- Waardering
- 4.424
Lol een van de posts op MD:
rumour is that Roelly after sleeping on the streets had to use macdonald's sanitary wipes to clean himself up and their barbecue sauce for a tan...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
rumour is that Roelly after sleeping on the streets had to use macdonald's sanitary wipes to clean himself up and their barbecue sauce for a tan...
Hier ga je dus al flink op je bek. Engels is een wereldtaal voor het geval je dat nog niet weet/wist
Edit: las net de thread, damn best geestig als hoe ze grapjes maken over sibil haar engels![]()
Maargoed sibil is en zal eigenwijs blijven, dus dan kan je dit verwachten

Sla eens een andere toon aan zeg.....en doe ff alsof je d'r persoonlijk kent!![]()
Jij mij? We hebben elkaar vaker aangesproken dan je denkt hoorTypisch gevalletje van 'die zou ik wel eens in het echt willen spreken'

Jij mij? We hebben elkaar vaker aangesproken dan je denkt hoor![]()
Klopt
Jij mij? We hebben elkaar vaker aangesproken dan je denkt hoor![]()
En hier hebben we de zoveelste internet held die eens op dutchbodybuilding hem gaat bewijzen en iedereen op zijn plaats zetten . Welkom bij de andere duizend internethelden die hier aanwezig zijn , geneer je vooral niet maar leeft je uit ...
Ik zou maar oppassen.. hij heeft dan uiteraard ook ehero stats! Dat is net zo iets als pokemon kaartjes.. des te meer je hebt, des meer aanzien je krijgt.

In ruil voor BSN supplementen voor team krachtsport.nl?

Dit neem ik mee als compliment, dankIk zou maar oppassen.. hij heeft dan uiteraard ook ehero stats! Dat is net zo iets als pokemon kaartjes.. des te meer je hebt, des meer aanzien je krijgt.

Ok, 1e keer was het best grappig, 2e keer ook wel en 3e keer mua, maar nu word het wel irritant die grappen over Roelly en Sibil.