Fitness Seller

Sticky Roelly Winklaar

op wat wordt die lijst gebaseerd?

Op de uitslag van wedstrijden hoe hoger je eindig hoe meer punten je krijg.
Alleen alle deelnemers krijgen punten dus als je veel wedstrijden mee doet kan je
ook aardig wat punten verzamelen.

kan het zijn dat ik ooit iets had gehoord/gelezen over dat Joe weider dit puntensysteem had afgeschaft? Het was iets dat BB'ers punten kregen als ze meededen aan atletische events zoals WSM maar nu krijgen ze er geen punten meer voor

Ben echt benieuwd hoe ver hou het gaat schoppen aankomende jaren!

kan het zijn dat ik ooit iets had gehoord/gelezen over dat Joe weider dit puntensysteem had afgeschaft? Het was iets dat BB'ers punten kregen als ze meededen aan atletische events zoals WSM maar nu krijgen ze er geen punten meer voor

Dat durf ik niet te zeggen, maar sinds vorig wedstrijdseizoen is het (weer) ingevoerd om atleten
aan meer wedstrijden mee te laten doen. Nu is alleen de winnaar van prowedstrijden gelijk gekwalificeerd voor de O (eerst nr. 2 en 3 ook) en de rest zal door veel wedstrijden te draaien punten moeten halen om mee te doen aan de O.

Roelly gaat knallen, trust me ;)

Nieuw jaar nieuwe kansen.

Ik denk dat het weer zoals voorgaande jaren word, steeds nét niet.

Jij bent zeker de NY Pro vergeten? Hij kan het echt wel :) Sindsdien is er bovendien genoeg massa bij gekomen. Nu wederom de conditioning perfect krijgen. Als er dit jaar wat minder tegenslagen zijn (kaakblessure, geen hotel, etc) geloof ik wel dat Roelly een sprong naar boven kan maken.

Denk t niet. Hoop t wel

Wel lachen! Doe mij ook maar zo'n training om wat truukjes van de meester te leren :D

nog updates?

Terug
Naar boven