Fitness Seller

Sticky Roelly Winklaar

roelly deed ook 70kg incline db press volgens mij, maar de gyms in NL zien er gewoon minder cool uit en hij gedraagt zich niet als een clown

70kg dat scheelt dus 20kg per hand, je ken lullen wat je wilt maar ronnie was gewoon een brute bodybuilder(kwa training en fysiek). Was hij niet de beste bodybuilder ter wereld geworden dan was hij heel ver gekomen in de powerlifting wereld that's for shure......

Lol @ Killy die weet dat Ronnie niet altijd zwaar traint :D
Volgens mij trainde Ronnie wel meestal zo, die gozer had gewoon echt diepe liefde voor de sport, iets die alle bodybuilders wel hebben. Maar volgens mij is er nog geen enkele prof geweest die echt zo gepassioneerd was met BB als Ronnie.

+ Ronnie is en blijft de king, zowel in kracht als massa als hardheid.
Een echte genetic freak en er komt nog LANG niemand in de buurt.

70kg dat scheelt dus 20kg per hand, je ken lullen wat je wilt maar ronnie was gewoon een brute bodybuilder(kwa training en fysiek). Was hij niet de beste bodybuilder ter wereld geworden dan was hij heel ver gekomen in de powerlifting wereld that's for shure......

Ja en Roelly is automatisch slap omdat Ronnie meer kon?
En heel ver in powerlifting valt ook wel mee denk ik, want alles wat die deed in de bekende filmpjes zou niet goed gekeurd worden op een wedstrijd.

Smaken verschillen. Ronnie is gewoon de man van zware gewichten zonder gelijk zo idioot over te komen als Branch. Feit is wel dat je hem amper kan verstaan, niet voor niets dat de gymowner het woord steeds deed. Roelly is een compleet andere bb-er en persoonlijkheid en dat levert een compleet andere DVD op. Lekker belangrijk dus verder.

wel grappig dat de enigste die het wat met me eens is een powerlifter is, just saying :p

En de gym waar roelly zit zijn de zwaarste dumbbells 70kg, zou niet weten waar hij bij body improvement 100kg dumbbells vandaan moet toveren.

training vids van jay en ronny waren veel leuker, en ik denk niet dat ronny alleen voor de camera DB van 90kg pakt hoor. Zie ik roely nevah doen. Of die ziek zware squats van ronnie ook heel bruut.

Ik wel want ze staan op filmpjes

---------- Post toegevoegd Thu 20 Dec 2012 om 18:58 ----------

wel grappig dat de enigste die het wat met me eens is een powerlifter is, just saying :p

En de gym waar roelly zit zijn de zwaarste dumbbells 70kg, zou niet weten waar hij bij body improvement 100kg dumbbells vandaan moet toveren.

Amsterdam heeft ze dus daarom ook daar regelmatig de trainingen

Roelly is gewoon een monsterke, waarom gelijk vergelijken met Coleman ? ieder traint op zijn eigen manier.

idd en niet veel kan 100 kg DB pressen dus ik denk niet dat ze gaan komen als die ook gewoon kan benchen

kan roelly echt 300kg bankdrukken? :D

sjonge die killy is weer lachwekkend bezig

tuurlijk is een DVD gevuld met het allervetste traingsmateriaal en zal Ronnie niet elke training 300 kilo deadliften of squatten, of 1090 kilo legpressen...maar hij doet het toch maar even!

Wat een slap gelul weer
Kniebuigen 400 kg
Deadlift 325 kg
Legg press 1100 kg

Dat zijn Roelly's off seasson trainingen

320kg bench? wut

En heel ver in powerlifting valt ook wel mee denk ik, want alles wat die deed in de bekende filmpjes zou niet goed gekeurd worden op een wedstrijd.

En als je goed na de houding van trainingen kijkt zie je ook dat hij netjes traint

Waar zie je mij in godsnaam zeggen dat roel slap is? Ronny trainde gewoon heel zwaar das wat ik zeg.

Roel is toch ook nog niet zo ver als coleman? Dat kan nog kome lijkt me

Is dit nu iets waar de bb sport alleen in staat dat gezeik op elkaar en atleten altijd, of wordt op atletiek forums ook zo dom geluld?
Hoofdreden dat deze sport nooit uit de underground sfeer zal komen denk ik, ie geval niet in Holland :(

Laatst bewerkt:
Wat een gezeik om gewicht!!

Bb gaat niet om gewicht.

Pl wel.

Hoeveel mensen hier zijn prof?

Nuff said :trollface:

Terug
Naar boven