- Waardering
- 1.066
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
als ik eerlijk ben, ben ik wel jaloers, ik wil ook wel een trainer die er elke dag is dat k train en me helpt te komen tot wat mogelijk is voor mij.
Komt goed Sibil, komt goed. denk maar zoals roelly![]()
Hoe zit t met de roelly kleding sibil? Die support zou ook wel handig zijn voor.PR enzo
iedere x na buitenland zijn geweest zijn de kleding er door heen Ik heb het niet over hoe meer hoe beter maar dat een pro zeker vele malen meer gear gebruikt dan een amateur durf ik te weddenIk denk dat jij meer van jezelf uit gaat ,Hoe meer hoe beter !!!
En het niet weten wat een pro gebruikt je een beetje een hater maakt.Je kan beamen zoveel je wilt ,maar je zal nooit te weten komen wat een pro echt toe zich neemt
dus kom maar op met meer van die uitspraken
Ik heb het niet over hoe meer hoe beter maar dat een pro zeker vele malen meer gear gebruikt dan een amateur durf ik te wedden
Ik moet zeggen dat ik bewonder hoe oma iedere keer jullie netjes te woord staat en vragen beantwoordt terwijl zij en Roelly continu gebashed worden door een stelletje betweters op dit forum.
Zolang je nog niet gepresteerd hebt wat oma en Roelly gepresteerd hebben, houd dan lekker jouw betweterige gezemel voor je. Forum zit vol ecto's die de discussie aangaan met een professionele begeleider van topniveau en een atleet afkraken op wereldniveau. Ga lekker in de fitness sectie lopen drammen.
---------- Post toegevoegd Sat 1 Dec 2012 om 01:14 ----------
daar kun jij nog wel eens flink naast zitten.
Ow oke, wat verschilt Roelly met een amateur bodybuilder dan exact? Die ook strict dieet en traint elke dag. Kom maar op
In before roelly gebruikt no xplode van bsn

Denk dat ik maar eens moet kijken op de gym wie JayB is
Dat ik een gezicht bij de naam zie
Sibil ik ben die gast die Roelly voige keer feliciteerde met zijn overwinning in Finland. Ik draag een bril en ben ongeveer even lang als Roelly

Er is geen geheime formule voor.
Keihard trainen, goed eten, dag in dag uit.
En natuurlijk spelen genen en aanleg mee![]()