AndroidHealthClinic

Sticky Roelly Winklaar

wanneer profs gaan e-statten :roflol:

Wat een gezeik om gewicht!!

Bb gaat niet om gewicht.

Pl wel.

Hoeveel mensen hier zijn prof?

Nuff said :trollface:

Jullie zeiken Mack10's post af.. maar waarom? Hij heeft toch gelijk?

Bij bodybuilding gaat het toch niet om hoe sterk je bent?
Het gaat toch om de spiermassa, symmetrie, definitie, hardheid/droogheid on stage etc... En die verkrijg je door goed te trainen, als 100kg werkt, dan is dat toch goed.. heb je meer nodig, kan je meer, dan pak je meer..

Bij powerlifting gaat het om kracht, daarom zie je vaak van die bolle buiken, geen definitie etc.. maar wel flink power

Als je alle oefeningen die je nu in de sportschool doet, perfect uit voert, pak je minder gewicht.. ;)

En voor mij maakt het ook niet zoveel uit welk gewicht ik pak, het gaat mij erom dat ik het fysiek haal die ik wil, of dat nou met 100kg bench is of 120kg.. tuurlijk is het leuk 160kg te drukken, maar als ik met 100kg het fysiek heb die ik wil, ben ik tevreden :D

Jullie zeiken Mack10's post af.. maar waarom? Hij heeft toch gelijk?

Bij bodybuilding gaat het toch niet om hoe sterk je bent?
Het gaat toch om de spiermassa, symmetrie, definitie, hardheid/droogheid on stage etc... En die verkrijg je door goed te trainen, als 100kg werkt, dan is dat toch goed.. heb je meer nodig, kan je meer, dan pak je meer..

Bij powerlifting gaat het om kracht, daarom zie je vaak van die bolle buiken, geen definitie etc.. maar wel flink power

Als je alle oefeningen die je nu in de sportschool doet, perfect uit voert, pak je minder gewicht.. ;)

En voor mij maakt het ook niet zoveel uit welk gewicht ik pak, het gaat mij erom dat ik het fysiek haal die ik wil, of dat nou met 100kg bench is of 120kg.. tuurlijk is het leuk 160kg te drukken, maar als ik met 100kg het fysiek heb die ik wil, ben ik tevreden :D

Dus dan mag je niet praten over welke gewichten worden gebruikt?

zo dubbelzijdig ook altijd, elke bb'er roept dat form belangrijker is, en vervolgens lekker halve squats maken.

wel grappig dat de enigste die het wat met me eens is een powerlifter is, just saying :p

En de gym waar roelly zit zijn de zwaarste dumbbells 70kg, zou niet weten waar hij bij body improvement 100kg dumbbells vandaan moet toveren.

Die 100kg db's van ronnie zijn special made en waren een cadeau voor hem. Misschien idea om roelly zo iets te geven voor kerst of zijn verjaardag?

In die db's van ronnie staat ook gegraveerd, everybody wants to be a bodybuilder, but noboday wants to lift these heave ass weights :roflol: :roflol:

nominatie voor domste opmerking ooit.

roelly kan dieper squaten dan menig powerlifter op dit forum denk ik, als hij andere rom maakt is daar een reden voor ;)

doet ie ook atg dan?
want in de videos die ik gezien heb sq hij altijd ver boven par

Echt.. who cares.

dat gemiep achter je toetsenbordje...

Of hij nu wel of niet sterker is dan een PL-er doet er totaal niet toe. Hij is pro bodybuilder..

En vervolgens pro builders gaan vergelijken met elkaar op basis van kracht en uitvoering.. wtf ben je nu aan het doen? Het is een sport waar het gaat om massa, symmetrie en conditionering..

denk dat die dit doet om vooral quads te pakken met zn squat. en minder nadruk geven aan zn glutes en hams

Veel pro's doen geen fullsquats om hun glutes niet te groot te laten worden en ook hun middel smal te houden, heb ik althans al vaker begrepen?

Terug
Naar boven