Fitness Seller

Sticky Roelly Winklaar

Maar dan krijg je de hele discussie van: stel je voor dat je vanaf dag 1 dat je traint direct goed eet en nooit meer off gaat?
Weet zeker dat je meer giant als een natty.

Ik ben het met je eens, maar dat betekent wel dat je met een hoog test gehalte, al een redelijk fysiek op kan bouwen alvorens je gaat kuren:D
Die je eventueel nog meer kan uitbreiden in een kuur. Uiteindelijk heb je dus wel een voorsprong.

Dat kan een voordeel hebben, maar zodra er iemand is die van zichzelf een laag test gehalte heeft, maar uitstekend reageert op test en daarmee 20kg gaint, en de persoon die een hoog test gehalte van zichzelf had, die na 4 weken 5 kilo gegaint heeft en daar na niet meer voor uit gaat (denkend dat deze personen een goed eetschema hebben.)
Je moet geluk hebben dat het totaal plaatje perfect is.

Laatst bewerkt:
het tijdstip van de injecties is van belang om meer resultaat te behalen?

ik kan me herinneren dat u ooit vertelde op BR dat uw atleten ook gewoon 'off' gaan en niet zoals veel mensen denken gewoon 'on' blijven. toen ik dat hier op DBB vertelde werd ik voor gek verklaard. ik vraag me nu af of dat geld voor alle niveau's of dat bv de mensen die naar de olympia gaan andere maatstaven hebben.

Weet je al vertel je de waarheid Dan nog verklaren ze voor gek
Of Geld voor ieder atleet

Dat kan een voordeel hebben, maar zodra er iemand is die van zichzelf een laag test gehalte heeft, maar uitstekend reageert op test en daarmee 20kg gaint, en de persoon die een hoog test gehalte van zichzelf had, die na 4 weken 5 kilo gegaint heeft en daar na niet meer voor uit gaat (denkend dat deze personen een goed eetschema hebben.)
Je moet geluk hebben dat het totaal plaatje perfect is.

Ja, maar het probleem van iemand met natuurlijk laag test, is dat hij ALLES weer verliest als hij OF gaat.

lol, ik houd die statistieken niet elke dag bij, en zo trots zou ik niet zijn als ik 14% vet had, weeg nu 79 bij 7% bij 1,76 jij daar in tegen 1,81 en geen definitie. en een vet percentage van 14%. Leuk man met modder gooien terwijl je zelf lelijk bent.

Haha, zijn oude stats van me, maar laat eens een pic zien van je 7%. Ben trouwens ook 1,83, u mirin

Hoody, jij modderbloedje!

Ja, maar het probleem van iemand met natuurlijk laag test, is dat hij ALLES weer verliest als hij OF gaat.

En ook dit is per persoon verschillend, een meso kan ook een laag test gehalte hebben. Maar wanneer de persoon off gaat zal die nooit na een 10kg gain tijdens een kuur meer verliezen in de aankomende 3 maanden dan dat ie VOOR de kuur woog (tenzij die opeens stopt met eten en wil verhongeren).
Heb je Jay cutler gezien? kijk op zijn facebook bij die fotos van Cutler athletics waar hij shirtjes draagt. Kun je nog wel zon hoog test gehalte hebben van je zelf, maar exogeen test overtref je toch niet. En als alle pros net als Jay (als ie daadwerkelijk off was na zijn operatie) ook off zouden gaan... Zouden ze er allemaal zo bij slinken tot ze 30 kg lichter zijn. O nee hun eigen test gehalte is zo hoog dat je er niks van merkt en dat ze 120-130 kilo spiermassa constant bij kunnen dragen als ze off zijn.

En ook dit is per persoon verschillend, een meso kan ook een laag test gehalte hebben. Maar wanneer de persoon off gaat zal die nooit na een 10kg gain tijdens een kuur meer verliezen in de aankomende 3 maanden dan dat ie VOOR de kuur woog (tenzij die opeens stopt met eten en wil verhongeren).
Heb je Jay cutler gezien? kijk op zijn facebook bij die fotos van Cutler athletics waar hij shirtjes draagt. Kun je nog wel zon hoog test gehalte hebben van je zelf, maar exogeen test overtref je toch niet. En als alle pros net als Jay (als ie daadwerkelijk off was na zijn operatie) ook off zouden gaan... Zouden ze er allemaal zo bij slinken tot ze 30 kg lichter zijn. O nee hun eigen test gehalte is zo hoog dat je er niks van merkt en dat ze 120-130 kilo spiermassa constant bij kunnen dragen als ze off zijn.
Denk dat Jay geen test meer aanmaakt hoor en hij gaat zowiezo nooit off, wel zeker lagere dosering maar nooit compleet off. Hij weet ook zelf hoe krachtig AAS is, zit gewoon blij paar maanden niet te trainen en binnen een week heeft die alle massa weer terug :rolleyes:

Denk dat Jay geen test meer aanmaakt hoor en hij gaat zowiezo nooit off, wel zeker lagere dosering maar nooit compleet off. Hij weet ook zelf hoe krachtig AAS is, zit gewoon blij paar maanden niet te trainen en binnen een week heeft die alle massa weer terug :rolleyes:

Haha klopt, en al zou die op een lage dosis test zitten. Dit blijft hoger dan zijn eigen testproductie was voor die begon. Off gaan en dan massa behouden is onmogelijk

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

RoellyWinklaar9.jpg

Of heb ik deze foto's in het verkeerde topic geplaatst? :scratch:

Zijn die nieuw? damn.

Wrm zitten jullie butthurt f**gots gelijk te huilen dan we praten ook over roelly, ik wil dat hij de olympia wint maar elke keer levert die teveel in contestprep

Nee al paar maandjes oud.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ahahahaha die kop

:d:d:d

uploadfromtaptalk1354475283221.jpg

Ja killy is best lang

Roelly zijn onderarm is zo breed als Killy zijn quad :eek:

Terug
Naar boven