musclemaster23
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nee joh, ze hebben mij er gwn uitgeknipt -.- zeg mr voor ryanne winklaar reus bespringt , feliciteer ik haar met der behaalde plaats van de flexcup. laaame!!

als je deze trainings vids van roel naast doe van coleman zet waren die van ronny echt heel bruut hoor, zo verschrikkelijk sterk als dat hij was.
.. Is hier niet echt t geval lolals je deze trainings vids van roel naast doe van coleman zet waren die van ronny echt heel bruut hoor, zo verschrikkelijk sterk als dat hij was.

als je deze trainings vids van roel naast doe van coleman zet waren die van ronny echt heel bruut hoor, zo verschrikkelijk sterk als dat hij was.
Oke Ronnie deed het alleen even voor de camera . de gewichten waren zeker ook fake ?het verschil tussen roelly en bijvoorbeeld een prof als ronny: bij roelly krijg je echte vids en bij andere prof's een soort toneelstukje wat een training moet voorstellen.
het verschil tussen roelly en bijvoorbeeld een prof als ronny: bij roelly krijg je echte vids en bij andere prof's een soort toneelstukje wat een training moet voorstellen.
Oke Ronnie deed het alleen even voor de camera . de gewichten waren zeker ook fake ?
Strong nuthughet verschil tussen roelly en bijvoorbeeld een prof als ronny: bij roelly krijg je echte vids en bij andere prof's een soort toneelstukje wat een training moet voorstellen.
het verschil tussen roelly en bijvoorbeeld een prof als ronny: bij roelly krijg je echte vids en bij andere prof's een soort toneelstukje wat een training moet voorstellen.
*in prep wel te verstaantraining vids van jay en ronny waren veel leuker, en ik denk niet dat ronny alleen voor de camera DB van 90kg pakt hoor. Zie ik roely nevah doen. Of die ziek zware squats van ronnie ook heel bruut.

training vids van jay en ronny waren veel leuker, en ik denk niet dat ronny alleen voor de camera DB van 90kg pakt hoor. Zie ik roely nevah doen. Of die ziek zware squats van ronnie ook heel bruut.