Fitness Seller

Sticky Roelly Winklaar

Lekker als iemand zo naast je staat te krijsen als je hardcore traint als Roelly.

nee joh, ze hebben mij er gwn uitgeknipt -.- zeg mr voor ryanne winklaar reus bespringt , feliciteer ik haar met der behaalde plaats van de flexcup. laaame!!

als je deze trainings vids van roel naast doe van coleman zet waren die van ronny echt heel bruut hoor, zo verschrikkelijk sterk als dat hij was.

als je deze trainings vids van roel naast doe van coleman zet waren die van ronny echt heel bruut hoor, zo verschrikkelijk sterk als dat hij was.

Klopt wel ja haha. Als je naar de filmpjes van Ronnie kijkt zit je meestal met je mond open:eek:.. Is hier niet echt t geval lol

Kom ik gister hier rustig de gym binnenlopen, is Roelly hier aan het trainen. Op foto's en zo heb je wel door dat die jongens absurd groot zijn. Maar als je er dan naast staat HOLY ****! Wat een beest. Vanavond toch maar even telefoon mee en als hij klaar is even een foto'tje schieten, als ik weer het geluk heb dat hij er is iig.

het verschil tussen roelly en bijvoorbeeld een prof als ronny: bij roelly krijg je echte vids en bij andere prof's een soort toneelstukje wat een training moet voorstellen.

het verschil tussen roelly en bijvoorbeeld een prof als ronny: bij roelly krijg je echte vids en bij andere prof's een soort toneelstukje wat een training moet voorstellen.
Oke Ronnie deed het alleen even voor de camera . de gewichten waren zeker ook fake ?

Filmpjes van Jay zijn zelfs nog leuker kijken. Jay praat tenminste nog en legt t een en ander uit.

dus jij hebt al met die andere profs meegetraind natuurlijk

Vind de trainingen van Ronny wel leuker om te zien. Vooral door de hoofdoefeningen die zijn het interessantst om te zien.

sjonge die killy is weer lachwekkend bezig

tuurlijk is een DVD gevuld met het allervetste traingsmateriaal en zal Ronnie niet elke training 300 kilo deadliften of squatten, of 1090 kilo legpressen...maar hij doet het toch maar even!

training vids van jay en ronny waren veel leuker, en ik denk niet dat ronny alleen voor de camera DB van 90kg pakt hoor. Zie ik roely nevah doen. Of die ziek zware squats van ronnie ook heel bruut.

training vids van jay en ronny waren veel leuker, en ik denk niet dat ronny alleen voor de camera DB van 90kg pakt hoor. Zie ik roely nevah doen. Of die ziek zware squats van ronnie ook heel bruut.

roelly deed ook 70kg incline db press volgens mij, maar de gyms in NL zien er gewoon minder cool uit en hij gedraagt zich niet als een clown

Ronnie was ook powerlifter he

Terug
Naar boven