XXL Nutrition

Sticky Roelly Winklaar

357q6ut.jpg

nmyd12.jpg

Lol een van de posts op MD:
rumour is that Roelly after sleeping on the streets had to use macdonald's sanitary wipes to clean himself up and their barbecue sauce for a tan...

lil mama heeft groot gelijk in dat topic: ga niet op een forum lopen roepen, hoe graag je ook een reactie wilt geven. Ga in contact met de betreffende personen en praat erover. Wat schiet je hier mee op? Werkt alleen nadelig.

Ik moet zeggen als ik dit hele verhaal zo lees: erg klote dat het zo is gelopen. Hopelijk hebben alle betrokken/verantwoordelijke partijen er iets van geleerd en het gebeurd het niet nog ooit in de toekomst.
En persoonlijk vind ik hoe Shawn Ray reageert zeer vriendelijk gezegd niet echt professioneel. Of de uitleg van Simon klopt, no idea, maar die reageert in ieder geval een heel stuk netter.

Hier ga je dus al flink op je bek. Engels is een wereldtaal voor het geval je dat nog niet weet/wist

Edit: las net de thread, damn best geestig als hoe ze grapjes maken over sibil haar engels :roflol:

Maargoed sibil is en zal eigenwijs blijven, dus dan kan je dit verwachten

Sla eens een andere toon aan zeg.....en doe ff alsof je d'r persoonlijk kent!;)

Jij mij? We hebben elkaar vaker aangesproken dan je denkt hoor :)

En hier hebben we de zoveelste internet held die eens op dutchbodybuilding hem gaat bewijzen en iedereen op zijn plaats zetten . Welkom bij de andere duizend internethelden die hier aanwezig zijn , geneer je vooral niet maar leeft je uit ...

En hier hebben we de zoveelste internet held die eens op dutchbodybuilding hem gaat bewijzen en iedereen op zijn plaats zetten . Welkom bij de andere duizend internethelden die hier aanwezig zijn , geneer je vooral niet maar leeft je uit ...

Ik zou maar oppassen.. hij heeft dan uiteraard ook ehero stats! Dat is net zo iets als pokemon kaartjes.. des te meer je hebt, des meer aanzien je krijgt.

Ik zou maar oppassen.. hij heeft dan uiteraard ook ehero stats! Dat is net zo iets als pokemon kaartjes.. des te meer je hebt, des meer aanzien je krijgt.

Mss hebben zijn pokemonkaartjes scherpe kanten en zal hij mij ermee verwonden , ik zal moeten oppassen :D

Ok, 1e keer was het best grappig, 2e keer ook wel en 3e keer mua, maar nu word het wel irritant die grappen over Roelly en Sibil.

genoeg geluld

tumblr_m4bc6zotow1r9u2oio1_400.jpg

En wat word de volgende contest voor Roelly ?

Iemand cliffs van het heel gebeuren? Karma.

Ok, 1e keer was het best grappig, 2e keer ook wel en 3e keer mua, maar nu word het wel irritant die grappen over Roelly en Sibil.

Lekker laten lullen
Heb net mijn gram terug gehaald toen de judge in bij zijn van Giles gezegd had
We stonden erbij met de check dat alles netjes gedaan is
Laat ze maar lullen op MD

---------- Post toegevoegd Fri 26 Oct 2012 om 12:06 ----------

En wat word de volgende contest voor Roelly ?

Praag

En als genoeg punten heeft volgend jaar de O

Terug
Naar boven