- Waardering
- 2.024
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 120kg
Wat een gezeik om gewicht!!
Bb gaat niet om gewicht.
Pl wel.
Hoeveel mensen hier zijn prof?
Nuff said![]()
hoe vaak ga je dit nog posten?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bb gaat niet om gewicht.
Pl wel.
Nuff said![]()

Elke keer als jij zeurt over ' niet diep genoeg'. En de rest![]()
lol
Bb gaat niet om gewicht.
Pl wel.
Nuff said![]()

Jullie zeiken Mack10's post af.. maar waarom? Hij heeft toch gelijk?
Bij bodybuilding gaat het toch niet om hoe sterk je bent?
Het gaat toch om de spiermassa, symmetrie, definitie, hardheid/droogheid on stage etc... En die verkrijg je door goed te trainen, als 100kg werkt, dan is dat toch goed.. heb je meer nodig, kan je meer, dan pak je meer..
Bij powerlifting gaat het om kracht, daarom zie je vaak van die bolle buiken, geen definitie etc.. maar wel flink power
Als je alle oefeningen die je nu in de sportschool doet, perfect uit voert, pak je minder gewicht..
En voor mij maakt het ook niet zoveel uit welk gewicht ik pak, het gaat mij erom dat ik het fysiek haal die ik wil, of dat nou met 100kg bench is of 120kg.. tuurlijk is het leuk 160kg te drukken, maar als ik met 100kg het fysiek heb die ik wil, ben ik tevreden![]()
hun groeien toch zowiezo , maakt geen reet uit voor hunzo dubbelzijdig ook altijd, elke bb'er roept dat form belangrijker is, en vervolgens lekker halve squats maken.
hun groeien toch zowiezo , maakt geen reet uit voor hun

nominatie voor domste opmerking ooit.
roelly kan dieper squaten dan menig powerlifter op dit forum denk ik, als hij andere rom maakt is daar een reden voor![]()
Jullie zeiken Mack10's post af.. maar waarom? Hij heeft toch gelijk?

Zolang hij geen Pics post gaan ze hem blijven afzeiken!Jullie zeiken Mack10's post af.. maar waarom? Hij heeft toch gelijk?

wel grappig dat de enigste die het wat met me eens is een powerlifter is, just saying
En de gym waar roelly zit zijn de zwaarste dumbbells 70kg, zou niet weten waar hij bij body improvement 100kg dumbbells vandaan moet toveren.

nominatie voor domste opmerking ooit.
roelly kan dieper squaten dan menig powerlifter op dit forum denk ik, als hij andere rom maakt is daar een reden voor![]()
hun groeien toch zowiezo , maakt geen reet uit voor hun

doet ie ook atg dan?
want in de videos die ik gezien heb sq hij altijd ver boven par
denk dat die dit doet om vooral quads te pakken met zn squat. en minder nadruk geven aan zn glutes en hams