Fitness Seller

Sticky Roelly Winklaar

dat engels van sibil, zo kunnen ze je toch ook niet serieus nemen daar. zou ik ook niet doen iig, leer fatsoenlijk engels of laat iemand anders het voor je doen maar zo kan je toch geen atleet vertegenwoordigen die zelf ook al amper engels spreekt, op een internationaal niveau waar je het eigenlijk sociaal verplicht bent om goed te kunnen communiceren.

Helemaal mee eens. Ik heb respect voor hetgeen Roelly en Sibil samen al bereikt hebben, maar vind het echt jammer dat ze zichzelf op zo'n achterstand zetten als het om presentatie gaat.
En dan deze vete over het internet uitvechten, dat is alleen maar koren op de molen voor de haters... jammer.

Helemaal mee eens. Ik heb respect voor hetgeen Roelly en Sibil samen al bereikt hebben, maar vind het echt jammer dat ze zichzelf op zo'n achterstand zetten als het om presentatie gaat.
En dan deze vete over het internet uitvechten, dat is alleen maar koren op de molen voor de haters... jammer.

Absoluut respect voor die twee. Ik vraag me wat ze dan ook weerhoudt een cursus Engels (van LOI of zo) te doen. Bij deze ook direct de vraag aan Sibil en Roelly.

Ja van hem kan je ook niks anders verwachten hij houd er van om mensen op verkeerde been neer te zetten
Kijk maar hoe het doet bij Lee Priest

---------- Post toegevoegd Thu 25 Oct 2012 om 18:50 ----------

Die vent is promotor van het hele event en financiert het, wat heeft die er voor baat bij om te gaan liegen over zoiets..

Wat voor redenen heb ik dan om te liegen ?
Is jammer dat ik via mijn iPhone hier geen (copy )foto neer kan plaatsen

Sibil, laat je nou niet gek maken door een paar internet helden!
Ik ben bang dat je dit soort dingen toch niet tegen kan houden, gewoon lekker laten lullen.

Maarten

Sibil, laat je nou niet gek maken door een paar internet helden!
Ik ben bang dat je dit soort dingen toch niet tegen kan houden, gewoon lekker laten lullen.

Maarten

Leuk ik kom hem van het weekend tegen
Kijk ik wel of ik even een woordje met hem kan praten ;)
Met uiteraard mijn tel aan

Gewoon de boel doodzwijgen. Deze vete op internet kost je alleen maar reputatie en kan carriere schaden. Het blijft een jury sport en als iemand al dan niet terecht/onterecht negatief bekent staat kan dan invloed hebben op het jury oordeel.

Boetekleed aantrekken en de vernedering slikken is in sommige gevallen de beste uitweg (ook al ben je het er niet mee eens).

Ik denk dat er te veel aandacht besteed word. Het is natuurlijk niet netjes wat er gebeurt is maar Roelly moet nu wel aan zichzelf denken. Zijn sponsors zitten hier niet op te wachten op vete's via internet. En een Bodybuilding legende als Shawn Ray die doet zijn werk en heeft ook veel goede connectie's niet handig om die tegen je te krijgen dat weet lee priest ook ;). Verder hoop ik dat het gewoon lekker snel overwaait en roelly weer terug kan naar de orde van de dag scoren op wedstrijden daar draait het om ;)

Geen idee man:o

Maar als je het naleest is het toch wel een bekend persoon bij vele atleten en betrouwbaar.

Betrouwbaar? Neil ? ik zou een lege portemonee nog niet bij de jackhals achterlaten.

Ons hier in NL het harde werk laten doen voor 1 van zn atleten die hij niet wilde trainen en vervolgens op de AC er mee gaan lopen. Ja dat is een echte vent.

dat engels van sibil, zo kunnen ze je toch ook niet serieus nemen daar. zou ik ook niet doen iig, leer fatsoenlijk engels of laat iemand anders het voor je doen maar zo kan je toch geen atleet vertegenwoordigen die zelf ook al amper engels spreekt, op een internationaal niveau waar je het eigenlijk sociaal verplicht bent om goed te kunnen communiceren.

Ik zou sibil nog serieus nemen al is ze stom dronken, helemaal van het padje af en lult ze alles in het limburgs. Haar resultaten dwingen respect af, of je het wilt of niet. Jullie komen nog niet eens een heel klein beetje in de buurt van haar kennis en kunde en toewijding aan de sport. Als je dat niet serieus kan nemen.. Ze maakt zich prima verstaanbaar, en als ze er niet uitkomt roept ze hulp in.

Als haar talen allemaal zo waardeloos zouden zijn.. dan begrijpen al haar andere atleten die ze helpt haar vast ook niet ? Die geen woord Nederlands begrijpen...

Ze doen er het beste aan gewoon hun mond te houden en te wachten tot dit overwaait. Over een paar maanden mag er weer een andere atleet door de shit getrokken worden.

**** die haters.
Negeren.

Absoluut respect voor die twee. Ik vraag me wat ze dan ook weerhoudt een cursus Engels (van LOI of zo) te doen. Bij deze ook direct de vraag aan Sibil en Roelly.

Snel beantwoord

Roelly heeft 2 weken geleden al met sponsers besproken ( uit zich zelf) om media training te krijgen en privé leraar Engels
Dit zou plaats vinden voor het eerst in de maand december

Peter Doesburg zou zijn mentor hier in worden

Snel beantwoord

Roelly heeft 2 weken geleden al met sponsers besproken ( uit zich zelf) om media training te krijgen en privé leraar Engels

Lijkt me een goede stap!

Mooi dat is een goede stap voor zijn toekomst

Snel beantwoord

In ruil voor BSN supplementen voor team krachtsport.nl?

kijk dat is goed om te lezen

Snel beantwoord

Respect & eer x10000

Snel beantwoord

Helemaal top! Goede en belangrijke stap voor de toekomst.

Terug
Naar boven