil.

Dit is nou eenmaal wat er gebeurt zodra een atleet het Pro-niveau bereikt - het ene moment is iedereen je vriend, maar vervolgens word je net zo hard weer onderuit gehaald. Daar moet je tegen kunnen. Wat je vooral NIET moet doen is overal tegenin gaan - dat resulteert in nog meer gebash. Laat de resultaten spreken en ga niet discussieren via internet...en als er iemand moet reageren is het Roelly zelf.

Het weggaan bij MD heeft er absoluut mee te maken, maar ook een aantal discutabele plaatsingen. Forumleden vallen dat over je heen - kijk maar naar Branch Warren, die wordt ook volledig onderuit gehaald op MD...hoor je iets van 'kamp Warren'? In ieder geval geen reactie op wat forumleden individueel zeggen - want wees nou eerlijk, WTF boeit het wat mensen op een forum over je zeggen? Roelly is de Pro en zij niet, dus uiteindelijk blijft hij de lachende derde. Waar ik benieuwd naar ben is hoe BSN en Flex het vinden dat Sibil zo tekeergaat - terecht of onterecht doet er niet toe.

Die vent is promotor van het hele event en financiert het, wat heeft die er voor baat bij om te gaan liegen over zoiets..

Meen je dit nu? Dat is toch wel helder? Hij wordt beschuldigd. Dat ie geen kamer zou hebben geregeld, geen excuses zou hebben gemaakt, enz. Tuurlijk heeft ie reden om te liegen als die beschuldigingen waar zijn.

---------- Post toegevoegd Thu 25 Oct 2012 om 15:35 ----------

Het gaat er niet eens meer om wie er gelijk heeft, maar puur om de reacties van Sibil.

Dit is nou eenmaal wat er gebeurt zodra een atleet het Pro-niveau bereikt - het ene moment is iedereen je vriend, maar vervolgens word je net zo hard weer onderuit gehaald. Daar moet je tegen kunnen. Wat je vooral NIET moet doen is overal tegenin gaan - dat resulteert in nog meer gebash. Laat de resultaten spreken en ga niet discussieren via internet...en als er iemand moet reageren is het Roelly zelf.

Het weggaan bij MD heeft er absoluut mee te maken, maar ook een aantal discutabele plaatsingen. Forumleden vallen dat over je heen - kijk maar naar Branch Warren, die wordt ook volledig onderuit gehaald op MD...hoor je iets van 'kamp Warren'? In ieder geval geen reactie op wat forumleden individueel zeggen - want wees nou eerlijk, WTF boeit het wat mensen op een forum over je zeggen? Roelly is de Pro en zij niet, dus uiteindelijk blijft hij de lachende derde. Waar ik benieuwd naar ben is hoe BSN en Flex het vinden dat Sibil zo tekeergaat - terecht of onterecht doet er niet toe.

Eens.

Blijkbaar zou sibil ook roelly's cheque naar het hoofd jurylid gegooid hebben...

Dit is er wel wat over :p

dat engels van sibil, zo kunnen ze je toch ook niet serieus nemen daar. zou ik ook niet doen iig, leer fatsoenlijk engels of laat iemand anders het voor je doen maar zo kan je toch geen atleet vertegenwoordigen die zelf ook al amper engels spreekt, op een internationaal niveau waar je het eigenlijk sociaal verplicht bent om goed te kunnen communiceren.

Hahaha!!
sx2hxz.png

• Like
Waarderingen: Roth
raouth.jpg

21jt4qt.jpg

• Like
Waarderingen: Roth
Agh agh, Beginnen we er hier nou ook al mee. Kinderachtig gedoe

Ik denk dat Engels er niks mee te maken heeft
Roelly heeft bekend gemaakt en wel op 29 sept dat die mee doet
Denk dat ik de Emils en fb berichten maar eens moet plaatsen,waar Simon bevestigd een hotel te te boeken en waar Neil bevestigd dat Simon niet thuis geeft en tel uit heef staan
En pas vrijdag bericht geeft waar we zijn

Ik vraag me af wat nu het verstandigst is maar als je het echt HARD kan maken dat alles gewoon geregeld was zou ik alleen al om Shawn Ray zijn ass te kicken posten (Kan het niet uitstaan dat hij als buitenstaander met zo'n reputatie zich zo uitlaat!).

Ik denk dat Engels er niks mee te maken heeft
Hier ga je dus al flink op je bek. Engels is een wereldtaal voor het geval je dat nog niet weet/wist

Edit: las net de thread, damn best geestig als hoe ze grapjes maken over sibil haar engels :roflol:

Maargoed sibil is en zal eigenwijs blijven, dus dan kan je dit verwachten

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: kix
Blijkbaar zou sibil ook roelly's cheque naar het hoofd jurylid gegooid hebben...

Dit is er wel wat over :p

Hè hoe kom je daarbij ,de check was op verkeerde naam en de hoofd jury heeft hem netjes terug genomen en zou het veranderen
Verhalen worden steeds mooier
Weet je ik hoef de emails maar te plaatsen zie je gelijk wie er liegt

Hè hoe kom je daarbij ,de check was op verkeerde naam en de hoofd jury heeft hem netjes terug genomen en zou het veranderen

Aangezien dit toch al een uit de hand gelopen situatie is zou je dit misschien het best nog kunnen doen. Zo komen Sibil en Roelly tenminste als eerlijke mensen uit de strijd al is het meeste kwaad al geschied.

2 Keuzes:
Gewoon helemaal niet meer reageren en ze maar laten zeiken.
of
Confrontatie aangaan en e-mails plaatsen.

Bij de tweede keuze is er een kans dat het alleen maar erger wordt. Bij de eerste ga je mensen krijgen die reageren met "zie je wel".

Aangezien dit toch al een uit de hand gelopen situatie is zou je dit misschien het best nog kunnen doen. Zo komen Sibil en Roelly tenminste als eerlijke mensen uit de strijd al is het meeste kwaad al geschied.

ja en als je die e-mails neerzet: hah photoshop, fake, blablabla....

ja en als je die e-mails neerzet: hah photoshop, fake, blablabla....

Een aantal misschien. Dit zijn de op voorhand toch al bevooroordeelde mensen. Die praat je nooit om, al liggen bewijzen op tafel. Daarnaast zou je ook een filmpje kunnen maken van je mail. Sibil is 't conflict al begonnen op 't forum. Proberen af te ronden met foto's van de mail en dan laten.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven